Partyflock

Forumonderwerp · 835910

OM onderzoekt beschuldigingen Viola Holt tegen Jensen

HILVERSUM - Het Openbaar Ministerie onderzoekt de mogelijkheden van een strafzaak tegen talkshowpresentator Robert Jensen wegens zijn beledigingen aan het adres van televisiepersoonlijkheid Viola Holt.

Een woordvoerder van RTL Nederland, dat via de zender RTL de talkshow uitzendt, heeft donderdag bevestigd dat het OM de zaak in onderzoek heeft. Holt heeft een aanklacht tegen Jensen ingediend wegens het maken van denigrerende opmerkingen over haar in zijn show.

Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest. Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.

www.nu.nl

Damn, hoe zelfonzeker kun je zijn dat je daar drie jaar lang depressief van wordt. Dat je het een beetje aantrekt oke, maar een boek gaan schrijven. :S
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 23:30:
Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest

Nooit geweten dat jensen al drie jaar op tv is.... :/
Viola Holt mag blij zijn dat ze geen last heeft van kamperende duitsers, ze is godverdomme net zo groot al Texel.
laatste aanpassing
(Y) nog meer redenen voor Jensen om d`r voor lul te zetten :0(
vind jensen prachtig al die aandacht
het is tog terecht dat over haar grappen worden gemaakt

pfffff hoe zielig kan je zijn als je je door zo'n kerel laat intimideren zeg... 8)
dat is nou juist wat ie wil bereiken...mensen shockeren!
en dit soort mensen zijn dus een gewillig slachtoffer!
jensen pak iedereen die ie pakken kan...
en als je zo reageert trap je er dus met beide benen in
Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest.

Karma (y)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Uitspraak van afwazig!!! op donderdag 15 december 2005 om 23:32:
Viola Holt

Misschien moet ze een pact vormen met La Schuurmans,die mag Jensen ook al zo erg..(Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Instant Frequency op donderdag 15 december 2005 om 23:34:
Misschien moet die dikke zeekoe een pact vormen met La Schuurmans,die mag Jensen ook al zo erg..

en niet te vergeten kwalbert
Holt zei voor RTL Boulevard dat zij als gevolg van deze vernederingen drie jaar lang depressief is geweest. Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.

8) hahaahhahahahahahahahaaa!!!
Uitspraak van afwazig!!! op donderdag 15 december 2005 om 23:32:
Viola Holt mag blij zijn dat ze geen last heeft van kamperende duitsers, ze is godverdomme net zo groot al Texel.

hahahahaha 8)
Ik geef haar groot gelijk..
Merk dat een aantal mensen ook alweer opmerkingen maken i.v.m. haar postuur.

Erg kinderachtig, en minder onschuldig dan je denkt blijkt maar weer.

Wat een zielig figuur is dat zeg, die Viola Holt.
Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.

Vind ie alleen maar leuk..

alleen maar publiciteit (Y)

Zij schrijft er een boek over onder de titel Het Jensen-Effect.

ja dan ben je zielig ja.. :/

kan me voorstellen dat ze boos wordt om die grapjes.. ze zou gewoon in die show moeten komen en gewoon laten zien dat ze er boven staat toch?

Mwah, Jensen staat niet bekend als een criticus die diepgaande opmerkingen plaatst om een intelligent publiek mee te verrassen.

het is gewoon bot, recht toe en recht aan, 3x lache en iedereen is het vergeten...bedoel, wie weet dat nou nog van Viola..tis dat ze er nu zelf weer over begint.

Ik vind dat het gewoon es gedaan mag zijn met het polder-hollywood van wat we hier hadden, laat ze maar zien dat het normale mensen zijn, met normale kinderen (min of meer dan), die normale dingen doen en die eigenlijk gewoon normaal zijn, maar net iets meer doen dan dan een ander.

Of moeten we ze allemaal op handen gaan dragen omdat ze veel geld verdienen aan hetzelfde publiek wat Jensen ook heeft? ;P

:o 3 jaar:/

Werkzaam bij Stylez-eventz
Geld proberen te vedienen aan iemand anders zijn programma!Kan ze van dat geld weer wat rimpels laten wegwerken!

Zielig varken is het toch :/
jensen lacht hier toch om ...

Viola is dik viola stik viola rolt viola tolt vioal ziet er
niet uit viola iedereen lacht er uit

Uitspraak van MEO MEDO op donderdag 15 december 2005 om 23:34:
en niet te vergeten kwalbert

Vergeet Patty Brard niet :cocktail: :D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 00:45:
Mwah, Jensen staat niet bekend als een criticus die diepgaande opmerkingen plaatst om een intelligent publiek mee te verrassen.

het is gewoon bot, recht toe en recht aan, 3x lache en iedereen is het vergeten...bedoel, wie weet dat nou nog van Viola..tis dat ze er nu zelf weer over begint.

Ik vind dat het gewoon es gedaan mag zijn met het polder-hollywood van wat we hier hadden, laat ze maar zien dat het normale mensen zijn, met normale kinderen (min of meer dan), die normale dingen doen en die eigenlijk gewoon normaal zijn, maar net iets meer doen dan dan een ander.

Of moeten we ze allemaal op handen gaan dragen omdat ze veel geld verdienen aan hetzelfde publiek wat Jensen ook heeft?

Viola Holt is ook niet echt normaal he, mens is compleet geschift. zowiezo bekende nederlanders moeten maar tegen een grapje kunnen, t zijn toch geen kleine kinderen meer.

Vind het ook ietwat overdreven om hier nou een boek over te schrijven :/ Ga wat nuttigs doen met je tijd. :)
jensen rulez!!!!!!!

die man is echt (y)

Damn, hoe zelfonzeker kun je zijn dat je daar drie jaar lang depressief van wordt. Dat je het een beetje aantrekt oke, maar een boek gaan schrijven.

Boeiend, ik vind het een mooi bedacht verhaal en ik zou als ik haar was ook die dikke zelfingenomen vetklep van een Jensen een lesje leren. Financieel uitkleden die hap!

Gatverdamme wat een misselijkmakend mannetje is dat..
Lachen om je eigen grappen :no: (N)
Jensen is hier maar al te blij mee

tja...en dan nog te bedenken dat hij de grappen niet eens zelf verzint :S

Wat wel zo is, is dat Jensen wel zeikt op dikke mensen, maar hij zelf nou ook niet bepaald het type met een strak wasbordje is :/

Maar toch vind ik zn show vaak ook wel grappig :)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 10:54:
en dan nog te bedenken dat hij de grappen niet eens zelf verzint

Wie dan? :O

Tijdens de show komt ie ook wel vaak onverwacht grappig uit de hoek, dus dat soort dingen zijn niet van te voren geschreven lijkt me :)
laatste aanpassing

hehehe

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 10:54:
Tijdens de sjow komt ie ook wel vaak onverwacht grappig uit de hoek, dus dat soort dingen zijn niet van te voren geschreven lijkt me

Het is van te voren opgenomen en gemonteerd. Alles van te voren bedacht. Alles voorgekauwd.

Als het al spontaan overkomt dan is dat een kwestie van heel goed montagewerk (Y)
wat een zeik wijf zeg ze moet zich niet zo laten kisten maar ja begrijp het wel ze is allejezus lelijk daar zal ze ook wel problemen mee hebben omdat ze weet dat jensen gelijk heeft :yes:

goed bezig jensen (Y)(Y)
laatste aanpassing

........
*wacht op inkoppertje*

whehe hebben we dat kutjong ook weer ;)

kutwijf :lief:

:bloos:

:)

Zei ik sjow :O...ik bedoel show :P
André van Duin is er mee begonnen, en Jensen maakt het nog een tikkeltje erger af.....

Jensen zal hier alleen maar hard om lachen hoor. Iedereen weet toch dat je niet alles (lees: eigenlijk vrijwel niets) serieus moet nemen van hem?
Dan moet ze bij em int programma op de bank gaan zitten en zich verdedigen.
Jensen is zo fake als iets hoor :S

3 uur show wordt er opgenomen, en de grappen die niet als grappig door het publiek worden ervaren worden eruit geknipt...tis een lachertje..en het ergste is, heel Nederland trapt erin! Uiteindelijk lacht Jensen zeker het hardst als hij zijn bankrekening elke maand ziet! Leuk, miljoenen verdienen met het vernederen van andere mensen...
Uitspraak van Lode Star op vrijdag 16 december 2005 om 12:42:
3 uur show wordt er opgenomen, en de grappen die niet als grappig door het publiek worden ervaren worden eruit geknipt...

dat zal bij elke talkshow wel zo zijn lijkt me

maaruh, damnz die viola is me wel ff zielig zeg:S is dat mens nou zo dom dat ze niet snapt dat ze zichzelf alleen maar te kijk zet hiermee, jensen gaat waarschijnlijk een boekbespreking erover houden volgende week, scoort ie weer flink wat kijkcijfers
Viola Holt komt bij de dokter. "U wilt zeker weer afvallen?" vraagt de dokter.
"Nee, dat is het niet," zegt Viola, "ik wil mijn borsten laten vergroten. Maar ik wil geen siliconen, want daar hoor ik de laatste mtijd zulke enge berichten over..."
"Dan blijft er nog maar een methode over," zegt de dokter, "en dat
is, dat je iedere dag met een WC-papiertje tussen je borsten moet wrijven."
"Wat?" zegt Viola, "dat bestaat niet!" "Tuurlijk wel," zegt de dokter, "dat is met je kont toch ook gelukt?"

Uitspraak van Zondag gehaktdag op vrijdag 16 december 2005 om 13:44:
Viola Holt komt bij de dokter. "U wilt zeker weer afvallen?" vraagt de dokter.
"Nee, dat is het niet," zegt Viola, "ik wil mijn borsten laten vergroten. Maar ik wil geen siliconen, want daar hoor ik de laatste mtijd zulke enge berichten over..."
"Dan blijft er nog maar een methode over," zegt de dokter, "en dat
is, dat je iedere dag met een WC-papiertje tussen je borsten moet wrijven."
"Wat?" zegt Viola, "dat bestaat niet!" "Tuurlijk wel," zegt de dokter, "dat is met je kont toch ook gelukt?"

dus viola je kan je buik wel inhouden maar je reet word er niet dunner op
:cheer:
geweldig die foto op zijn bureau van kwalbert:respect:

extreem overdreven, een boek voor een paar 'beledigende' opmerking.