| Betreft: | evenement: Krank Im Kopf, vrijdag 14 april 2006 om 21:30 |
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op zondag 5 februari 2006 om 02:36:vindut veelste lang nog duren....
Zeker!!
Uitspraak van h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl op zondag 5 februari 2006 om 04:52:betaal jij?
Ja is goed..
Uitspraak van h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl op zondag 5 februari 2006 om 14:47:Klopt die heeft geen profiel op pf van arties dus die moet ie nog aanmaken
hahaha kijk eens bij de artiesten naam van mnr. ETD.....
jaja, weer een KIK party in de AA
aanwezig
aanwezig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 19:48:Whahahahahahaha Blekkie koek waus..Ga je nou hier verder zeiken.
shit jij weer ,,,,neee om eerlijk te zijn,,,,was het dit keer geen bericht met een negatieve bedoeling
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 19:52:shit jij weer ,,,,neee om eerlijk te zijn,,,,was het dit keer geen bericht met een negatieve bedoeling
Jammer wa... ?
Maar nii fucken met Jen want dan Gaat met jou net zo niet goed komen..
Maar om het nog eens over de 28ste te hebben he..
jij zat je er ook mee tebemoeien toen wij mot hadden met elkaar he .. ?
Da week nog wel.. Ben nii gek baffertje..
kijk als jij gister mijn eerste bericht had gelezen ,,had je kunnen zien waar die op gericht was,,en duzz niet persoonlijk op iemand ,,en als je dan meteen een grote bek krijgt door iemand die zich aangevallen voelt ,,kun je natuurlijk een reactie terugverwachten en wat uitliep op een kansloze discussie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 19:59:kijk als jij gister mijn eerste bericht had gelezen ,,had je kunnen zien waar die op gericht was,,en duzz niet persoonlijk op iemand ,,en als je dan meteen een grote bek krijgt door iemand die zich aangevallen voelt ,,kun je natuurlijk een reactie terugverwachten en wat uitliep op een kansloze discussie
Beetje jammer dat je dit allemaal over de flock doet en ook nog eens op deze topic..
echt HEEL VERLAGEND van je..
Ja geet der nog op in ook..
We zien het bij het aankomende feestje wel..
Kost me teveel tijd al dit typen
Maar om het nog eens over de 28ste te hebben he..
jij zat je er ook mee tebemoeien toen wij mot hadden met elkaar he .. ?
Da week nog wel.. Ben nii gek baffertje..
neee heb me der nie mee bemoeid ,,weet hoe irritant die gasten zijn ,,niet dat ik er nie om kan lachen ,,maare ze zoeken het maar uit ,,,trouwens dan benje de eerste die mij ruzie ziet maken op een feest ,,kan het me in al die jaren zelf niet herinneren ,,maaarjaaa
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op dinsdag 7 februari 2006 om 20:45:als het daar maar gezellie word.
henny met ulft is het toch altijd gezellig
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op dinsdag 7 februari 2006 om 20:45:als het daar maar gezellie word...
100%
btw jou kom ik ook overal tegen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 20:48:henny met ulft is het toch altijd gezellig
vind je?
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op dinsdag 7 februari 2006 om 20:57:den kump niet uut ulft...
Wie niet?
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op dinsdag 7 februari 2006 om 21:01:gaan we het wel een beetje gezellig houden bij kik?
hou niet zo van ruzies...
turlijk henny ,,heb toch altijd een big smile op een feest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 21:01:blekkie is gewoon nie wijs
Nee dat zeg je verkeerd...Blekkie is een Praatjes maker
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 21:06:Blekkie is een Praatjes maker
precies ,,,altijd superbraaf jongetjuh net zo als de ulftsebefpiraat ook zo,n zoet jochie

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)