Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:32:vinden jullie dit nou ook zo mega-irritant? die dingen gaan zo f*cking langzaam, vooral als het druk is, probeer er dan maar eens langs te komen, is gewoon een survivaltocht dan!
Ik hou hier maar wijselijk mijn mond dicht..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 20:17:Kijken of je dan nog zo'n grote bek hebt!!!
zeker
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:32:vinden jullie dit nou ook zo mega-irritant? die dingen gaan zo f*cking langzaam, vooral als het druk is, probeer er dan maar eens langs te komen, is gewoon een survivaltocht dan!
Respectloos figuur ben je ook zeg. Zeker zelf nooit in een rolstoel gezeten? Ga voor jezelf eens een dag in een rolstoel de stad in, kijken of je dan nog steeds zo denkt.
beter gaan ze inderdaad op een 1 wieler
Waar ik me soms wel aan kan ergeren is dat mensen die gehandicapt zijn ook willen dat ze meer aandacht krijgen.
"Omdat ik er zo bij zit mag ik wel voor"
ofzo...
Dat vind ik stom.
Maar ik zal me verder niet aan ze ergeren ofzo. Zijn verder normale mensen!
Dus topicstarter. Maak je druk om belangrijkere dingen in het leven
Zonde van je tijd joh zo op Kerstavond.
"Omdat ik er zo bij zit mag ik wel voor"
ofzo...
Dat vind ik stom.
Maar ik zal me verder niet aan ze ergeren ofzo. Zijn verder normale mensen!
Dus topicstarter. Maak je druk om belangrijkere dingen in het leven
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 december 2005 om 14:00:zeker
Wil ik jouw dat nog wel eens horen zeggen in een zaal vol met mensen in een rolstoel...
idd.. irritante knakkers 

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:32:vinden jullie dit nou ook zo mega-irritant?
Die mensen kunnen er ook nix aan doen dat ze in een rolstoel zitten

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)