Partyflock

Forumonderwerp · 835367

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ben je ooit wel eens gebeten door iets of iemand ? :[
of heb je zelf wel eens iemand of iets gebeten :P

als het plaatje niet zichtbaar is dan weet ik het ook niet meer :vaag:
Ik ben vroeger één keer in mijn gezicht gebeten door de hond van een toenmalig vriendinnetje van me!!
Het was wel zo zacht dat ik er alleen voor de aandacht een pleister op moest :X
Ik ben wel eens door één van mijn fretten gebeten (Tot bloedens toe in mijn wreef, maar ze zijn oh zo (L))
Hamsters heb ik in mijn vingers gehad.
Een muis, een vogel....
en dat was t wel zo'n beetje

Valt dus nog mee ;)
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op zondag 18 december 2005 om 17:09:
van een toenmalig vriendinnetje van me!!

hebbie d'r daarna metteen gedumpt dan :P

Ben wel eens gebeten door de hond van me ex :S was met die hond aan het stoeien zegt hij lollig pak dr :S ja was raak haha in me tiet had alleen een dikke blauwe plek en veel pijn haha maar heb toch een litteken :S

Verder gebeten door:
paarden
rat
hamster
kat
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:58:
zegt hij lollig pak dr ja was raak haha in me tiet

wat een gek dat hij dat zei :S
kreeg die nog pikstraf ? :[

een maand lang haha die arm,e hond kon daar natuurlijk niks aan doen dus heb ik me ff op me ex afgereageerd ;)
mooi zo :[

laat hem het ook maar ff voelen (6)
uhhhh nee...

Oh jawel! iemand een keer in zn wang.. maar dat was niet hard hoor
door me broertje..

Toen ik klein was door een rotweiler in mn gezicht gebeten...gelukkig geen littekens.

En een paar keer door een paard...en mn kat, maar die bijt ik dus terug in zn oor of zow..kijkt ie me heel stom aan, verrek zij heeft ook tanden. Ghehe net goed...kleine donder
Uitspraak van maddylon op maandag 19 december 2005 om 12:46:
door me broertje..

had je hem daarna gewurgd ? :D
wel een keer een dikke hamster aan mijn duim gehad die zijn tandjes zo diep mogelijk in mijn huid gepenetreerd had....haha hij hing echt te spartelen aan mijn duim! ;p
hoe hebbie hem uit je duim gekregen ? :[
hoe hebbie hem uit je duim gekregen ?

wil je dat echt weten!? :x

Ik vind niet dat alle herder k*t herders zijn ik heb ook een lieve herder de bijt gevallen komen vooral van herders die gefokt zijn voor politie of bewakings hond en mensen nemen ze dan in huis als huishond sorry dat kan niet dan is er gewoon een bepaald karakter in gefokt wat niet goed is voor huishond maar als herders zovaak bijten dat komt alleen omdat het zovaak in het nieuws is niemand praat over golden retrievers en labradors en jack russels die bijten vaker als een herder alleen omdat deze rassen te goed worden verkocht word er niet over geluld dus ik vind het grote onzin dat herder gevaarlijk zijn elke hond kan gevaarlijk zijn ik ben 2 keer gebeten door verschillende engelse cockers ( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk ) en door een kruizing terrier ja dus lul nou niet zo stom dat herders gevaarlijk zijn bekijk het per hond en als de herders zo gevaarlijk zijn waarom mogen ze nog gefokt worden en waarom lopen er zoveel rond ja en trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn ga ook over andere rassen beginnen en niet alleen over de herder maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest nooit

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:32:
( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk )

dan moet je ze ook niet bij een broodfokker kopen doos:frusty:

trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn

nou word ik gevaarlijk:[

nu doe je precies het zelfde...je zeikt over dat iedereen zegt dat herders gevaarlijk zijn vervolgens heb je het over klote boxers:[
nu wel heel snel je smoel houden want boxers zijn niet klote...en als er 1tje dat wel is ligt het aan de eigenaar en vaak niet aan de boxer...en mijn boxer is de liefste schat die je je maar bedenken kunt dus hou nu je smoel maar weer ff:[

maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest

je lult stront...leer nederlands:[

simpele ziel:frusty:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 09:46:
maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is

dom wijf :frusty:

en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest

het was toen hij uit ging domme muts :vaag:
dat beest moest strakker aan de riem maar de vriendenlijke agent :@ liet hem voor de gein ff wat losser :@

je lult stront...leer nederlands:[

simpele ziel:frusty:

(y)

oh jullie kennuh mekaar ?:P

volgens mij word haar idiote verhaal me nu pas wat duidelijker
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:17:
oh jullie kennuh mekaar ?

gelukkig niet :vaag: en dat blijft zo :[

haha 8)
door een hond, sinds dien moet ik niks meer van honden hebben!
Uitspraak van Molz op maandag 19 december 2005 om 22:14:
wil je dat echt weten!?

ja :[

Ik heb het niet over alle boxers ik heb het er over 2 ja alleen ik lees hier vaak over alle herders dat vind ik gewoon bull shit en leer nederlands ik ben zo nederlands als ik weet niet wat en trouwens als ik dom ben wat moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken ik zeg alleen mijn mening ja en als je daar niet tegen kunt dan ben je zielig

Ben in mn vinger gebeten door een paard heel mn vel er af.
Volgende dag maar even tetanus prik gehaald...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:54:
Ik heb het niet over alle boxers ik heb het er over 2 ja alleen ik lees hier vaak over alle herders dat vind ik gewoon bull shit en leer nederlands ik ben zo nederlands als ik weet niet wat en trouwens als ik dom ben wat moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken ik zeg alleen mijn mening ja en als je daar niet tegen kunt dan ben je zielig

sjee en dat is 19...:S schaam je met je dom praat.... en die boxers zijn niet klote...de eigenaars zijn klote...en jij moet gewoon je domme smoelwerk dicht houden over boxer :yes:

en btw...ga niet dom lopen spotten met mongolen...zo te merken heb jij nog een lange weg te gaan...

Beroep: gediplomeerd thuiszitter

je hebt idd nog een lange weg te gaan...
hahahahahahahahahahahhaha :D

B)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:54:
moet jij dan zij zo'n gehandicapte mongool die in een verpleeghuis zit die niet kan nadenken

je ziet ze echt vliegen :vaag:
dat jij nou daar zit en er zo uitziet ... hoef je geen medelijde van andere te verwachten :no:

trouwens een hele rare opmerking ... :frusty:
dom dom dom

jah vroeger heb ik mij mama wel eens gebeten :$:O maar die beet terug zodat ik het nooit meer zou doen :9

en ben wel is gebeten door zoon kleine klote hamster:O deed zeer man :vaag:

OK Boxer inside laten we maar niet over jou profiel beginnen maar jij komt voor je boxer op ja en ik kom voor de herder op ja en toevallig die gevaarlijk herder de van mij dus heeft mijn kleintse hondje wel gered van een boxer en eerlijk gezecht ja als die boxer 1 van mijn honden erger had gepijnigt als wat hij had gedaan dan had ik hem een doodschop gegeven en als jij er niet tegen kunt dat er valse en lieve boxers zijn en valse en lieve herders dan ben je zielig alleen omdat er meer herders zijn zijn er ook meer bijincidenten en de boxer is er niet zoveel maar in verhouding zullen de boxer en de herder net zo vaak bijten net zo als de golden retriever en de labrador en jack russel en ga zo maar door ja en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom over honden ik werk met honden ja dus ik weet wel waar over ik praat dus even voor de duidelijkheid ER ZIJN VALSE EN LIEVE BOXERS EN ER ZIJN VALSE EN LIEVE HERDERS
Oh mijn god... LEESTEKENS!!!!!!!!

Maar goed, ontopic :D Ik ben weleens gebeten door een kat, paard, hond (geen boxer, geen herder maar de 'lieve' Jack Russel van m'n zus), hamster, cavia, konijn, gans :[ , rat en eeeeuhm ja dat was het wel geloof ik :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Milagro op dinsdag 20 december 2005 om 15:16:
Oh mijn god... LEESTEKENS!!!!!!!!

:D (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:03:
en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom

de enigste die stom lult ben jij :S :vaag:
want je werkt niet met honden ... je knipt ze alleen domme doos :[

nooit.... ik ben nooit bang voor dieren dus ook nooit gebeten....
dieren voelen angst en worden dan onzeker.... soms willen ze bijten dan
ja

... gewoon schudden met de hand...3 tellen later gleed hij met z'n dikke kont over de tafel! :D Maar hij is niet gewond geraakt hoor....ik wel! :[
Uitspraak van Molz op dinsdag 20 december 2005 om 23:13:
...3 tellen later gleed hij met z'n dikke kont over de tafel!

:D
Maar hij is niet gewond

gelukkig maar !!! :yes:

ik wel!

jij overleefd het wel :[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:05:
dieren voelen angst en worden dan onzeker.... soms willen ze bijten dan

hoeft niet altijd :no:
als een lief klein kindje zonder slechte bedoelingen een hond wil aaien die dan gaat grommen ... ( wat het kindje niet snapt ) dan bijt hij ook :[
laatste aanpassing

De meeste kenmerken van een hond snap je wel op je 5e levensjaar.

Voor deze tijd moeten je ouders/verzorgers goed opletten bij welk hondje jij aait.
laatste aanpassing
ja maar het kan altijd mis gaan als je ff niet kijken :[

Kinderen moet je ook niet alleen late met honden en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten
Nouja 1 punt in het stukje, er zit verbetering in! Nou nog het gebruik van hoofdletters en komma's!

(y) (y) (y)
hebben we de gediplomeerd hondentrimster weer :gaap:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:36:
Kinderen moet je ook niet alleen late met honden

duhh :vaag:
en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten

duhhhhhhhhhhhhhhh :vaag:

Ja door me parkiet een paar keer.
En door me hond maar dat was me eigenschuld.
Ik was boos op hem.
Toen wou ik heb uit zun hok halen.
Toen beet die me in me pols zo wat door me ader.
Door me konijn toen gaf ik hem een klap van de schrik toen heb die het nooit meer gedaan en door
En een keer door een wesp
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:52:
Ik was boos op hem.
Toen wou ik heb uit zun hok halen.

hij deed het dus meer uit zelfverdediging ;P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:52:
Toen beet die me in me pols zo wat door me ader.

waar is die hond nou ?
in de eeuwige jachtvelden ?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:03:
OK Boxer inside laten we maar niet over jou profiel beginnen maar jij komt voor je boxer op ja en ik kom voor de herder op ja en toevallig die gevaarlijk herder de van mij dus heeft mijn kleintse hondje wel gered van een boxer en eerlijk gezecht ja als die boxer 1 van mijn honden erger had gepijnigt als wat hij had gedaan dan had ik hem een doodschop gegeven en als jij er niet tegen kunt dat er valse en lieve boxers zijn en valse en lieve herders dan ben je zielig alleen omdat er meer herders zijn zijn er ook meer bijincidenten en de boxer is er niet zoveel maar in verhouding zullen de boxer en de herder net zo vaak bijten net zo als de golden retriever en de labrador en jack russel en ga zo maar door ja en trouwens ik ben een gediplomeerd hondentrimster dus lul nou niet stom over honden ik werk met honden ja dus ik weet wel waar over ik praat dus even voor de duidelijkheid ER ZIJN VALSE EN LIEVE BOXERS EN ER ZIJN VALSE EN LIEVE HERDERS

jij weet duidelijk niet hoe de boxer in mekaar zit:S jij een boxer een doodschop geven? lieve schat, als 2 honden aan het vechten zijn en jij bemoeit je daar mee kun je er op rekenen dat je de lul bent. de hond reageert dit op jou af en dan ben jij de lul...ten tweede kun jij niks tegen een boxer beginnen8) overschat jezelf niet...en je werkt niet met honden idd...je knipt ze alleen...en daar krijg jij geen karakterkennis van ofzo hoor...dus nogmaals overschat jezelf niet zo.
gewoon niet zo sneu doen.

Kinderen moet je ook niet alleen late met honden en je moet je kind ook niet aanleren naar elke hond toe te gaan je moet altijd uitkijken met vreemdehonden. waarom het zo gevaarlijk is een kind bij een hond een kind kan zo in eens een onverwachtse beweging maken waardoor de hond schrikt kan het kind niks aan doen en de hond ook niet maar door dat de hond shrikt kan die soms gaan bijten

punt 1. elke domme dwaas weet dat je honden niet met kinderen alleen moet laten...
punt 2. je laatste zin is vrij simpel en er komt meer bij kijken... dus hou je zogenaamde wijze mondje maar eens dicht en ga jij maar lekker wijs doen door gewoon hondjes te knippen in plaats van doen alsof je enige karakterkennis hebt.
simpele ziel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:57:
punt 1. elke domme dwaas weet dat je honden niet met kinderen alleen moet laten...
punt 2. je laatste zin is vrij simpel en er komt meer bij kijken... dus hou je zogenaamde wijze mondje maar eens dicht en ga jij maar lekker wijs doen door gewoon hondjes te knippen in plaats van doen alsof je enige karakterkennis hebt.
simpele ziel

tis de waarheid :[
Ik vind niet dat alle herder k*t herders zijn ik heb ook een lieve herder de bijt gevallen komen vooral van herders die gefokt zijn voor politie of bewakings hond en mensen nemen ze dan in huis als huishond sorry dat kan niet dan is er gewoon een bepaald karakter in gefokt wat niet goed is voor huishond maar als herders zovaak bijten dat komt alleen omdat het zovaak in het nieuws is niemand praat over golden retrievers en labradors en jack russels die bijten vaker als een herder alleen omdat deze rassen te goed worden verkocht word er niet over geluld dus ik vind het grote onzin dat herder gevaarlijk zijn elke hond kan gevaarlijk zijn ik ben 2 keer gebeten door verschillende engelse cockers ( die goede gezindshonden ja koop ze bij een broodfokker dan worden ze gevaarlijk en echt gevaarlijk ) en door een kruizing terrier ja dus lul nou niet zo stom dat herders gevaarlijk zijn bekijk het per hond en als de herders zo gevaarlijk zijn waarom mogen ze nog gefokt worden en waarom lopen er zoveel rond ja en trouwens hier lopen 2 klote boxer rond die veel gevaarlijker zijn ga ook over andere rassen beginnen en niet alleen over de herder maar ik wil die van mij wel pak hem leren dan wil ik jullie wel tegen komen dan bijt zij jullie en dan mogen jullie zeggen dat ze gevaarlijk is en door een politie hond gebeten worden nou dan heb je vriend wel wat gedaan want politie honden worden bijna niet meer ingezet meestal staan ze er alleen bij de meeste herders met een politie cariere hebben alleen op curses gebeten en voor de rest nooit

Herders zijn kut beesten
Herders en dan vooral megelaars zijn zenuwachtig van nature en daardoor snel geneigd te bijten, dat is ook de voornaamste reden om ze in te zetten als bewakings hond