Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van DJ Hyperactivo op zondag 5 februari 2006 om 21:06:slimmerd...
hoef je geen eens slim voor te zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 21:06:hoef je geen eens slim voor te zijn
sommige mensen hebben het gewoon
Uitspraak van DJ Hyperactivo op zondag 5 februari 2006 om 21:18:sommige mensen hebben het gewoon
en jij niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 23:08:ey gang member hebben ze daar drive by shootings in urk in flevoland ??
wei fareng langz med die sijlschip en dang die Kanong
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 12:50:ai no respect brada
wad doe jei tof
sla jou helemaal lauw
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 februari 2006 om 15:48:nooit meer heracles volgend jaar voor wilm!
dies loik
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 15:47:ja beter jei turug krabbelung foor je ijgeng besdwil
jazeker voor de mysteryman uit urk hahahahahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 15:52:from da ghettostreets of urk hahhahahahaa
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 15:52:jazeker voor de mysteryman uit urk hahahahahaha
wat lag jei?
als wei komme buurteng med die gekke playa's uid Urk zwa
sla je dood med een Paling geeek
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 15:57:kabelmauwerd
wie uut Urk hebbang gekke taal
maar wtf is dad mang?
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 16:10:humor hebben ze daar wel in het hoge noorden
whehe ik kom uit die sweety midden ouwe kruikezeiker
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 16:26:ooooohhh utreg
piripangpang jei bend van A.i.vd. ?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 februari 2006 om 17:18:haha check die twee biggen naast hem
haha Konjow killie wad da fok zein dad foor Beesteng
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 17:24:fok zein dad foor Beesteng
sijn ordinaire biggen je weet tog wehehhe die middelste zal ze moeder wel wezeng whehe
en bedankd dat je fotow van mij plaatsd lelijke mongo0l ik beschauw dat als fans wheheheeehhehe
:smokediekenkerjonko:
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 17:35:nied leigeng
zeing jou smadjes
hij liegd niet wand dat is sein familie whehehe je weet toch
Hahaha, ik lach me hier wat af!
Neger in roze pak zegt dan dat kwali lelijk is hahaha! Zeg dan niks, maar goed..
Het is blijkbaar toch nuttig om het forum te checken zie ik wel, ik leer hier nog eens wat:
"kabelmauwerd is iemand die teveel kabeljauw eet".
Alleen jammer dat ik nergens spelfouten zie
(voor de domme mensen (dier hier volgens mij ook aanwezig zijn, dit is sarcastisch)
Wat ik verder kwijt wil is dat Willem II NIET degradeert en dat er in februari nog minimaal 6 punten volgen voor Willem II. Het programma: Ajax (uit), RKC (uit), NAC (thuis) en Sparta (uit).
Neger in roze pak zegt dan dat kwali lelijk is hahaha! Zeg dan niks, maar goed..
Het is blijkbaar toch nuttig om het forum te checken zie ik wel, ik leer hier nog eens wat:
"kabelmauwerd is iemand die teveel kabeljauw eet".
Alleen jammer dat ik nergens spelfouten zie
(voor de domme mensen (dier hier volgens mij ook aanwezig zijn, dit is sarcastisch)
Wat ik verder kwijt wil is dat Willem II NIET degradeert en dat er in februari nog minimaal 6 punten volgen voor Willem II. Het programma: Ajax (uit), RKC (uit), NAC (thuis) en Sparta (uit).
laatste aanpassing
ik dnek dta jij beter niks kan zeggeng
med je 013 in je niggakapsel
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 februari 2006 om 17:37:hij liegd niet wand dat is sein familie whehehe je weet toch
ewa sorry dad we jou panja mama erbij gehaald ehbbeng
je gaad tog ook nie picaa fang je panja mamsie op flok doeng
iedereeng doed altijd stoer op internet tegen thuglive nigga's zoals ik en kabeljauw maar als je in real live op straad loopt durft geen enkelu kenker kaazkop bek openg te trekken whehehehhehe geen enkele !!!! als wij stonet zijn dagen we hoolanders vaak uit wehehhe maar niemant durfd ietzzz terug te seggen
:boeksie: feur kabeljauw
:boeksie: feur kabeljauw
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 februari 2006 om 17:46:iedereeng doed altijd stoer op internet tegen thuglive nigga's zoals ik en kabeljauw maar als je in real live op straad loopt durft geen enkelu kenker kaazkop bek openg te trekken whehehehhehe geen enkele !!!! als wij stonet zijn dagen we hoolanders vaak uit wehehhe maar niemant durfd ietzzz terug te seggen
hei vertelt de waarhijd
:boeskie: foor fiftie aka Ferrarie f 50 aka dime
:respekd: