Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:23:....je zegt wel altijd van vrouwen horen er niet bij
...begin da er dan ook niet steeds over met mij als je vind da ik er toch niej bij hoor
![]()
...
Lees je reacties eens terug, weet je meteen waarom we geen vrouwen bij voetbal willen...
Continu zeuren, word je zo moe van!
1-0
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:23:doe je ogen open dan
Misschien zou je een correcte Nederlandse zin samen kunnen stellen zodat we allemaal weten waar je het over hebt
Of leer je dat in dat boerengat niet op school (school, je weet wel, wat jij waarschijnlijk SGOL noemt).
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:24:Slechts 750 supporters van Feyenoord komen zondagmiddag naar Eindhoven om de traditional bij te wonen. Er waren 1.600 kaarten beschikbaar. De supporters reizen met één trein. Bij PSV-Ajax was dit seizoen het bezoekersvak ook al niet geheel uitverkocht. PSV werd op 12 december en 20 maart in respectievelijk Rotterdam en Amsterdam wel gesteund door een maximale supportersschare van 1.600 uit Eindhoven
Als je de context dan ook even plaatst, namelijk dat voor ons het seizoen al afgelopen was en dat jullie makkelijk kampioen werden waardoor er ineens WEL 1600 man kwamen.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:23:je zegt wel altijd van vrouwen horen er niet bij ...begin da er dan ook niet steeds over met mij als je vind da ik er toch niej bij hoor
dan weet ik tenminste dat ik altijd gelijk heb
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:30:dan weet ik tenminste dat ik altijd gelijk heb
og sukkeltje...da slaat dus ok nerges op he...
maarjah weet van jou dus nu ook genoeg he
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:26:Misschien zou je een correcte Nederlandse zin samen kunnen stellen zodat we allemaal weten waar je het over hebt
Of leer je dat in dat boerengat niet op school (school, je weet wel, wat jij waarschijnlijk SGOL noemt).
vriend vriend! jij gaat weer van het ergste uit! je kunt iemand niet beoordelen op zn woonplaats of dergelijke!
maar ik vind je gewoon dom! verder geen zin in uitleg
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:32:vriend vriend!
Ik ben je vriend niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:32:jij gaat weer van het ergste uit! je kunt iemand niet beoordelen op zn woonplaats of dergelijke!
Dat deed ik ook niet, ik stelde een vraag.
Daarentegen zeg jij:
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:32:maar ik vind je gewoon dom! verder geen zin in uitleg
Ben ik benieuwd waar jij dat op baseerd.
Ik gok: op een mening waar je het niet mee eens ben. Dan zal je wel een hele hoop mensen dom vinden
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:36:Is dit ruzie maken haha
Blijkbaar
En om nou met dat meissie ergens in een weiland te gaan staan knokken...........hahahah
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:38:Pietje de homo
Kortom: uitgeluld
Als jij de student van tegenwoordig bent, dan vraag ik me af wat er van Nederland terecht moet komen
laatste aanpassing
Kon me niet eens meer herinneren dat er vorig jaar 1600 waren, dus moest wel unicum zijn ja
Famous for not traveling he, en dan nu na zoveel jaar de uitkaart de schuld geven.
NAC uit zat 2 jaar geleden nog niet voor de helft vol, mogen die boeren me vertellen hoeveel kilometer hemelsbreed Breda van Eindhoven af ligt.....
13/5/2005 - 750 Feyenoord fans bij traditional
(Gepost door )
Slechts 750 supporters van Feyenoord komen zondagmiddag naar Eindhoven om de traditional bij te wonen. Er waren 1.600 kaarten beschikbaar. De supporters reizen met één trein. Bij PSV-Ajax was dit seizoen het bezoekersvak ook al niet geheel uitverkocht. PSV werd op 12 december en 20 maart in respectievelijk Rotterdam en Amsterdam wel gesteund door een maximale supportersschare van 1.600 uit Eindhoven
(Gepost door )
Slechts 750 supporters van Feyenoord komen zondagmiddag naar Eindhoven om de traditional bij te wonen. Er waren 1.600 kaarten beschikbaar. De supporters reizen met één trein. Bij PSV-Ajax was dit seizoen het bezoekersvak ook al niet geheel uitverkocht. PSV werd op 12 december en 20 maart in respectievelijk Rotterdam en Amsterdam wel gesteund door een maximale supportersschare van 1.600 uit Eindhoven
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:37:Zonder uitkaart hadde er gister ook 1600 gezeten ...
Wij hebben al sinds 97/98 een uitkaart en het zit ieder jaar vol op die ene keer na dat de competitie al gespeeld was. Rotsmoesjes dus.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:47:traditional
Daar zijn der 2 van: Feyenoord-ajaks en ajaks-Feyenoord.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:48:Rotsmoesjes dus
Is ook een kut smoes, maar liever 750 man waar nog enig geluid vanaf komt dan 1600 van die nepsupporters die 1 x int jaar mee gaan en lopen te zeiken als je een gaat staan....
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 22:47:13/5/2005 - 750 Feyenoord fans bij traditional
(Gepost door )
Gelukkig zaten er wel 1000 man op losse kaarten in diverse PSV Vakken.....