| Betreft: | evenement: Cyberzone, zaterdag 18 maart 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:02:heb je tegen mij???
Plaatste jij zo'n Ja-Nee ding??? Dan had ik het tegen jou... en tegen Alex.
Vond het een beetje jammer dat terror met pogo wordt geassocieerd en moest gewoon m'n ei even kwijt.
we doen ons best zoals altijd!!!!
Heb je de lokatie al gezien? Vraag me af waar jullie area 2 hebben namelijk. Alles onder 1 dak of moet je eerst naar buiten naar zo'n gebouw erachter voor de andere area?
Plaatste jij zo'n Ja-Nee ding??? Dan had ik het tegen jou... en tegen Alex.
zal nog 's keer helpen
Ik ben nou net iemand die niet tegen pogo is, mits je anderen niet lastig valt.
Ik moet ook uitkijken met hakkuh, heb al tig x sorry moeten zeggen....
Vond het een beetje jammer dat terror met pogo wordt geassocieerd en moest gewoon m'n ei even kwijt.
niet door mij
laatste aanpassing
Sorry, vatte het verkeerd op, andere context en alles.
Op hardcore(-rock) en aanverwante gebeurens...
vroegah veel ge-pogo-ed op metal-shit
alleen op house vind ik zelf niet leuk, ja een x tegen een maatje aan ofzo...
maar dat betekend niet dat het nu niet leuk word !!!
oude tijden herleven ....
grote verschil met vroegah is is dat je toentertijd opviel as je niet danste, nu val je op as je wel danst... Das enige wat ik mis en jammer vind..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 10:22:grote verschil met vroegah is is dat je toentertijd opviel as je niet danste, nu val je op as je wel danst... Das enige wat ik mis en jammer vind..
Waar zou dat nou aan liggen, misschien is die "herrie" wel niet dansbaar genoeg meer...
misschien is die "herrie" wel niet dansbaar genoeg meer...
kan! maar zelfs op oldskool- early feesten merk ik dat..
net of men meer er is om "gezien" te worden, precies hetgeen wat met houseparty's anders moest zijn dan de gewone uitgaan-scene
zaik alles goed?
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:37:dj team gaat bestaan uit :J-Lines--Terrex--Dj Lenn ---en MC Drip !!!
CYBERFORCE
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 10:01:temple of terror wordt harder
jaja dat zeker
alleen hopelijk geen pogo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 13:32:net of men meer er is om "gezien" te worden, precies hetgeen wat met houseparty's anders moest zijn dan de gewone uitgaan-scene
Als je er maar bij bent inderdaad, maar als je er toch bent kan je toch beter direkt maar even los.
Beter pak je een Awakenings, sfeer als 10 jaar geleden op HC feestjes... lekker is dat!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 13:32:zaik alles goed?
Bijna weer weekend, woist?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:07:we doen ons best om daar een lekkere harde hardcore set uit circa 93/94 neer te zetten
Ohw, daar ben ik hard aan toe
Beter pak je een Awakenings, sfeer als 10 jaar geleden op HC feestjes... lekker is dat!
zegge er wel meer jah, denk dat ik daar toch maar 's heen moet danne
Zoek alleen nog een goed doel...
afoort: progressive en techno