Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:43:oh jah tuurlijk.. gefrusteerd mannetje
die makkelijkste ploegen hebben wel ploegen uitgeschakeld waarvan jij niet zou kunnen zeggen dat die makkelijk zijn..
gefrustreerd??
hahahahaha
kijk eens naar dat bedroevende elftal van jullie!
typisch joden gelul.
weer een puntje scoren en meteen weer arrogant.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:47:kwam ik uit Zaandam, dan had ik zelfmoord gepleegd..
Toch jammer dat je niet uit Zaandam komt dan!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:44:Noem ze maar
dinamo kiev
en malmo FF
sparta praag had zich al rechtstreeks gekwalificeerd
en tegen wie had feijenooit t een paar jaar terug zo moeilijk tegen.. juist ja.. Sparta praag
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:50:Er staat nog een zinnetje.. oost-indisch Blinde..
Oh Jah joh!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:51:en tegen wie had feijenooit t een paar jaar terug zo moeilijk tegen.. juist ja.. Sparta praag
Dat was de tijd dat Sparta Praag elk jaar met 2 vinger in de neus kampioen werd
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 23 november 2005 om 22:05:Dat was de tijd dat Sparta Praag elk jaar met 2 vinger in de neus kampioen werd Nu staan ze 11e in de Tsjechische competitie
hoeveelste staat rapid eigenlijk???
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 23 november 2005 om 22:05:Dat was de tijd dat Sparta Praag elk jaar met 2 vinger in de neus kampioen werd Nu staan ze 11e in de Tsjechische competitie
laat ze nou trots wezen, die jongens hebben het al zo zwaar de laatste tijd
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 23 november 2005 om 22:06:ajax = vergane glorie
feyenoord is vergane..........???? uhhhh........
poe poe.......
joehoe!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:47:weer een puntje scoren en meteen weer arrogant.
Niet alleen na het winnen van een wedstrijd
Altijd
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 23 november 2005 om 22:14:Blijft de mooiste club die er is...
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 23 november 2005 om 22:14:Feijenoord is gewoon Feijenoord. Bijna altijd kut spelen en af en toe prijzen winnen. Boeie. Blijft de mooiste club die er is...
Snappen ze niet joh..
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 23 november 2005 om 22:14:Blijft de mooiste club die er is...
ADHD
laatste aanpassing
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 23 november 2005 om 22:19:Snappen ze niet joh..
Ajax is gewoon Ajax!!
Vaak mooi spel vaker prijzen en soms heeeel kut!!
Boeiend.......blijft voor mij de mooiste club die er is!!!
nee....ik snap het niet!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 22:18:ik vin van nie!
Wat jij vindt interesseert me niet...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 22:28:Ajax stroomt door m'n aderen!
Dan ben je ernstig ziek!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 22:32:Dan ben je ernstig ziek!
JHK he
Uitspraak van Paddy Murphy's op woensdag 23 november 2005 om 22:30:Wat jij vindt interesseert me niet...
Oke, ik vind je een rukker!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 22:32:Dan ben je ernstig ziek!
Tis een kwestie van geduld ....

![[Ze Hebben Niks Te Bieden]](/images/user/265353_1948393.jpg)