Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 23:46:hehe
Tata :boks:
wiep wop hotsieknots
Uitspraak van Harry Mossel op zaterdag 24 december 2005 om 23:48:Pannas gaan het verschil maken op deze WeejKaO_
hahaha
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zaterdag 24 december 2005 om 23:50:wiep wop hotsieknots
van der Sar
Kromkamp - Boulahrouz - Mathijsen - van Bronckhorst
Centrale duo is ijzersterk, backs wat minder
Van Bommel - Cocu - Davids
ervaren mids is noodzaak op Wk
Kalou* - van Nistelrooij - Robben
veel creativiteit op de vleugels
(*Anders van Persie)
zoo he
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 21:53:Kalou - van Nistelrooy - Robben
Mits Kalou Nederlandse papieren krijgt, anders v. Persie of Kuyt.
Dus als Kalou niet mee mag doen verdienen V Persie of Kuyt een basisplaats, en zo niet, dan verdienen ze niet eens een plekje op de bank..
apart
Van der Sar
Greene - Boulahrouz - Mathijsen
Van Bommel - De Guzman - Cocu - Davids
van Der Vaart
Kuyt - van Nistelrooij
Reserves: Lodewijks, Kalou, Ooijer, Kromkamp, Makaay, Drenthe, Aisatti, Affelay, Tiendalli, Luirink, Huntelaar, Hofs, Van Bronckhorst, Robben, Van Persie, Vincken
3-4-3, met een blok op het middenveld. En eventueel uit te bouwen met vleugelspelers ala Van Persie, Vincken en Robben.
Greene - Boulahrouz - Mathijsen
Van Bommel - De Guzman - Cocu - Davids
van Der Vaart
Kuyt - van Nistelrooij
Reserves: Lodewijks, Kalou, Ooijer, Kromkamp, Makaay, Drenthe, Aisatti, Affelay, Tiendalli, Luirink, Huntelaar, Hofs, Van Bronckhorst, Robben, Van Persie, Vincken
3-4-3, met een blok op het middenveld. En eventueel uit te bouwen met vleugelspelers ala Van Persie, Vincken en Robben.
Het hangt beetje van de vorm van de dag af maar ik zou dit kiezen:
Van der Sar
Ooijer
Boulahrouz
Mathijsen
Emanuelson
Van Bommel of Davids
Cocu
Van Der Vaart
Van Persie
RvN
Robben
Emanuelson ipv Gio, omdat Gio geen echte back is en het moeilijk heeft tegen directe tegenstander.
Ooijer is in vorm, moet er in deze vorm absoluut bijzitten vind ik
Bewees tegen Milan en oefenwedstrijd tegen Italie dat hij super is.
Types als Van Bommel/Davids zijn nodig om tegen sneaky Argentijnen te spelen. Met Maduro of Landzaat denk ik dat je het dan niet red. Fysieke kracht is nodig op het middenveld, Davids en Bommel hebben dat.
Van der Sar
Ooijer
Boulahrouz
Mathijsen
Emanuelson
Van Bommel of Davids
Cocu
Van Der Vaart
Van Persie
RvN
Robben
Emanuelson ipv Gio, omdat Gio geen echte back is en het moeilijk heeft tegen directe tegenstander.
Ooijer is in vorm, moet er in deze vorm absoluut bijzitten vind ik
Types als Van Bommel/Davids zijn nodig om tegen sneaky Argentijnen te spelen. Met Maduro of Landzaat denk ik dat je het dan niet red. Fysieke kracht is nodig op het middenveld, Davids en Bommel hebben dat.
vd sar
ooijer - boulahrouz - mathijsen - gio
cocu - vdvaart - van bommel
kalou - kuyt - robben
zie liever van persie op de plaats van kalou...
en nicky hofs in plaats van van der vaart..
hofs werkt wat harder..al doet van der vaart het nu ook heel goed in duitsland..maar toch liever hofs