Partyflock

Forumonderwerp · 838261
Ok, hardstyle trekkie gemaakt met buzz tracker. Hoofdkick is wel van de heren donkey rollers gesampled, maar zie het maar als een eerbetoon. Hij klinkt er gewoon lekker bij...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Roept u maar!

Paris_Hilton_Showerscene.mpeg
:D :bier:

TMP - Stressed & Depressed
-----------
6:43 min
9.4 mb
Uitspraak van Morphcore op woensdag 28 december 2005 om 12:07:
mee eens...

maaruh wat zie ik nou.. zit je bij VMK?

fijne vent die d-tox

Pff ik vindt die hele toestand tussen VMK en Morph dikke onzin en bemoei me er dan ook niet mee, en heb al helemaal geen zin om mezelf erin te gaan mengen. Ik weet ook niet waar nu de fout ligt en hoe het tot stand gekomen is en wil het eigenlijk ook niet weten, het maakt me gewoonweg niet uit
;-)

En de meeste leden van VMK denken er net zo over. Denk ook aan leden die aan both sides actief zijn :-)

Waarom niet gewoon tracks maken en naast elkaar bestaan....
laatste aanpassing
denk er net zo over kerel ;)
D-Tox - The Raw Shit

er staat dat t hardstyle is... maar t is gwoon hardcore :/

verder nix om te pesten ofzo hoor :9
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Luuster hem ffies tijdens het schrijven...

Idd lekkere vocals :)

-- 0:00 Lekker introotje ;) nix op aan te merken

-- 0:26 Hmm... die kick mag wel wat meer schoppen... wat harder...

-- 1:03 vind ik die break een beetje slapjes... moet ffies wat anders naar mijn idee

-- Die synth is wel lekker, maar komt mij ook een beetje bekend voor

-- Ik vind trouwens de vocals een beetje over-used, of d'r moet meer mee gespeeld worden

-- 2:01 Die kick is lekker, past er goed bij, maar mag wel iets meer aanwezig zijn... De melo overruled een heel klein beetje naar mijn idee

-- 3:06 In die break had ik die synth niet gebruikt

-- 4:10 Die kick mag wel wat harder ook...

-- 4:28 Weer ietsie harder die kick ;)

-- 5:58 Dat gespeel met die kick... hmm had ik anders gedaan (die doffe d'ruit, past niet vind ik) Die gewone kick (zeg maar ook gebruikt in de melo) stopt vaag, beetje met een dof tickje ofzo...

-----

De vocals vind ik best vet, maar een beetje overused vind ik... moet wat meer mee gespeeld worden anders, maar niet zoveel gebruiken.
Verder merk ik eigenlijk in de hele track dat de kicks beetje zacht zijn... of de rest te hard... De kick moet naar mijn idee meer aanwezig zijn... meer powerrr!! :bounce:.

Voor de rest klinkt het aardig goed :yes: met wat aanpassingen wordt het best een leuke track :yes:

Khoop dat je wat aan me comments hebt... ;)(y)

Greetaahzz...
thanx, lekker uitgebreid.. hou ik van (y)

weer die kick he... volgende track die ik maak wordt zonder kick :D

hahah ;)

Nee lukt je best... goed luisteren...

Als je aan het luisteren bent tijdens het produceren, moet je zelf gewoon zin hebben om hard te stampen!!! :yes:
krijg meestal zin om te klaverjassen tijdens het produceren weet ook niet wat het is :)

lol :P
Uitspraak van Morphcore op woensdag 28 december 2005 om 22:23:
krijg meestal zin om te klaverjassen tijdens het produceren weet ook niet wat het is

:D