| Betreft: | evenement: Cyberzone, zaterdag 18 maart 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:31:Awake is vet!!! Als je van Techno en Schranzz houd...of minimal
ik zou graag gaan....alleen niemand wil mee..
techno vink niet zo veel aan
Uitspraak van inactief op donderdag 8 december 2005 om 15:53:techno vink niet zo veel aan
ook niet echt mijn voorkeur!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 16:17:tja kheb gewoon een brede smaak wat muziek betreft
daar is ook niks mis mee
misschien alleen maar beter ofzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 15:31:ik zou graag gaan....alleen niemand wil mee..
Ik wil wel n keer met je mee heur dude.
Even Schranzen op Hardtechno8)
Uitspraak van inactief op donderdag 8 december 2005 om 16:59:ja dat wordt wel een mega leuk feessie
zkrssss
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 17:10:alleen jump hoeft voor mij niet, ga wel ff aan de kant staan danne
dan doe ik met je mee
Uitspraak van inactief op donderdag 8 december 2005 om 17:19:dan doe ik met je mee
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 8 december 2005 om 17:22:Jump=
Cultuurbarbaren
solly
Uitspraak van cyberclown op vrijdag 9 december 2005 om 10:10:If you are standing still there's no CYBERZONE feeling
check mijne profiel staan tig foto's op en toegankelijk voor iedereen!
shit moet je laten horen danne, dat typische gedreun waar je maar 1 move op kan doen...
Uitspraak van cyberclown op vrijdag 9 december 2005 om 11:13:wat is clubx style??
shit moet je laten horen danne, dat typische gedreun waar je maar 1 move op kan doen...
aan de line-up toegevoegt!!!
OMAR SANTANA
JOKEY
Respecta di selecta
Uitspraak van cyberclown op vrijdag 9 december 2005 om 11:13:wat is clubx style??
Al die standaard Oldschool hitjes (die voornamelijk continu in Club-X toen het nog in België zat gedraaid werden)
Pump tha, pump tha bass
Bliep, bliep, bliepbliepbliep, bliep, bliep, bliepbliepbliep
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:05:hey thanoz vraag maar veel voor die uc's gilaselecta wil wel betalen ofniet joh?
Ik heb ze nog amper uit kunnen zoeken
Ik heb er nu al 3 bij elkaar gevonden, veel heh?
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 9 december 2005 om 14:21:Bekjong,ga niet hoger dan 5 euro p.s.
De meesten zijn wel meer waard dan dat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:27:Ik heb er nu al 3 bij elkaar gevonden, veel heh?
Weheh tis beter dan niks,maak is tempo dan
Ik kom er wel n keer op terug dan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:27:De meesten zijn wel meer waard dan dat
kan je mooi kado voor mij kopen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:27:De meesten zijn wel meer waard dan dat
Hehe weet ik,maar die Lenn moet z'n mond is houden
Heb je dr dure klappers tussen zitten?
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 9 december 2005 om 14:44:Word de grootste UCman van Fryslan
hihi
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:17:mischien moeten we ff een paar uc oldies draaien daar?
doet u maar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 14:56:gaat dat cyberforce gebeuren nog wat worden?
hoor er niets over verders
je zit er zelf in toch!!
maar ff goed brainstrormen dacht ik zo..
wij doen ons best om er iets geweldigs van te maken
CYBERFORCE zullen ze niet gauw vergeten!!!
so be there.....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:23:I Got non hehehe allemaal aan Gila Verkocht!
Eentje hebt ik echt spijt van en dat is die
van Michael Trance....