Partyflock

Forumonderwerp · 836555

Hoe komen jullie nou tot rust ?

Ik vind het altijd lekker om gewoon in de auto te stappen en weg te rijden muziek aan lekker gewoon rond rijden helemaal alleen zonder dat ik weet waar ik heen rij op zon moment kan ik alles Vooruit op de weg kijken, na denken, muziek luisteren en vrij zijn.

Alleen dat moment van vrij zijn word wat minder als ik op de benzine meter kijk, en flitsers maar daar heb ik meestal geen last van omdat mijn kilometer teller ongeveer 10 kilometer voor loopt.

tijd voor mezelf nemen..of iets leuks gaan doen met vrienden..of gewoon op bed gaan liggen en slapen of muziek luisteren

Zonnetje die in mn gezicht schijnt (in bus of gewoon in huis), dan mn oogjes dicht en de warmte van de zon--> heerlijk!

ik ga altijd in bad met de muziek aan en daarna onder de zonnebank

Ik lees een boek

Muziek, boek lezen en slapen...

Warm bad, drankje en de cosmo erbij, muziekje... heerlijk:)

Op zich heb ik het altijd vrij druk...
als ik moet werken ben ik meestal van 7 tot 7 de deur uit en daarna gelijk sporten zodat ik eer dat ik thuis ben alweer bijna kan gaan :z

maar ik kom tot rust doordat ik meestal 4 dagen werk doordeweeks en dus 1 dag helemaal vrij ben,aangezien mijn vrienden wel allemaal werken heb ik dus geen drol te doen en doe ik alles relaxed en zit de hele dag te nietsnutten achter de computer enzo

dan kom ik helemaal tot rust ;)
heb geen rust.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:45:
Ik vind het altijd lekker om gewoon in de auto te stappen en weg te rijden muziek aan lekker gewoon rond rijden helemaal alleen zonder dat ik weet waar ik heen rij op zon moment kan ik alles Vooruit op de weg kijken, na denken, muziek luisteren en vrij zijn.

bij mij precies hetzelfde!

Idd, lekker autorijden, muziekje erbij.. Blik op oneindig en gaan... Als ik dan echt helemaal relax ben, zie ik meestal flistlichten in mijn spiegel.. Dan rijd ik veeeeel te langzaam... :)

Enne, lekker zonnebanken... Half uurtje ofzo, MP3 speler aan en lekker genieten...
Lekker op vakantie:P

als ik het erg druk heb, vind ik t heerlijk om ff onder de zonnebank te gaan liggen...

Ik kom nooit tot rust:S erg fucked up!!

Op zn tijd word je er wel gek van O:)
Als ik in me bedje ff rustig lig..of als k lekker in me sgatjuhs armen lig:)
Als ik rust nodig heb ga ik vaak een stukje wandelen, lekker rustig nadenken over bepaalde dingen, bellen met een vriend/vriendin, stukje rijden id auto (en dan het liefst van benzinestation naar benzinestation), op bed liggen dagdromen. :)

Wist ik het maar!!!!!
als ik dat is wist :/
Jezelf kwellen in de sportschool en daarna lekker het stoombadje in en een duik nemen in het zwembad! (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Sporten, douchen, wijde kloffie aan en op de bank hangen met een lekker cd'tje of dvd'tje.

Uhhhh slapen!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:45:
Hoe komen jullie nou tot rust ?

niet, ik zou is dringend op reis moete gaan, weg van alles.

Dvd kijken, sporten, internetten, lui zijn

muziek keihard

's nachts lekker rondrijden met lekkere muziek op (Y)

idd lekker rijden met muziekje op
of lekker gaan vissen

Vissen, stukje autorijden, met mijn hond wandelen, boekje lezen, sporten, zonnebankje pakken en natuurlijk sex..en dan bedoel ik vooral die roes erna, heerlijk.
Met rustgelaten worden,
Hardcore luisteren keihard,
Of..
alles opschrijven wat me dwars zit binnen 10 min.
dan blaadje doorlezen, en verscheuren.
en vervolgens 20 min de radio aanzetten..
zo zachtjes dat je je moet concentreren om te horen..
Nou geloof me :| het werkt echt want je bent helemaal rustig na die tijd.. :)

kopje thee, magazine erbij, op de bank met veel kussens

douchen en heerlijke bodylotion en massage

muziek luisteren
Uitspraak van Devilish™ op maandag 19 december 2005 om 09:24:
Lucky you

Ik kom geestelijk alleen maar tot rust als ik ongelovelijk druk bezig ga met iets of als ik slaap. Probleem is dat als ik wil gaan slapen ik dan maar blijf malen dus dat werkt ook niet echt

Gewoon druk bezig zijn met vanalles werkt bij mij het beste laatste aanpassing 19 december 2005 09:24

Ik kom ook nooit tot rust...
Heb daar geen tijd voor...
Of beter gezegd...Ik kan daar geen tijd voor vrij maken, want zodra ik denk dat ik rust heb, ben ik te snel weer afgeleid...:(
Waardoor ik 's nachts vaak pas om 01.30 in slaap val en dan pas mijn rust krijg die ik allang nodig had :(

ik ga in bed liggen en ga slapen :jaja:
Heeeeerlijk relaxt met zn tweeën warm, knus, dicht tegen elkaar aan op de bank liggen :P, muziekje of dvdtje aan....mwah...mijn top punt van ontspanning :jaja: (y)

Als ik bij me meisje ben!!
Maakt niet uit hoe lastig of kwaad ik ben...
Zij maakt me altijd rustig!!:$
Hou van je lieve sgat!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:22:
Als ik bij me meisje ben!!
Maakt niet uit hoe lastig of kwaad ik ben...
Zij maakt me altijd rustig!!
Hou van je lieve sgat!!

:yes: hier net zo (L)

In de Brandpit zitten. (dorpscafé)

Alleen zijn.

Eens niet een avond weg of mij tot sociale verplichtingen verplicht voel

Ik vind het heerlijk om gewoon eens iedereen af te bellen dat ik kapot ben en gewoon vroeg op bed wil.

Meestal pak ik een biertje en dvdtje...
Paardrijden, lekker alleen zijn en in bad of douche

slapen

masturberen

uitgebreid in bad gaan :)

in de auto stappen muziekje erbij en een dikke smoke
Klussen, ik kan niet echt stilziten dus het meeste van hierboven is al geen optie...
mn hardste herrie aan en op bed liggen..
gewoon echt chill.. meestal val ik dan ook in slaap:O

Artiest Jay Steel
Ik kom tot rust door aan mn muziek te werken. Ook al heb ik geen inspiratie, ik kom er zeker mee tot rust..

Lekker in mn eigen wereldje herrie maken....

Heerlijk (L)

Lijm snuiven en de hele tijd BOE roepen tegen iedereen die je ziet... of niet ziet...

Rust? :\