Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Beetje raar dat je je eraan irriteert
Die mensen kunnen er toch ook niks aan doen dat ze invalide zijn? 

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:32:vinden jullie dit nou ook zo mega-irritant? die dingen gaan zo f*cking langzaam, vooral als het druk is, probeer er dan maar eens langs te komen, is gewoon een survivaltocht dan!
Lijkt me een stuk erger om er zelf in te zitten..
Heb zelf met zwaar lichamelijk gehandicapte mensen gewerkt en die zeuren niet over dat soort kleine kutdingetjes..
Wees godverdomme blij dat je zelf kan lopen!!
Irriteer me wel vaak aan die vrouwen die in de supermarkt lekker met hun karretjes naast elkaar gaan ouwehoeren en zo mijn doorgang blokkeren..
Ga dan lekker bij elkaar op de koffie..
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:32:vinden jullie dit nou ook zo mega-irritant? die dingen gaan zo f*cking langzaam, vooral als het druk is, probeer er dan maar eens langs te komen, is gewoon een survivaltocht dan!
Hmmm Beetje belachelijke opmerking
En voor iedereen die zich er ook zo aan stoort!! Hoop dat je zelf eens mag ervaren hoe het is om er in te zitten
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 24 december 2005 om 17:39:en ik merk dat mensen zich aan hun stoel ergeren loop ik altijd perongeluk even tegen de schenen met de voetstepjes van de rolstoel!!!!!
whehehe..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 17:39:Irriteer me wel vaak aan die vrouwen die in de supermarkt lekker met hun karretjes naast elkaar gaan ouwehoeren en zo mijn doorgang blokkeren..
Ga dan lekker bij elkaar op de koffie..
Idd of moeders met dikke uitgezakte achterwerken en hun kinderwagens
Laat dat grut thuis
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 17:41:whehehe..
Ja echt hoor
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zaterdag 24 december 2005 om 17:43:Ja echt hoor Ik kan me zo ergeren aan die respectloze imbecielen die geen respect hebben voor andersmans situatie Grrrrrrrrr
Precies, er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken..
De mensen waar ik mee heb gewerkt waren ondanks hun handicap ook nog zo positief, die konden genieten van dingen in het leven waar je anders niet bij stil staat..
Sommige mensen begrijpen dat niet, zijn teveel met zichzelf bezig..
Ik mag hopen dat de mensen die erover zeuren aangereden worden door n rolstoel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 17:46:stil staat..
idd, hier heb ik dus de hele tijd last van in ons dorp.. van dat stil staan..
wat denk je wat die mensen het leuk vinden dan? Wees blij dat je kan lopen ipv mensen op hun handicap te wijzen...
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 17:55:beh beh beh... jammer dat ik dus de helft van de tijd niet loop in het dorp..
Waar maak je je druk om
Do komt dat van doos?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 17:46:Precies, er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken..
De mensen waar ik mee heb gewerkt waren ondanks hun handicap ook nog zo positief, die konden genieten van dingen in het leven waar je anders niet bij stil staat..
Sommige mensen begrijpen dat niet, zijn teveel met zichzelf bezig..
Ik mag hopen dat de mensen die erover zeuren aangereden worden door n rolstoel
Echt sommige mensen kunnen echt nog wat leren van de mentaliteit van gehandicapten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:19:dan schop ik 'm uit zn kar whhehe
en owee als die knakker gaat kruipen! dan gaat het nog langzamer!! maar ja, gaan we gewoon bokkie over hem heen springen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 18:20:gaan we gewoon bokkie over hem heen springen
of OP 'm gaan springen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:21:of OP 'm gaan springen
en dan blijven springen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:23:Wat rijmt daar ook alweer op?
h**r... jij dus
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 18:24:en dan blijven springen
tot ie t lekker gaat vinden...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:25:tot ie t lekker gaat vinden...
en dan met rolstoel en al van de roltrap af flikkeren
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:26:Uitspraak van Chilango es Chingaloop zaterdag 24 december 2005 om 18:25:
hoer... m'n moeder dus
Dat was het woord dat ik zocht ja..
erg origineel joh! pfff
ga zo door zou ik zeggen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 december 2005 om 18:27:en dan met rolstoel en al van de roltrap af flikkeren
jerrycan bezine dr overheen en de fik dr in
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 18:28:jerrycan bezine dr overheen en de fik dr in
niet over die rolstoel.. die verpatsen we op marktplaats
voor jou ligt een nekschot klaar als je niet meer zo goed ter been bent.....
dom wicht
dom wicht