| Betreft: | evenement: Paul Elstak, vrijdag 18 november 2005 om 22:00 |
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zaterdag 19 november 2005 om 15:35:Sneu hoor, zo'n leuk feestje en dan altijd weer van die idioten die het verzieken...al dan niet achteraf. Fuckers
Dat hebbie toch altijd Vin, pfff je wordt er onderhand moe van maar doet er weinig aan, spreek je snel weer en zo te horen heb ik weer wat gemist
Was weer een top feest..helemaal los!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 17:59:Dat d8 ik dus eerst ook
Maar op een gegeven moment "regende" het zo hard dat het niet meer bij de show kon horen hahaha
me 2 vond het al zo gek dat het van 1 kant kwam en niet van alle kanten
was ook mijn eerste keer in de Outland, maar wat een tent zeg
sfeer ook erg lekker en leuk publiek
Tering, wat een feest zeg hé 
Het ging beneden lekker los. Kwam binnen en Panic draaide al hele lekkere oldskool
Daarna was het de beurt aan Rob & Joe met af en toe tussendoor Paul. Echt genieten geblazen
.
voor Rob en ook voor die gekke Joe. Relaxte kerel die Rob en hij weet altijd weer de boel op stelten te zetten
Daarna bij Stanton gebleven om het daarna boven bij Holy Noise af te maken.. Geweldig Feest 
Het ging beneden lekker los. Kwam binnen en Panic draaide al hele lekkere oldskool
heeeeerlijk feest...goed genoten...geweldige lokatie
tijd van me leven, over die sprinklers...wat ik had gehoord was dat een gozer eerst iets kapot had getrokke en daarna met zn aansteker die installatie in werking had gestelt...de rest van de verhalen daar over zijn ook wel lol
ik heb mooi vanaf de andere kant staan toe kijke hoe een paar gaste zeiknat werde...
aan dit feest...
ik heb mooi vanaf de andere kant staan toe kijke hoe een paar gaste zeiknat werde...
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 10:51:vond dan niemand dat het daar zo koud was, heb bijna de hele avond kippelvel gehad (en een vriendin van me ook) ben maar op plekjes gaan staan waar het wat warmer was...
Waarschijnlijk te weinig gedanst
vroeger was het altijd te warm, ik vond het nu prima.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 10:51:vond dan niemand dat het daar zo koud was, heb bijna de hele avond kippelvel gehad (en een vriendin van me ook) ben maar op plekjes gaan staan waar het wat warmer was...
Waarschijnlijk te weinig gedanst
Je zal waarschijnlijk wel schaars gekleed zijn geweest omdat het "vroeger" altijd warm was. Ik vond de tempratuur PERFECT.
Dat jij uberhaupt in Outland was? Jij vond het toch helemaal niets?
je moet toch wat op vrijdagavond he
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zondag 20 november 2005 om 00:39:Michael, ouwe zeikerd, zo ken ik je weer
Was een leuk feessie.
Goeie sfeer, Goed geluid.
En heb me zeker vermaakt.
Beetje jammer weer dat sprinkler incidentje,
zullen ze wel aardig wat water schade hebben
En het lijkt net of Outland na de verbouwing kleiner is geworden
Ook wel beter dat ze nu met munten werken voor je drank.
werkt een stuk sneller.
Ook niet duur trouwens 1 euro per munt. biertje kost 2 munten
Goeie sfeer, Goed geluid.
En heb me zeker vermaakt.
Beetje jammer weer dat sprinkler incidentje,
zullen ze wel aardig wat water schade hebben
En het lijkt net of Outland na de verbouwing kleiner is geworden
Ook wel beter dat ze nu met munten werken voor je drank.
werkt een stuk sneller.
Ook niet duur trouwens 1 euro per munt. biertje kost 2 munten
ja ik heb ook wel kippevel gehad ja...als er weer een snoeiharde beat door me lichaam heen gierde
nee, ik heb t niet echt koud gehad ofzo...
en veel mooie meiden gespot
Het waren er zo veel dat het zelfs jou op viel
Uitspraak van Bronco (YUP!) op zaterdag 19 november 2005 om 14:49:ik zou echt nooit blijven staan als het ineens keihard op mijn kop gaat regenen, maar bijna iedereen ging gewoon door.
Helemaal waus
Idd, ik stond gelukkig niet in die regen, maar anders was ik dus echt wel ff mooi weg gelopen naar een droog plekkie
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 20 november 2005 om 21:07:niet geweest
Nighttown was boeienderderderderder
Ja hoor,.....jij wel!
Hij is lekkerrrrrrrrrrrr
:
Geweldige avond gehad: Outland is erg mooi geworden, leuk publiek, hele avond goede sfeer en een paar topsetjes gehoord:
Holy Noise, Neophyte live, Rob & MC Joe & Forze DJ-team 
Leukste vond ik nog dat iedereen helemaal uit zijn plaat ging op nr's als Life's like a dance op het einde, zonder te zeuren om nieuwe hardcore!
Leukste vond ik nog dat iedereen helemaal uit zijn plaat ging op nr's als Life's like a dance op het einde, zonder te zeuren om nieuwe hardcore!
laatste aanpassing
Nu vind ik het nog erger dat ik eerder weg moest 
mooie foto btw...
Das er eentje van mij. Ik heb nog veel meer foto's bij mijn verslag staan:
https://partyflock.nl/report/7096
Greetz
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 10:28:maar goed nu weten tenminste wel dat het allemaal werkt
Heel goed Sas!!!
oproep aan iedereen met foto's ze te te posten of te mailen naar bartboogaard@gmail.com, wij van outland zijn erg benieuwd...pffff wat een drama...maar goed dat het een hardcore feest was!!!!
voorproefje outland outdoor....?!!hahaha
voorproefje outland outdoor....?!!hahaha

![OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.]](/images/user/1496_640475.jpg)

![[023] PimRitsel](/images/user/150835_1275853.jpg)