Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 14:20:Ken 020 over meepraten met 2 goals in de blessuretijd tegen Rbc, dat hadt ook gewoon 0-0 moeten wezen,
dan kunnen we ook nog wel een aantal wedstrijden op gaan noemen waarin ajax wel recht had op punten die ze niet gekregen hebben
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zondag 4 december 2005 om 15:05:is alleen maar beter, want volgende week spelen ze de sterren van de hemel tegen PSV...
Uitspraak van Sir Ulrich von Uilenstein op zondag 4 december 2005 om 15:52:Wat heeft feyenoord eigenlijk gister gedaan???
2-2
:worship: FEYENOORD :worship:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 18:12:fuck Freddy en Feyenoord
Zou je wel willen he Homo!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 18:22:altijd lastig rbc
Zeker, net als Heracles, Den haag, Heereveen en Feyenoord thuis lastig voor jullie is!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 18:26:Zeker, net als Heracles, Den haag, Heereveen en Feyenoord thuis lastig voor jullie is!
Rapid Boekarest he nepsupporter
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 14:13:wie is nou de homo...
is wel duidelijk wie de homo
die links boven in liekt bassie wel van basie en andriaan
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 18:28:nepsupporter
nep hihi de liefde die jij voor de neuzen heb, daar tegenover zet ik m,n teen, en wint m,n teen het nog van jou vatsige lichaam.
Niet vergeten he.......
Feyenoord
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 18:48:nep hihi de liefde die jij voor de neuzen heb, daar tegenover zet ik m,n teen, en wint m,n teen het nog van jou vatsige lichaam.
Niet vergeten he.......
Ik weet niet meer ouwe lelijke wijffe neukert Ajax!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 18:59:Want je slaat wartaal uit....
is geen touw aan vast te knopen
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:02:is geen touw aan vast te knopen
Hij red het niet meer, zometeen weer me vrouw of zoon er bij halen denk ik, hahahahhaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:04:Hij red het niet meer, zometeen weer me vrouw of zoon er bij halen denk ik, hahahahhaha
kakkerlakje
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:04:Hij red het niet meer, zometeen weer me vrouw of zoon er bij halen denk ik, hahahahhaha
het is ook niet niks, als het enige in je leven de prijzen van de neusjes zijn, als er voor de rest niets te winnen is, dan ga je er wel is aan onder door in een seizoen als dit.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 19:05:kakkerlakje
Uit Rotterdam, hahaha
ga jij nou maar zeggen dat je in adam-noord ben geboren Rene hahahahahhahahahahahhaha
Hoe voelt dat nou dat gevoel dat je nooit een echte zal zijn!
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 14:12:hij loopt vast ook in een rtc trui
Rotterdam Records petje
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 14:14:Rotterdam Records petje
amsterdam waar leg dat dat
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:08:ga jij nou maar zeggen dat je in adam-noord ben geboren Rene hahahahahhahahahahahhaha
terwijl de werkelijkheid is dat ie gewoon uit ZUID-HOLLAND komt

![Remy[020]](/images/user/163397_468067.jpg)