Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 08:39:ik woon in Oude Pekela
daar wil je echt niet wonen
je kunt er niet uitgaan
niet eens winkelen
als ik op mezelf ga wonen ga ik er weg
bevalt mij prima hier.. uitgaan kan hier niet maar dat kan mij geen hol schelen
ik vermaak mij wel 's weekends
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:46:ik ben nog nooit in groningen geweest
groningen is best leuk
bevalt slecht!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:34:Ben in wedde geboren en zal er ook blijven wonen.
Maar een echt uitgaans leven is hier niet das wel jammer maar een avondje in de plaatselijke kroeg kan ook heel gezellig zijn
Dus wedde is the place to be for me
jah gezellig bij tantie of diana!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:30:ja ik vermaak me ook wel int weekend
in het weekend ben ik nooit in Pekel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 15:30:in de zomer gaan we sweekends altijd buiten zuipen maar das nu zo koud
wij net zo.. maar nu vermaken we ons ook wel met dit weer
jah gezellig bij tantie
Tantie Visser??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:28:Hoe bevalt het jou nou in jouw woonplaats?
opzich goed, ben hier geboren en getogen
alleen bevalt nederland me niet echt, dus zal hier absoluut niet oud worden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:28:Vind je het leuk genoeg om er nog jaren te wonen of je kun je niet wachten tot je verhuist?
kan hier best nog wel een aantal jaren wonen, niet omdat et zo leuk is hier in almelo maar omdat me hele familie hier woont
ik woon in La nucia
het is hier heel mooi,bergen en mooi zeezicht mooie natuur en aardige mensjus hehehehe
het is nu 15 graden
Nick!
Ik woon in Harderwijk. Mooi maar de mensen die er wonen....achter de ellebogen, preuts en meelopers. M.a.w. de mensen zijn zwaar k*t. (de meesten)
Uitgaan is ook niet leuk tenzij je stomdronken bent. Daarom gaan wij altijd elders stappen.
Nick! Hoe is het met je lekkertje?
Ik woon in Harderwijk. Mooi maar de mensen die er wonen....achter de ellebogen, preuts en meelopers. M.a.w. de mensen zijn zwaar k*t. (de meesten)
Uitgaan is ook niet leuk tenzij je stomdronken bent. Daarom gaan wij altijd elders stappen.
eliesje ..geile donder
alles goed hoor,met jou ook he
Kan niet wachten om weer met je te knuffelen en je in elkaar te stampen. 
Was altijd leuk! Meteen vechten als ik binnenkwam.

Was altijd leuk! Meteen vechten als ik binnenkwam.

![[HuipiE]](/images/user/143712_926564.gif)
![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)