Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
Uitspraak van DJ Dangerlady op vrijdag 24 maart 2006 om 13:31:80 % vd mannen gaat vreemd volgens de statistieken.........
dan behoor ik tot de 20%
Uitspraak vanUit eigen ervaring... DON'TTamara Melissa
op dinsdag 4 april 2006 om 12:37:
Het verpest je relatie enorm. Dat van mij was in een dronken bui, maar zelfs dat is geen excuus!
ken het... stuk relatie is naar de klote
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op donderdag 20 april 2006 om 09:01:Waarom blijf je dan niet vrijgezel als je wilt vreemdgaan? !!
omdat t dan geen vreemdgaan is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:35:omdat t dan geen vreemdgaan is
hahahaah ja idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 19:35:omdat t dan geen vreemdgaan is
ja anders is er idd nix aan hahahahaha
maarja als je echt een goede vriendin hebt ..dan heb je die onzin niet nodig en anders gewoon eerlijk zijn maar ik denk dat iedereen er eerst een keer aan moet geloven. Ik heb het gelukkig al gedaan dus ik hoef niet meer..de consequenties waren groot...het lijkt allemaal stoer..je vrienden vinden het zelfs prachtig en je lacht er met hun om maar achteraf ..uiteindelijk voel je je er echt niet beter op..lekker stupid
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 20:28:als je relatie super is, ga je ook echt niet vreemd
as je relatie super dan denk je er niet eens aan ... !
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper
Als je vreemdgaat ben je echt een loser
ben ook nog nooit vreemd gegaan
Uitspraak van Just me... op dinsdag 16 mei 2006 om 16:57:Proost! Je leeft maar 1 keer, dus zorg ervoor dat het leuk wordt.
en zo is het, maar niet iedereen ziet dat zo hahaha
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:juist de grootste domper?
ik wil het geen domper noemen hoor
gewoon einde verhaal, dus de boosterste boost voor je vrijgezellenleven
Uitspraak van El Tjoepie op dinsdag 16 mei 2006 om 17:20:Vreemd gaan dat doe je gewoon niet maak het dan uit.
nah ik zit me zo te bedenken dat als je 't niet uit durft te maken
roep je gewoon : ik ben vreemdgegaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 17:21:nah ik zit me zo te bedenken dat als je 't niet uit durft te maken
roep je gewoon : ik ben vreemdgegaan
dan heb je idd een grote kans dat het over is.
mijn ex ( toen mn vriend ) zou me vragen, ho wat spannend wat hebben jullie gedaan...? tja het was een schatje ( nu nog hoor )
laatste aanpassing
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
Echt een domper, nooit doen! Je maakt er alleen maar alles mee kapot!
Echt een domper, nooit doen! Je maakt er alleen maar alles mee kapot!
idd, ga of gewoon flierefluiten, maar neem idd niemand in de maling, zo verschrikkelijk pijn kan je iemand er mee doen.waarschijnlijk weten ze niet half hoe erg verdriet je er iemand mee doet!x
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 09:04:een domper he want zo verziek je je relatie.....weg zijn de vertrouwen enz
mee eens!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 19:40:vrijgezel dan zit er al iets niet goed
daarom blijf ik vrijgezel
ikvind het een grote DON'T.....maja..das MIJNmening....
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
ABSOLUUT EEN DON'T.