Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 15 januari 2006 om 08:13:dat ik wakker word in me slaap
heeel eng
shithey lijktme indd eng
gelukkig heb ik dat nooit dat ik wakker word inme slaap
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op zondag 15 januari 2006 om 12:59:haha nee wel lache toch achteraf?
nog steeds
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op zondag 15 januari 2006 om 12:59:hoe kom je erbij
we waren weekend ervoor naar belgie en daar stond een auto die zo een alarm had
maaar heb mij lang afgevraagd wat de mensen die er langs kwam wel niet gedacht moesten hebben
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:27:maaar heb mij lang afgevraagd wat de mensen die er langs kwam wel niet gedacht moesten hebben
waar zat je precies *verstopt* dan in de auto?
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op zondag 15 januari 2006 om 14:48:waar zat je precies *verstopt* dan in de auto?
ik zat op de voorstoel hihihi ... en had die helemaal plat naar achteren gedraaid
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:50:ik zat op de voorstoel hihihi ... en had die helemaal plat naar achteren gedraaid ...
lache man zie je al liggen
Uitspraak van youaintnonigga op zaterdag 10 december 2005 om 18:40:een vriend van me was fout gegaan met 6 pillen+een fles rodewodka
hij ging dik shoumbekke en met ze ogen wegdraaien
maja 6 is ook wel een beetje veel vind ik :+
de rode wodka was er waarschijnlijk teveel aan.
1 keer had ik pillen gepakt en wat passoa gedronken, echt gortig, mn bek droogde helemaal uit. ik sta op de tram te wachten en die rode lichtjes beginnen te flitsen en daarna gaat de straatverlichting aan en uit
Uitspraak van [WGH] HEADFUCK_NL/TERRORIST op zondag 15 januari 2006 om 21:15:die verantwoording maak je zelf
Bijna helemaal waar. Oververhitting op een party kan je ook van out gaan bv..
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 16:09:Oververhitting op een party kan je ook van out gaan bv
idd!
Ben zelf 1 keer out gegaan met paddo's maar was ook mn eigen schuld

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)

![[WGH] HEADFUCK_NL/TERRORIST](/images/user/275023_2537565.jpg)