Partyflock

Forumonderwerp · 828284

Die dude is gewoon weer vrijgesproken. Geen bewijzen alleen 'intenties'
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 22 november 2005 om 16:22:
De mensen die in NL wonen en in bijv. marokko geboren zijn,..daarvan snap ik dat ze zich niet echt nederlands voelen. Maar vaak zijn het hun kinderen,de tweede generatie dus, die de problemen veroorzaken.

Zij zijn WEL hier geboren, maar blijven maar zo sterk dat marokaans cultuurtje hooghouden en richten zich tegen ons omdat wij hier veel vrijer leven dan hun.Ze snappen ons niet en willen ons niet accepteren

Heb je wel in de gaten hoe generaliserend je bezig bent? :NO:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:47:
Maar dan zou je iemand dus moeten veroordelen op GEDACHTEN, want tot nu toe is niet gebleken dat hij zo'n aanslag ook zou KUNNEN plegen.

Mmmm, een beetje vreemd allemaal. Er zijn in het verleden namelijk wel degelijk mensen veroordeeld vanwege hun gedachtegoed, Hans Janmaat en Joop Glimmerveen bijvoorbeeld, maar ja dat waren natuurlijk Nederlanders...
Zeer terecht vrijgesproken naar mij mening, ten tijde toen Samir opgepakt werd voor deze feiten was het gewoon een onschuldige student, Het enigste wat hij had was een simpel plattegrond en wat plannen voor een aanslag maar daar was hij al jaren mee bezig dus dat was absoluut niet gevaarlijk, Ten tweede had hij geen explosieven in huis en had hij ook niet de kennis om ze te maken, Kortom er was totaal geen sprake van dreiging in die tijd. Het enigste wat hij gedaan heeft is een journalist geslagen en dat vind ik logisch als je kijkt dat er honderden van die gabbers om heen renden.

Daarna is Samir een opleiding gaan doen voor scheikunde, En nadat hij daarvoor gekozen heeft is het voor mij altijd duidelijk dat hij echt totaal niet gevaarlijk is, Welke terrorist gaat er nu scheikunde studeren als iedereen je van de AIVD je in de gaten houdt. Dan ben je toch hardstikke gek iedereen bij de AIVD snap dan dat je dan bezig bent met een bom te leren maken dat is logisch lijkt mij dus Samir is niet erg snugger, Ten tweede waarom gaat hij scheikunde studeren? Dat lijk me ook logisch omdat hij de kennis nog niet had om een bom te maken want er is geen andere reden waarom hij anders scheikunde zou gaan studeren de enige reden die ik kan bedenken is omdat hij het nog moet leren. Ten derde zijn er tijdens zijn laatste aanhouding weer geen explosieven gevonden en alleen maar wat simpele plattegronden.

Een zogenaamde terrorist dan veroordelen is onlogisch, Hij had nog niet de kennis van bommen maken anders gaat hij geen scheikunde studeren,Hij heeft alleen maar wat plattegronden in huis, hij heeft geen explosieven in huis het enigste wat hij had daarmee kan je nog niet eens een kartonnen doos mee opblazen, Ten derde is Samir ontzettend dom wie gaat er nu scheikunde studeren als iedereen je van de AIVD in de gaten houd. Kortom niet meer dan een simpele hobbyist die totaal geen dreiging was voor onze veiligheid. en alleen wat plannen had
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 20:52:
Mmmm, een beetje vreemd allemaal. Er zijn in het verleden namelijk wel degelijk mensen veroordeeld vanwege hun gedachtegoed, Hans Janmaat en Joop Glimmerveen bijvoorbeeld, maar ja dat waren natuurlijk Nederlanders...

fout

Janmaat is veroordeeld voor discriminatie en aanzet tot discriminatie = strafbaar

Toen was het idd overdreven in vergelijking too wat er nu allemaal geroepen wordt
maar je vergelijking slaat op poep (alweer)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 20:52:
Hans Janmaat

is een kwestie van tijdgeest denk ik. als je kijkt waarvoor deze man is veroordeeld ('zodra wij de mogelijkheid hebben schaffen wij de multiculturele samenleving af' en 'nederland is vol') zullen we nu denken van tjonge, daar veroordeel je toch niet iemand voor.

Erg typerend voor het politiek correcte zwijgklimaat van de jaren 80 en 90.
wat was het ook alweer?
een beetje te druk naar mijn mening?

:p
pas maar op

zo ben je niet politiek correct O:)
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 25 november 2005 om 22:16:
druk

idd.. kutbabys ook altijd :)

we hebben nog nooit zo weinig azielzoekers gehad
en we hebben een vertrekoverschot

dat was in Janmaat zijn tijd wel anders