Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik ben vroeger één keer in mijn gezicht gebeten door de hond van een toenmalig vriendinnetje van me!!
Het was wel zo zacht dat ik er alleen voor de aandacht een pleister op moest
Ik ben wel eens door één van mijn fretten gebeten (Tot bloedens toe in mijn wreef, maar ze zijn oh zo
)
Hamsters heb ik in mijn vingers gehad.
Een muis, een vogel....
en dat was t wel zo'n beetje
Valt dus nog mee
Het was wel zo zacht dat ik er alleen voor de aandacht een pleister op moest
Ik ben wel eens door één van mijn fretten gebeten (Tot bloedens toe in mijn wreef, maar ze zijn oh zo
Hamsters heb ik in mijn vingers gehad.
Een muis, een vogel....
en dat was t wel zo'n beetje
Valt dus nog mee
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op zondag 18 december 2005 om 17:09:van een toenmalig vriendinnetje van me!!
hebbie d'r daarna metteen gedumpt dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:58:zegt hij lollig pak dr ja was raak haha in me tiet
wat een gek dat hij dat zei
kreeg die nog pikstraf ?
Ik vind niet dat alle herder k*t herders zijn ik heb ook een lieve herder de bijt gevallen komen vooral van herders die gefokt zijn voor politie of bewakings hond en mensen nemen ze dan in huis als huishond sorry dat kan niet dan is er gewoon een bepaald karakter in gefokt wat niet goed is voor huishond maar als herders zovaak bijten dat komt alleen omdat het zovaak in het nieuws is niemand praat over golden retrievers en labradors en jack russels die bijten vaker als een herder alleen omdat deze rassen te goed worden verkocht word er niet over geluld dus ik vind het grote onzin dat herder gevaarlijk zijn elke hond kan gevaarlijk zijn ik ben 2 keer gebeten door verschillende engelse cockers ( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk ) en door een kruizing terrier ja dus lul nou niet zo stom dat herders gevaarlijk zijn bekijk het per hond en als de herders zo gevaarlijk zijn waarom mogen ze nog gefokt worden en waarom lopen er zoveel rond ja en trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn ga ook over andere rassen beginnen en niet alleen over de herder maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest nooit
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:32:( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk )
dan moet je ze ook niet bij een broodfokker kopen doos
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:32:trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn
nou word ik gevaarlijk
nu doe je precies het zelfde...je zeikt over dat iedereen zegt dat herders gevaarlijk zijn vervolgens heb je het over klote boxers
nu wel heel snel je smoel houden want boxers zijn niet klote...en als er 1tje dat wel is ligt het aan de eigenaar en vaak niet aan de boxer...en mijn boxer is de liefste schat die je je maar bedenken kunt dus hou nu je smoel maar weer ff
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:32:maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest
je lult stront...leer nederlands
simpele ziel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:46:maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is
dom wijf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:46:en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest
het was toen hij uit ging domme muts
dat beest moest strakker aan de riem maar de vriendenlijke agent
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:46:je lult stront...leer nederlands
simpele ziel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:17:oh jullie kennuh mekaar ?
gelukkig niet
door een hond, sinds dien moet ik niks meer van honden hebben!
Ik heb het niet over alle boxers ik heb het er over 2 ja alleen ik lees hier vaak over alle herders dat vind ik gewoon bull shit en leer nederlands ik ben zo nederlands als ik weet niet wat en trouwens als ik dom ben wat moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken ik zeg alleen mijn mening ja en als je daar niet tegen kunt dan ben je zielig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:54:Ik heb het niet over alle boxers ik heb het er over 2 ja alleen ik lees hier vaak over alle herders dat vind ik gewoon bull shit en leer nederlands ik ben zo nederlands als ik weet niet wat en trouwens als ik dom ben wat moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken ik zeg alleen mijn mening ja en als je daar niet tegen kunt dan ben je zielig
sjee en dat is 19...
en btw...ga niet dom lopen spotten met mongolen...zo te merken heb jij nog een lange weg te gaan...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:54:moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken
je ziet ze echt vliegen
dat jij nou daar zit en er zo uitziet ... hoef je geen medelijde van andere te verwachten
trouwens een hele rare opmerking ...
dom dom dom
OK Boxer inside laten we maar niet over jou profiel beginnen maar jij komt voor je boxer op ja en ik kom voor de herder op ja en toevallig die gevaarlijk herder de van mij dus heeft mijn kleintse hondje wel gered van een boxer en eerlijk gezecht ja als die boxer 1 van mijn honden erger had gepijnigt als wat hij had gedaan dan had ik hem een doodschop gegeven en als jij er niet tegen kunt dat er valse en lieve boxers zijn en valse en lieve herders dan ben je zielig alleen omdat er meer herders zijn zijn er ook meer bijincidenten en de boxer is er niet zoveel maar in verhouding zullen de boxer en de herder net zo vaak bijten net zo als de golden retriever en de labrador en jack russel en ga zo maar door ja en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom over honden ik werk met honden ja dus ik weet wel waar over ik praat dus even voor de duidelijkheid ER ZIJN VALSE EN LIEVE BOXERS EN ER ZIJN VALSE EN LIEVE HERDERS
Oh mijn god... LEESTEKENS!!!!!!!!
Maar goed, ontopic
Ik ben weleens gebeten door een kat, paard, hond (geen boxer, geen herder maar de 'lieve' Jack Russel van m'n zus), hamster, cavia, konijn, gans
, rat en eeeeuhm ja dat was het wel geloof ik 
Maar goed, ontopic
laatste aanpassing
Oh mijn god... LEESTEKENS!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:03:en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom
de enigste die stom lult ben jij
want je werkt niet met honden ... je knipt ze alleen domme doos
...3 tellen later gleed hij met z'n dikke kont over de tafel!
Maar hij is niet gewond
gelukkig maar !!!
ik wel!
jij overleefd het wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:05:dieren voelen angst en worden dan onzeker.... soms willen ze bijten dan
hoeft niet altijd
als een lief klein kindje zonder slechte bedoelingen een hond wil aaien die dan gaat grommen ... ( wat het kindje niet snapt ) dan bijt hij ook
laatste aanpassing
Kinderen moet je ook niet alleen late met honden en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten
Nouja 1 punt in het stukje, er zit verbetering in! Nou nog het gebruik van hoofdletters en komma's!

hebben we de gediplomeerd hondentrimster weer 
duhh
duhhhhhhhhhhhhhhh
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:36:Kinderen moet je ook niet alleen late met honden
duhh
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:36:en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten
duhhhhhhhhhhhhhhh
Ja door me parkiet een paar keer.
En door me hond maar dat was me eigenschuld.
Ik was boos op hem.
Toen wou ik heb uit zun hok halen.
Toen beet die me in me pols zo wat door me ader.
Door me konijn toen gaf ik hem een klap van de schrik toen heb die het nooit meer gedaan en door
En een keer door een wesp
En door me hond maar dat was me eigenschuld.
Ik was boos op hem.
Toen beet die me in me pols zo wat door me ader.
Door me konijn toen gaf ik hem een klap van de schrik toen heb die het nooit meer gedaan en door
En een keer door een wesp
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:52:Ik was boos op hem.
hij deed het dus meer uit zelfverdediging
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:52:Toen beet die me in me pols zo wat door me ader.
waar is die hond nou ?
in de eeuwige jachtvelden ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:03:OK Boxer inside laten we maar niet over jou profiel beginnen maar jij komt voor je boxer op ja en ik kom voor de herder op ja en toevallig die gevaarlijk herder de van mij dus heeft mijn kleintse hondje wel gered van een boxer en eerlijk gezecht ja als die boxer 1 van mijn honden erger had gepijnigt als wat hij had gedaan dan had ik hem een doodschop gegeven en als jij er niet tegen kunt dat er valse en lieve boxers zijn en valse en lieve herders dan ben je zielig alleen omdat er meer herders zijn zijn er ook meer bijincidenten en de boxer is er niet zoveel maar in verhouding zullen de boxer en de herder net zo vaak bijten net zo als de golden retriever en de labrador en jack russel en ga zo maar door ja en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom over honden ik werk met honden ja dus ik weet wel waar over ik praat dus even voor de duidelijkheid ER ZIJN VALSE EN LIEVE BOXERS EN ER ZIJN VALSE EN LIEVE HERDERS
jij weet duidelijk niet hoe de boxer in mekaar zit
gewoon niet zo sneu doen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:36:Kinderen moet je ook niet alleen late met honden en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten
punt 1. elke domme dwaas weet dat je honden niet met kinderen alleen moet laten...
punt 2. je laatste zin is vrij simpel en er komt meer bij kijken... dus hou je zogenaamde wijze mondje maar eens dicht en ga jij maar lekker wijs doen door gewoon hondjes te knippen in plaats van doen alsof je enige karakterkennis hebt.
simpele ziel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:57:punt 1. elke domme dwaas weet dat je honden niet met kinderen alleen moet laten...
punt 2. je laatste zin is vrij simpel en er komt meer bij kijken... dus hou je zogenaamde wijze mondje maar eens dicht en ga jij maar lekker wijs doen door gewoon hondjes te knippen in plaats van doen alsof je enige karakterkennis hebt.
simpele ziel
tis de waarheid
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:32:Ik vind niet dat alle herder k*t herders zijn ik heb ook een lieve herder de bijt gevallen komen vooral van herders die gefokt zijn voor politie of bewakings hond en mensen nemen ze dan in huis als huishond sorry dat kan niet dan is er gewoon een bepaald karakter in gefokt wat niet goed is voor huishond maar als herders zovaak bijten dat komt alleen omdat het zovaak in het nieuws is niemand praat over golden retrievers en labradors en jack russels die bijten vaker als een herder alleen omdat deze rassen te goed worden verkocht word er niet over geluld dus ik vind het grote onzin dat herder gevaarlijk zijn elke hond kan gevaarlijk zijn ik ben 2 keer gebeten door verschillende engelse cockers ( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk ) en door een kruizing terrier ja dus lul nou niet zo stom dat herders gevaarlijk zijn bekijk het per hond en als de herders zo gevaarlijk zijn waarom mogen ze nog gefokt worden en waarom lopen er zoveel rond ja en trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn ga ook over andere rassen beginnen en niet alleen over de herder maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest nooit
Herders zijn kut beesten
Herders en dan vooral megelaars zijn zenuwachtig van nature en daardoor snel geneigd te bijten, dat is ook de voornaamste reden om ze in te zetten als bewakings hond
Uitspraak van sonicyouth1974 op woensdag 21 december 2005 om 12:15:Herders zijn kut beesten
hahahahahaha droog

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)