Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 01:45:Ach, als je er over nadenkt om vreemd te gaan kan je het beter uitmaken.
idd en dan ben ik ook nog blij als je vertrekt als je erover nadenkt
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:positieve boost voor je relatie,
zou niet weten hoe????
absoluut een DON'T!!!
vreemdgaan.. tja de mensen die het doen zullen het altijd blijven doen
en waarom...
ze hebben met alle energie en moeite eindelijk de meid van hun dromen. maar als ze die eenmaal hebben tja wat moet je er dan nog mee, missie is gelukt dus op naar de volgende sensatie
achja mij maakt het niet uit. ik speel het spelletje gewoon mee... wie played nou wie
en waarom...
ze hebben met alle energie en moeite eindelijk de meid van hun dromen. maar als ze die eenmaal hebben tja wat moet je er dan nog mee, missie is gelukt dus op naar de volgende sensatie
achja mij maakt het niet uit. ik speel het spelletje gewoon mee... wie played nou wie
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
positieve booster?????? gaat uiteindelijk altijd fout..zo ook met al dat partnerruil en stellen met stellen enzo...neuken volgens mij nog allemaal buiten de deur ook
Uitspraak van sonicyouth1974 op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:Vreemdgaan in een relatie juist een positieve boost voor je relatie, of juist de grootste domper?
heb je die vraag jezelf al gesteld???
dan lijkt me het antwoord wel duidelijk...