Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zo lang er geen handleiding is of wordt meegeleverd, is het erg lastig om begripvol te zijn.
Je moet achterlijk denken en gewoon 5 jaar van de huidige leeftijd trekken. Dan kan je op 1 lijn communiceren... Geloof me werkt!!! dus man van 25 - 5 is dus in werkelijkheid qau gedrag en denken 20.... Probeer je in te leven.
Je moet achterlijk denken en gewoon 5 jaar van de huidige leeftijd trekken. Dan kan je op 1 lijn communiceren... Geloof me werkt!!! dus man van 25 - 5 is dus in werkelijkheid qau gedrag en denken 20.... Probeer je in te leven.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:24:MANNEN NIET AAN BEGINNEN......!!!!!!
vrouwen daar ken je op bouwen......mannen zijn niet te vertrouwen....
daar heeft u geen gelijk in....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 13:03:die moet je ook niet meer proberen te snappen![]()
idd ze zeggen dat wij ingewikkeld zijn, maar hun zijn erger
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 13:40:vrouwen kan je op bouwen ??????????????????????????
ja hoor
kan sowieso op 3 meisjes bouwen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 13:40:WTF....kom op!! Wie is er in deze maatschappij (buiten mij dan) nog te vertrouwen????
ik
jongens/ mannen zijn niet te begrijpen... en het beste is om ze ook niet te willen begrijpen!!!!!!!
Mee eens.. voordat dat je eindelijk snapt hoe ze in elkaar zitten ben je oud en bejaard en heb je der niets meer aan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 23:33:als je iets niet snapt----> vragen?
en anders gewoon niet proberen te snappen want dan snap je nog minder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 01:04:Ik snap er echt helemaal niks meer aan jongens!
Ze maken het uit, omdat ze niet meer verliefd zijn
Ze zegge nog kk veel van je te houden
Ze zeggen dat ze nog wel met je willen, maar bang zijn dat het weer fout gaat ofzow...
Ken iemand mij uitlegge hoe jongens in elkaar zitte
uitmaken met iemand is altijd moeilijk.
vaak zeg je dan de stomste dingen.
En jongens praten meestal nog moeilijker dus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 01:04:Ken iemand mij uitlegge hoe jongens in elkaar zitte
ik denk dat niemand dat ooit uitgelegd krijg
liefde is een rare ziekte!!
Uitspraak van GABBERWIJF op zondag 15 januari 2006 om 08:16:jongens blijven rare wezens
*bliep* *bliep*
das waar maar wij dames zijn af en toe ook niet te pijlen haha...
als ik zo eens naar men eigen kijk
ik ken der ook wa van hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 09:45:wie snapt er nog wat van?
niemand meer denk ik haha!!
we zijn allemaal rare wezens ghehe!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 09:50:we zijn allemaal rare wezens ghehe!
speak of yourself