Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van your secret dream girl op zondag 4 december 2005 om 12:13:watskeburt....loopt ff ieder1 aan me koppie te zeuren dat ik te jong ontmaagd ben...wat vind jij ??
ben ik te jong.....hasd ik moeten w8en tot ik 14 zou zijn ?
ach
rekt t niet ,dan scheurt t wel toch?
en als dat niet t geval was ,dan was je er blijkbaar klaar voor....
lichamelijk danhe
Uitspraak van your secret dream girl op zondag 4 december 2005 om 12:13:wat vind jij ??
Ga effe lekker met je poppen spelen....
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:20:ik zeg fake
Ik zeg dat jij best weleens gelijk kan hebben
Uitspraak van your secret dream girl op zondag 4 december 2005 om 12:23:al mn vriendinnen doen t ook.
met jou vriend?!
Uitspraak van your secret dream girl op zondag 4 december 2005 om 12:23:zit er mee hoor want hij heb t ook al uitgemaakt dus is sjit hoor, en ben niet trots wel blij was lekker...
en ik wilde zelf al mn vriendinnen doen t ook.
who cares??
fuck off!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:24:met jou vriend?!
hahaah wel opletten he
ze is alweer gedumpt toch?????
dus ex
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:14:en dat al helemaal voor de zondag pfffffffffffff
nou idd..!! je maakt me zondag gewoon nog een tikje nuttelozer, dacht niet dat het kon...maar dus wel..!!
en al word je ontmaagd op je 10e lekker interesant!
ga nu mama maar weer vervelen..!!
Uitspraak van your secret dream girl op zondag 4 december 2005 om 12:23:al mn vriendinnen doen t ook.
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:24:hahaah wel opletten he
zit ook te jennen
tis veel te rustig voor de zondag!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:26:zit ook te jennen
tis veel te rustig voor de zondag!!
zeg dat wel ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 12:26:nouja zeg!! dus als hun de polsen doorsnijden kan jij niet achterblijven?
tsssss
das toch loogies
Uitspraak van Patrick AllenZe is fake...ze schijft goed Nederlands..dat doet geen enkele doos op die leeftijdop zondag 4 december 2005 om 12:52:
Nee jij wel
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 12:58:Nee jij wel
Daar hebben we het niet over
Ontopic
Uitspraak van Patrick AllenDaar hebben we het niet overop zondag 4 december 2005 om 13:01:
Ontopic
Nog bedankt voor mn ban he
Uitspraak van Patrick AllenZe is fake...ze schijft goed Nederlands..dat doet geen enkele doos op die leeftijdop zondag 4 december 2005 om 12:52:
Jij mocht willen dat je ontmaagd was.
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 12:58:Ze is fake...ze schijft goed Nederlands..dat doet geen enkele doos op die leeftijd
Uitspraak van actief op zondag 4 december 2005 om 12:58:Nee jij wel
Uitspraak van Patrick Allenschijftop zondag 4 december 2005 om 12:52:
Uitspraak van Patrick AllenDaar hebben we het niet overop zondag 4 december 2005 om 13:01:
de drukke dj@!
Voorlopig geen activiteiten!
Meer info...
Geen feesten gepland!
hahahaha
Uitspraak van Gus Klabanus op zondag 4 december 2005 om 13:23:Het wordt er toch niet beter op hoor
tis ook voor haar ontspanning....
Uitspraak van Gus Klabanus op zondag 4 december 2005 om 13:23:Nanceee laat dat nou met die boor op Patrick z'n hoofd!
Het wordt er toch niet beter op hoor
Ik wil die jongen toch laten inzien dat je ooit wel perfect word
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 13:27:tis ook voor haar ontspanning....
Ik geniet
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 13:31:maar houd et voor je!!!
en dat zeg jij met zo'n forum foto?!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 13:32:en dat zeg jij met zo'n forum foto?!
ben tog niet aan het sexen of wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 13:34:ben tog niet aan het sexen of wel
hahahaha,geintjah joh
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 13:38:hahahaha,geintjah joh
Nou je bent voor deze keer vergeve

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)