Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:13:mensen me bezeiken op welke manier dan ook dan ben ik niet meer lief
wis niet dat je golden showers deed!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:30:Tis dus geen illusie
nope, zoals ik dat hoor niet nee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 20:35:waar zijn toch al die lieve meiden gebleven tegenwoordig ! ze zijn echt zeldzaam aan het worden denk ik zo !
DIE ZIJN ALLEMAAL AL BEZET!!dus pis je langs de boot denk ik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 00:30:Bedoelde het iets anders, iig niet lullig. Meer in de zin van jammer dat je dat moest ervaren, en dus triest dat er zulke boys tussen lopen
Shit happens I know, maar tis niet mijn stijl
oh oke..
Uitspraak van [1913] Twannus!!! gaat Trouwen!!! op woensdag 1 februari 2006 om 11:50:DIE ZIJN ALLEMAAL AL BEZET!!dus pis je langs de boot denk
dat vraagt ie niet. die bezette meiden die lief zijn zijn blijkbaar ook zeldzaam dus.
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 1 februari 2006 om 14:23:Zijn er nog maar een paar, zal goed zoeken worden!
gevonden!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 18:09:gevonden!!
Bedoelde eigenlijk iemand anders..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:48:Lieve meisjes zijn er zat, jongens vinden gewoon veel te snel een meisje een bitch als ze voor zichzelf opkomt!
Lonsdale Lady ..
Je Hebt Gelijk ..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:48:Lieve meisjes zijn er zat, jongens vinden gewoon veel te snel een meisje een bitch als ze voor zichzelf opkomt!
hellemaal mee eens
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 1 februari 2006 om 19:18:Bedoelde eigenlijk iemand anders..
Uitspraak van supergrove op woensdag 1 februari 2006 om 20:17:waar dan ????
jullie hebben geluk dat ik zo lief ben...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 13:53:jullie hebben geluk dat ik zo lief ben...
nou dan geloof ik je maar op je woord
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 13:53:jullie hebben geluk dat ik zo lief ben...
zeker wel !!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 22:07:k vindt lieve meiden onweerstaanbaar
zijn ze ook je moet sterk zijn hahah
Uitspraak van joyce en angie op woensdag 1 februari 2006 om 20:06:Uitspraak van Lonsdale Lady op woensdag 1 februari 2006 om 19:48:
Lieve meisjes zijn er zat, jongens vinden gewoon veel te snel een meisje een bitch als ze voor zichzelf opkomt!
idd, maar die mannan vallen bij mij al af voordat ze de mond open hebben kunnen doen.
de tijd van ja en amen is tig jaren over de houdbaarheidsdatum heen. ik ben een lieve meid, maar wel met pit.
schapen staan in de wei.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 20:35:waar zijn toch al die lieve meiden gebleven tegenwoordig ! ze zijn echt zeldzaam aan het worden denk ik zo
dat vraag ik me ook af maar dan van de kerels
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 23:03:schapen staan in de wei.
gelukkig wel haha er zijn er een paar ontsnapt ow jeee
Uitspraak van supergrove op zaterdag 4 februari 2006 om 23:10:gelukkig wel haha er zijn er een paar ontsnapt ow jeee
als ik er maar niet bij zit vind ik het prima
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 23:11:als ik er maar niet bij zit vind ik het prima
um even kijken ??????!!!!!
Uitspraak van supergrove op zaterdag 4 februari 2006 om 23:13:um even kijken ??????!!!!!
kan mezelf er niet tussen vinden, pfff bof ik effe
Uitspraak van supergrove op zaterdag 4 februari 2006 om 23:13:um even kijken ??????!!!!!
nee niet gevonden haha
hahahaha ! uhmm vind het niet erg dat de dames wat pit hebben hoor dat mag zeer zeker wel en het liefst ook een eiegn mening ! maar niet dat ze stil in een hoekje gaan zitten kijken hoe een ander lol heeft ! alleen tegenwoordig lijkt het wel mode omzoveel mogenlijk te flirten en als het puntje dan bij het paaltje komt blijkt dat ze al een relatie hebben ofzo ! daar kan ik erg slecht tegen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 20:35:waar zijn toch al die lieve meiden gebleven tegenwoordig ! ze zijn echt zeldzaam aan het worden denk ik zo !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 23:03:schapen staan in de wei.
ben net ff weze zoeken....geen zwart schaap met oormerk "007" kunnen vinden......
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 10:39:ik zit hier dus eg verkeerd
niet echt......nou jah.....jij bent "gevaarlijk" LIEF!

![[1913] Twannus!!! gaat Trouwen!!!](/images/user/314895_627617.jpg)