Der is nix mis meej vink.. Tenminste als je vrijgezel bent.. Nn je maakt duidelijke afspraken met hem.. Dat t alleen ma sex is.. Vind k dat der geen probleem is.. Een mens heeft ook behoeftes he..
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 12:30:ja dat dacht ik ook en dat gezucht van der pffffff vermoeiend hoor
ze mag van mij best wel een beetje geluid maken
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 12:32:Der is nix mis meej vink.. Tenminste als je vrijgezel bent.. Nn je maakt duidelijke afspraken met hem.. Dat t alleen ma sex is.. Vind k dat der geen probleem is.. Een mens heeft ook behoeftes he..
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 12:36:ze mag van mij best wel een beetje geluid maken
hahahahahaha stille is ook niet alles nee
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 12:37:hahahahahaha stille is ook niet alles nee
het is toch veel leuker als je buurman aan je vraagt of het niet wat zachter kan
dan weet je in iedergeval zeker dat je goed je best heb gedaan
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 12:47:het is toch veel leuker als je buurman aan je vraagt of het niet wat zachter kan
dan weet je in iedergeval zeker dat je goed je best heb gedaan
hahaha ja idd lekker van die scheve gezichten op de camping niemand heeft kunnen slapen hahahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 12:49:hahaha ja idd lekker van die scheve gezichten op de camping niemand heeft kunnen slapen hahahaha
en dan smorgen met een grijns van oor tot oor fluiten over de camping heen lopen
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 12:53:en dan smorgen met een grijns van oor tot oor fluiten over de camping heen lopen
ja hahahaha
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 12:09:maar is die van jou nou al warm?
kut...wist dak wat vergeten was...zou ze het volhouden,3 uur in de openhaard?
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 12:59:kut...wist dak wat vergeten was...zou ze het volhouden,3 uur in de openhaard?
hahahaha snucher ventje
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 12:59:kut...wist dak wat vergeten was...zou ze het volhouden,3 uur in de openhaard?
denk dat er dan niet veel meer van over is
jammer
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:03:hahahaha snucher ventje
Redenen genoeg om dr in de openhaard te flikkeren...je mag dr hebben hoor
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 13:04:...je mag dr hebben hoor
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 13:04:Redenen genoeg om dr in de openhaard te flikkeren...je mag dr hebben hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:07:ik val niet op vrouwen dus hou der maar lekker
ik hou wel van vrouwen maar niet als ze helemaal verkoold zijn
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 13:20:ik hou wel van vrouwen maar niet als ze helemaal verkoold zijn
hahahahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 12:37:nou sex is menselijk ja maar daar heb ik toch ech nie me ex voor nodig
Ja oke.. Maar als je iedereen loopt af te neuke is oowk nie gezond lijkt me..
Nn dan mag t miss wel je ex zijn.. Zolang der idd geen gevoelens meer bij spelen.. Nn de sex tog goed was.. Ja wat boeit t dan..
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 13:20:ik hou wel van vrouwen maar niet als ze helemaal verkoold zijn
Ow,zij wel hoor.Zie g1 andere manier om van dr te houden...
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 13:32:Ow,zij wel hoor.Zie g1 andere manier om van dr te houden...
egte liefde
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 13:30:Ja oke.. Maar als je iedereen loopt af te neuke is oowk nie gezond lijkt me
nee dat ook niet nee
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 13:30:.. Zolang der idd geen gevoelens meer bij spelen..
ja maar dat is het hem juist je denk dat er geen gevoel is maar die spelen 9 van de 10 wel weer op
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 13:30:Nn de sex tog goed was.. Ja wat boeit t dan..
ja dan maak het niks uit nee
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:44:geen gevoel is maar die spelen 9 van de 10 wel weer op
al 10 maanden niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:44:ja maar dat is het hem juist je denk dat er geen gevoel is maar die spelen 9 van de 10 wel weer op
maar gevoelens zijn toch emoties en die kun je toch uitschakelen
Whaha ja nou oke.. T Ken zeker zijn dat der weer gevoel bij komt kijke..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:45:al 10 maanden niet
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 13:46:maar gevoelens zijn toch emoties en die kun je toch uitschakelen
jawel mentaal wel maar met sex is dat anders
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 13:47:T Ken zeker zijn dat der weer gevoel bij komt kijke..laatste aanpassing 26 december 2005 13:47
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 13:50:Ik heb iig altijd wel gevoelens tijdens de sex.Anders ken je net zo goed een zak aardappels neuke
tja ik neuk ook niet met iemand als ik er niks voor voel maar je snap heus wel wat ik bedoel
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 13:49:jawel mentaal wel maar met sex is dat anders
ik heb tijdens de sex meestal maar 1 gevoel en dat is een goeie
en die andere gevoelens komen meestal net daarna en dan is het tijd om naar huis tegaan
Uitspraak van [my life] Bart op maandag 26 december 2005 om 13:50:Ik heb iig altijd wel gevoelens tijdens de sex.Anders ken je net zo goed een zak aardappels neuken
Ja oke.. Maar je begrijpt wel wat we bedoelen lijkt me.. Hehe..
Ja k had der geen probleme mee nog sex met um te hebbe..
Kep oowk behoeftes..
whaha..
Nn bij mij kwam der iig geen gevoel meer bij kijken.. Tenminste nie dat heftige gevoel van um weer wille hebbe voor jezelf..
Gevoel voor um blijve hebbe zal k altijd wel.. Met de dag slijt dat wel.. Maar probleme dermee hebbe om met hem sex te hebbe nee.. Dat nie
Nn bij mij kwam der iig geen gevoel meer bij kijken.. Tenminste nie dat heftige gevoel van um weer wille hebbe voor jezelf..
Gevoel voor um blijve hebbe zal k altijd wel.. Met de dag slijt dat wel.. Maar probleme dermee hebbe om met hem sex te hebbe nee.. Dat nie
Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op maandag 26 december 2005 om 13:54:ik heb tijdens de sex meestal maar 1 gevoel en dat is een goeie
en die andere gevoelens komen meestal net daarna en dan is het tijd om naar huis tegaan
Whaha ja als ik zeg sex.. Dan ist oowk alleen ma sex.. Nie meer nn nie minder.. 
Uitspraak van [G]abbermui[S] op maandag 26 december 2005 om 14:09:Whaha ja als ik zeg sex.. Dan ist oowk alleen ma sex.. Nie meer nn nie minder
heel goed meid

![[my life] Bart](/images/user/220321_2650268.jpg)