Partyflock

Forumonderwerp · 836436

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Nou vragen vele zich af of de film door zou gaan n­a het overlijden van Gregg Hoffman.

Dit was is ­wat ik kon vinden tot nu toe over deze film.

SA­W 3

RELEASE DATE
October 27, 2006
DIRECTOR­
NONE
CAST
NONE
RATING
NONE

TRAILER­
NONE

OFFICIAL SITE
Click Here

CATEG­ORY
MISC
SEQUELS

UPDATED: 12/08/05

No­ plot yet.

LATEST NEWS

12/08/05
Sad news f­or Saw fans -- it was reported on December 4th tha­t the producer for the two Saw films and this upco­ming sequel, Gregg Hoffman, passed away due to nat­ural causes. It's uncertain how his death will eff­ect this project.

DETAILS

- Saw films produ­cer Gregg Hoffman died of natural causes on Decemb­er 4th 2005.
- Third and possibly final installme­nt.

----------------------------------------­----------------------------------------

NO PIC­S AVAILABLE

beter
ik ben bang dat ze zowel deel 1 als 2 echt niet meer kunnen overtreffen als er n 3 komt...de film zal vast wel vet worden, ma in feite is de hele film al duidelijk...mensen worden opgesloten, zullen dierbaren van iemand wezen en de politie komt weer in aanraking met de dader(es)

denken jullie niet??

wat ik me trouwens afvraag aan saw1/2: in 1 zaagt die gast zn voet er tog af en ontsnapt...maar waar blijft hij in deel 2 dan???

das t enige minpuntje an die 2 films, voor de rest: :kwijl:

Uitspraak van Manonnadonna op zondag 15 januari 2006 om 21:20:
wat ik me trouwens afvraag aan saw1/2: in 1 zaagt die gast zn voet er tog af en ontsnapt...maar waar blijft hij in deel 2 dan???

het was goed te zien dat hij op het randje van de dood zat, volgens mij is hij gewoon dood gebloed
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 21:34:
het was goed te zien dat hij op het randje van de dood zat, volgens mij is hij gewoon dood gebloed

ja zoiets dacht ik dus ook, ma er wordt verder niet op in gegaan...je ziet m duidelijk die ruimte uit kruipen...
dus zeker weten doe ik t niet!! vink wel jammer...

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 19:41:
Deel 2 overtrof deel 1 helemaal,

Mwah.. vond m toch wel tegenvallen hoor

deel 1 inderdaad beter dan deel 2, maar zijn ook niet echt hetzelfde..

is deel 3 al niet uit in amerika dan?
want die lopen altijd voor met films!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:05:
is deel 3 al niet uit in amerika dan?
want die lopen altijd voor met films!

Nee man, nog lang niet ..
12/08/05
Sad news f­or Saw fans -- it was reported on December 4th tha­t the producer for the two Saw films and this upco­ming sequel, Gregg Hoffman, passed away due to nat­ural causes. It's uncertain how his death will eff­ect this project.

dat is f*cked up zeg :/
deel 1 super!
deel 2 was goed, maar vond het jammer dat ik al vrij snel doorhad hoe t zat :S
zat niet echt verrassing in, maar die film blijft goed.
deel 3 ga ik cker kijken!!!
laat mijn vriend zijn hand eerst maar eens herstellen voordat deel 3 komt :S

Uitspraak van Hardcorepinda a.k.a. Ferdo op maandag 16 januari 2006 om 23:01:
kan niet wachten deel 1 en 2 waren echt vet!!

Idd laat ze maar effe vaart maken met die film :p

JAAAA
deel 1 al een tijdje geleden gezien...
deel 2 vandaag gezien..
tijd voor deel 3!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 20:42:
Idd laat ze maar effe vaart maken met die film

absoluut

2 was beter dan 1 (vond ik), 3 beter dan 2? zou wel ziek zijn, want 2 was al ziek (goed)!

duuurt nog lang! gelukkig maar! mooie film om na uit te kijke:)
Whaah ga over 2 weken naar deel 2...en heb echt genoten van deel 1..super scary :-P ben benieuwd hoe deel 2 is..heb ni zulke goede recensies gelezen...mja zie ut vanzelf...
Nou het is een producer die is overleden... ik weet niet of dit heel veel effect zou hebben op een nieuwe deel. Het is toch de schrijver die belangrijk is? Kan het ook helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij kan een andere producer die er wat mee heeft het zo overnemen..
Uitspraak van Dancelady :sweethug: op woensdag 25 januari 2006 om 00:25:
Het is toch de schrijver die belangrijk is?

ja maar hij is toch degene die het hele verhaal ook heeft bedacht? dus dan is hij wel beetje heel erg van belang.

maar zoals jij al zei:

Uitspraak van Dancelady :sweethug: op woensdag 25 januari 2006 om 00:25:
Kan het ook helemaal verkeerd hebben

vond de eerste 2 delen zker goed :jaja:
heb al zin om deel III te zien :woop:
zoooo vet

:kwijl:
Zal wel niks zijn.
Vond de eerste twee delen echt super!
Kan niet wachten op de derde
die kerel van saw 1 en 2 is toch overleden laatst?

ja

ik vond deel 2 wel beter dan deel 1 maar echt een goeie film :jaja:

die moet ik echt wel zien :jaja:

vond 1 en 2 ok helemaal te gek
Uitspraak van WQUT op donderdag 12 januari 2006 om 23:29:
Wat het leukste was, was dat er een lilliputter geshminked (?) was als die pop die jigsaw gebruikt

haha
vet
van mij mag die snel komen 8)

Uitspraak van Bennykuh op vrijdag 3 februari 2006 om 17:03:
van mij mag die snel komen

Ja van wie niet 8)

Spannend :D

het lijkt mij dat deel 3 lang nie zo mooi is als deel 1 en 2 omdat het een andere producer is,,
maar ik ga die film zeker weten wel zien :D (als die uit komt)
Ik hoop dat het net als in voorgaande delen onmogelijk te raden is wie er achter zit, wie de dader is.
Eergisteren naar Saw 2 geweest echt een vette film gewoon :respect:
Dus ik kan niet wachten tot ik van deel 3 mag gaan genieten!

Ze lieten ook voorstukjes zien van Hostel, volgensmij komt dat ook aardig ziekelijk in de buurt van Saw 8)
laatste aanpassing

Uitspraak van Satanica op zaterdag 11 februari 2006 om 10:34:
Ze lieten ook voorstukjes zien van Hostel, volgensmij komt dat ook aardig ziekelijk in de buurt van Saw

Hehehehehe idd das ook een film die ik moet zien 8)

haha zwaar terecht dat ze deel III maken:)
want in saw 2 zat ook niet echt een goed eind.. kon namelijk nog van alles gebeuren..;) maar deel III zal wel weer vervolg zijn

Helemaal into saw kheb 1 gezien en 2 laatst in de bios (altijd beter dan thuis:P) Ja en ook met surround set! ik wacht met smart op Saw 3

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 14:15:
waarom moet er nou weer een deel 3 komen ...
deel 1 en 2 vind ik genoeg

jah, omdat er nog vervolg MOET komen op 2 :S

Uitspraak van Satanica op zaterdag 11 februari 2006 om 10:34:
Ze lieten ook voorstukjes zien van Hostel, volgensmij komt dat ook aardig ziekelijk in de buurt van Saw

Ik heb gisteren Hostel gezien, maar is Saw 2 nog ranziger dan?
Ja lijkt me wel leuk.Maar deze moet dan wel de laatste zijn.Ik wil niet dat ze van saw ook een reeks gaan maken!Omdat het zo al perfect genoeg is.

Vond deel 2 beter dan 1. Ben benieuwd naar deel 3 :jaja:

Hmm, denk dat dat een flop gaat worden! Vind dat ze het bij 2 delen moeten laten, Zeker nu die producer dood is! :/ Maar goed; ben benieuwd!
laatste aanpassing
Hmm deel 1 was top, maar 2 vond ik echt een flop. Er werd teveel omheen gedraaid. Ok het begin was lekker ranzig maar daarna? Deel 3 mag wel verdomd goed zijn, anders ga ik niet meer naar deel 4 hehe. Mochten ze die ooit halen!
Deel 1 en 2 allebei even gaaf:jaja: wacht met spanning op deel drie:cheer:

Ja saw (1&2)waren eindelijk weer eens echt goede thrillers, meestel verwacht je niet dat deel 2 ook net zo goed is als deel 1 maar deze waren allebei echt GOED! zodra deel 3 komt ga ik hem zekerzz kijken.

1 was briljant(voor een B-film, hij overtrof vele films die het budget hadden voor een A-film).

2 vond ik persoonlijk iets minder, ten eerste omdat het echt een open einde was(dat was bij deel 1 ook, maar ze hadden kunnen stoppen na deel 1) waardoor al duidelijk was dat deel 3 eraan komt.

Maar wel leuker omdat er meer personages inzitten.

Deel 3... tja, het komt vaak voor dat een sequel niet zo goed is als het eerste deel, en dat het met de daaropvolgende delen zelfs nog minder wordt. :jaja:

Maar dat is niet altijd het geval.

Ik vrees alleen wel dat het overlijden van de producent voor een minder vervolg zal zorgen.

Maarja, ik ga geen voorbarige conclusies trekken en wacht eerst het resultaat af :)
word weer een knaller... net zoals de andere twee delen!