Partyflock

Forumonderwerp · 828207

Pfff ook al zo verkouden? Join the club!
Ja ben alweer verkouden :/

ben nog steeds verkouden :(

Tjaa heb het ook, mijn ene neusgat zit dicht en die andere open :S :P echt irritant en heb het hartstikke benauwt :(

joehoe, heb ook de hoofdprijs weer, 4x al dit jaar. Snotteren, hoesten, keelpijn, benauwd en een dikke koortslip :s

leuk joh de naweeen van carnaval :no:
:yes: Me 2! :/

Volgens mij kan ik net zo goed broodje poep eten, proef het toch niet! :nee:
ben altijd verkouden :(
Maar op dit moment wel heel erg
Uitspraak van (L)saskia(L) op maandag 6 maart 2006 om 13:44:
ben altijd verkouden
Maar op dit moment wel heel erg

Ik ben dus ook altijd verkouden :/
Maar nu gelukkig juist wat minder erg.

Bij mij is het ook weer zover...altijd na carnaval! Maar mn stem heb ik gelukkig weer terug:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 09:06:
Tjaa heb het ook, mijn ene neusgat zit dicht en die andere open echt irritant

Heb ik ook :( Ben al een paar dagen ziek, keelpijn, stem weg, gelukkig wordt het langzaam aan weer wat beter..

net een maand geleden was het weg
nu zit ik er weer midden in
laatste aanpassing
Nug steeds verkouden :/ word er helemaal gek van.. Heb ook hardstikke last van me keel:/:/

Nou ik ben nu 2 dagen aan het niezen en snotteren ineens, heel apart.

:s

Ben net 1 week ziek geweest en nu 2 weken keel onsteking bleeeeeh

1 troost kben altijd verkouden.. altijd last van mn oren en een dichte neus.. en ze kunnen er niks aan doen gvd:(

Uitspraak van actief op vrijdag 18 november 2005 om 09:49:
Pfff ook al zo verkouden? Join the club!

joining the club: verkouden zijn blijft waardeloos. moet de hele tijd niezen, mn neus zit dicht, mn keel doet pijn.
nog een paar dagies dan wordt t wel weer beter.
Hier nog een, t begon vannacht, heel de nacht liggen bulderen niet fijn, voelde me vandaag ook wat slapjes, zie alweer op tegen de nacht...

Bier drinken Blurkie ;)

Net zolang je niet meer kan, dan kom je wel door de nacht heen, alleen heb je morgenochtend dan weer last van iets anders, namelijk; koppijn :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 23:51:
Bier drinken Blurkie

Tja t is een optie:D, zit nu al wel aan een wijntje als slaapmutsje haha!! En die koppijn, hoef mn bed gelukkig niet uit morgen. Maar nee al die litersss bier ga ik me mezelf zaterdag maar toedienen dacht ik zo:D!!