Partyflock

Forumonderwerp · 837010

Werkzaam bij Based on Logics
graag feedback mensen.

is eenmalig dit.

track heet Contact, maar het is een preview dus nog niet afgemixed of wat.

her en der zowiezo aanscherpen, maar gewoon algemene reacties graag.

http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=34IJY467WHDV12FTEIPK4NQIA4

Artiest Jay Steel
Carvan Cetivam B)

Ok, hier komt mijn previeuw..

Hij begint leuk. Lekker duistere opening. Leuke effecten enzo.
Op 0.33 staat een FX geuidje te zacht. Die mag wat meer op de voorgrond zodat die wat meer accent krijgt en zo dus de track een lekker zetje geeft.. ;)
Je kick is lekker lomp. Niet echt mijn ding. Van mij mag t wat lager en iets minder overheersend, maargoed dat is nieuwe hardcore hé..
Bij 1.36 zal ik er nog eens een lekker vet FX effect tegenaan gooien waar je mee gaat freaken ofzo, om zo het leven er in te houden. Die break mist dat naar mijn mening nog. Kan je veel meer leven in brengen. Dat maakt het interesanter denk ik. Misschien een idee om daar een of andere sample voor te nemen en die lang uit te rekken en om uppitchen en weer downpitchen en dat op een lekkere gefreakte manier (hoop maar dat je snapt wat ik bedoel.. )
2:45 filter je de kick weg. Op dat stuk hoor je heel goed dat het nummer nog sounds en effecten te kort komt. ;) Klinkt echt ff veel te leeg daar...daar zal ik nog iets extra's proberen uit te halen..
4:08 gaat ie nog een keer heel erg lekker los (Y) SDie synth alleen op de achtergrond zal ik nog wat meer kleur geven, want hij komt er naar mijn mening niet helemaal goed uit...
Al met al klinkt het echt wel lekker, maar ik vind dat je er nog veel meer uit kan halen!!!! :jaja:

Succes, en hoop dat je er wat aan hebt. ;)
laatste aanpassing

ben nog te dronken om eigenlijk wat te typen, maar ga me best doen :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 13:28:
De gasten van Cemon Victa zijn sowieso erg goed op weg

dank je :respect: we doen ons best en met jou gaat het ook wel lekker.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 13:17:
Cemon Victa wat houdt dat eigenlijk in?
echt letterlijk,seamen victum?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 13:49:
Overwinnend zaad

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 13:51:
Carvan Cetivam

:devil: gehehehe tsja. wie zal het zeggen he :D

en bedankt voor de uitleg psycho forze

de kick blijft zo:D
het eerste stuk met die break en alles erachter vervalt en die lange break begint dan op die plek met al het nakomende.

die synth volkomen mee eens en word idd aan gewerkt, want mist toch nog die kracht wat hij hoort te verdienen.

fx vind ik precies goed, want vergeet niet dat dit nog niet de afmix versie is he ;)

en extra effecten vinden we zonde, maar dat komt ook dat het niet meer nodig is,omdat we het nummer omgegooid hebben.

bedankt voor de feedback :respect:

Uitspraak van dj darkcontroller op zaterdag 24 december 2005 om 21:56:
waar is mijn cd lord victa, die je mee zou nemen naar dione b-day

woeps

in me tas die ik weer bij me heb :( :aai: :flower:
sorry, heb je soms o:) :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
heb uhm wel gedownload, maar nog niet kunnen luisteren :S
veels te druk met me eigen nr's :$