Partyflock

Forumonderwerp · 836631

hebben mensen wel is als iemand bij hun is maar er is eigelijk niemand in huis........

shaduwe die snel voor bij komen in een flits en dan besef wat was dat
ik heb wel is zo'n raar gevoel
aha het GHB-meisje.. ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 18:32:
wat

ghb in je drinken :cheer:
heb er altijd lacherig over gedaan :jaja:

Maar toen ik een tijdje bij een vriendin inwoonde zijn er genoeg dingen gebeurd die mij er toch wel een beetje in doen geloven :jaja:

Uitspraak van 8) Moon 8) op dinsdag 20 december 2005 om 19:41:
Maar toen ik een tijdje bij een vriendin inwoonde zijn er genoeg dingen gebeurd die mij er toch wel een beetje in doen geloven

vertel, want ik geloof er echt niet in:S

Ja, en Sinterklaas bestaat ook ...echt waar !

Geesten zijn bang voor me, dus roep me maar als ze je pesten. Tip : gewoon je middelvinger opsteken !

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:59:
Ja, en Sinterklaas bestaat ook ...echt waar !

Geesten zijn bang voor me, dus roep me maar als ze je pesten. Tip : gewoon je middelvinger opsteken !

Psies (y) dat doe ik ook altijd.. dan zijn ze zo weg
Moet je van me? :[ werkt ook...
Geesten oftewel entiteiten bestaan zeker wel :) Mijn moeder is al 7,5 jaar geleden overleden, maar toch voel ik haar nog vaak om me heen.
Uitspraak van miguelo:) op maandag 19 december 2005 om 19:49:
geesten bestaan zeker zonder twijfel heb ze vaak genoeg gezien aleen het rare is dat je eigenlijk niet zo veel ziet je ziet schimmen van iets...ik vind het niet eng in ieder geval vind het wel gaaf om te zien denk dat als een geest contact zoekt met een bepaald persoon daat ze je iets willen laten weten ofzo...vaag in ieder geval :yes:

toen ik een tijdje gelee zoiest zag dacht ik dat ik gek was :P
ma ik ben er bang van geworden dus moet er niks meer te maken hebben :S
Uitspraak van SweetLeeuwinnetje op dinsdag 20 december 2005 om 18:02:
ik ben er bang van geworden

je moet proberen om er open voor te staan :yes: dat is het beste doe ik ook :yes:
ik geloof er niet in vind het ook nergens op slaan.

in een trip blijven hangen?

heb ik wel is maar dan denk ik ach dat was niks..