Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 00:02:Maar ik denk zelf dat 90% hier mode bi is...bi zijn is niet een keertje gezoend hebben met je beste vriendin na een paar breezertjes..
Hoef je mij niet te vertellen
ik heb een hekel aan die types..vooral als ik er verliefd op word
bi ben je als je ook dezelfde gevoelens voor een vrouw kunt hebben als die je voor een man zou hebben..en dan niet alleen op seksgebied
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 00:07:Ennuh,ja das verdomd lastig,maar als bi zal het wel vaker gebeuren dat je een meisje leuk vindt die geen bi is..lijkt mij
ja dat zowiezo..maar als je dan met een meisje gaat wat je eerst vet staat op te geilen en vervolgens gaat giechelen en wegloopt met haar breezertje en rode wangen ja...dan ist een beetje sneu if you know what i mean
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 21:30:Wat is jou voorkeur????
Waar is hetero gebleven
Hetero
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 00:13:maar dan heb je altijd je vriendje nog
zowiezo hoef ik nu geen vrouw, heb aan hem wel genoeg hoor
maare..ik ga weer
doeii
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 00:13:Weet je is hoe wij jongens ons voelen haha
klote dus
laatste aanpassing
Hey

JONGEEEEEEEEEEEE
Hehehehe
JONGEEEEEEEEEEEE
Hehehehe
laatste aanpassing
Hehe ik haal hem maar weer weg voor ik een ban heb 
Whehehe 
Uitspraak van The Earfucker / Rumbler op zondag 4 december 2005 om 12:49:doe mij maar twee BI knakkers ff lekker trio
dude...