Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 13:01:Nog bedankt voor mn ban he
Maar ik deed niks
laatste aanpassing
Uitspraak van Patrick Allenkijkt terug door het topic en ziet dat Nancee zich wel vermaakt heeft tijdens haar ban*op zondag 4 december 2005 om 17:50:
Niveautje
Gewoon weten tegen wie je het hebt
Nerd
Die heb ik zelf niet gemaakt die heb ik gehad en vond hem erg leuk ga je nu weer op mn envelopje drukken
Aan jou heb ik toch wel schijt
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 18:29:Nerd
Die heb ik zelf niet gemaakt die heb ik gehad en vond hem erg leuk ga je nu weer op mn envelopje drukken
Aan jou heb ik toch wel schijt
Duhh, jij kan die dingen helemaal niet maken..
Uitspraak van Patrick AllenDuhh, jij kan die dingen helemaal niet maken..op zondag 4 december 2005 om 19:15:
Wat zal ik waar moeten maken
Uitspraak van Gus Klabanus op zondag 4 december 2005 om 13:23:Nanceee laat dat nou met die boor op Patrick z'n hoofd!
Het wordt er toch niet beter op hoor
Whahaha mooi plaatje he
Uitspraak van Patrick Allen*kijkt terug door het topic en ziet dat Nancee zich wel vermaakt heeft tijdens haar ban*op zondag 4 december 2005 om 17:50:
Niveautje
Gewoon weten tegen wie je het hebt
Whahaha LOSER
Jij bent een loser
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 21:41:Stond in je een bejaardenhuis te draaien overdag
nee t was bij de GGZ
zeker allemaal ouwe bekenden?
supertip patty
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 21:41:Stond in je een bejaardenhuis te draaien overdag
hahahaha heerlijke foto
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 21:53:Ik hou me in heb net weer 2 waarschuwingen gehad en ben net een dag terug van mn ban
tell me about it
ben je eerlijk is t ook weer niet goed
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 21:54:tell me about it
ben je eerlijk is t ook weer niet goed
Idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 21:59:zo hey zijn jullie stoer?
Hou je waffel nerd
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 21:59:zo hey zijn jullie stoer?
ben slechts ons zelf
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:03:bepaal jij niet prostituee van het trotoir
Zwerver van het platteland