| Betreft: | locatie: X |
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 21:08:(hoe weet je anders dat het zon vage tent is)
Van een collega Portier, en ik kijk zo af en toe wel eens foto's.
Uitspraak van JupilerHelemaal in het begin zijn ze er is binnen gevallen en hebben veel gevonden...- Kevlar op vrijdag 18 november 2005 om 22:20:
Niet helemaal waar, ze hebben juist niet veel gevonden omdat ze ten eerste op een vrij rustige avond binnenvielen, was week na oud en nieuw.
En het was al zeer laat.
Er is een meisje geweest die valse papieren had en omdat ze uiteindelijk maar 15 jaar was is daarom de zaak gesloten.
Uitspraak van JupilerHeb nog 5 jaar Club-X meegemaakt (of was het 6,ben ni zeker) en kort erna waren de boeken dicht,terwijl ek persoonlijk vind dat er ni veel problemen niet meer waren.- Kevlar op vrijdag 18 november 2005 om 22:39:
Was 6 jaar, volgens mij ergens in November, in Mei zijn ze dicht gegaan.
Uitspraak van JupilerVind het gewoon stom dat ze zich basseren op zaken van jaren ervoor,terwijl er de tijd erna zeker "niets" meer gebeurd is ...- Kevlar op vrijdag 18 november 2005 om 22:39:
Tja, dankzij de Burgemeester die heeft vanaf het begin af aan al een hetze gevoerd tegen X
denk dat er weinig discotheken echt helemaal schoon zijn zegmaar...
Geen een, en geen enkele buurtkroeg want gebruikt wordt er overal.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 22:56:Niet helemaal waar
Maar had er ook iets mee te maken hé,heeft ook een paar keer een paar weekends gesloten geweest ook hé.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 22:56:Was 6 jaar
Voila,6 jaar dan en idd kort erna hé
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 22:56:Tja, dankzij de Burgemeester die heeft vanaf het begin af aan al een hetze gevoerd tegen X
Idd,die was er altijd al tegen geweest
Uitspraak van JupilerMaar had er ook iets mee te maken hé,heeft ook een paar keer een paar weekends gesloten geweest ook hé.- Kevlar op vrijdag 18 november 2005 om 23:00:
Dat had niets met gevonden drugs te maken, ze zijn toen een tijdje op een andere lokatie doorgegaan.
Leuk als ik dat zo lees hoe het was
Was het echt een (oldskool)hardcore disotheek?
Want ik ben het wel regelmatig in THUNDERMAGZINE's tegekomen
En bij een maat van me op zijn stage, is pas iemand komen werken dacht dat hij de oude eigenaar was ofzo.. ik meende dat hij toon heette kan dat? Hij heeft er wel een paar stickers van gekregen die groene X logo's
Was het echt een (oldskool)hardcore disotheek?
Want ik ben het wel regelmatig in THUNDERMAGZINE's tegekomen
En bij een maat van me op zijn stage, is pas iemand komen werken dacht dat hij de oude eigenaar was ofzo.. ik meende dat hij toon heette kan dat? Hij heeft er wel een paar stickers van gekregen die groene X logo's
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 11:25:ik meende dat hij toon
Die was de vorige eigenaar van het pand in Tilburg waar X een tijdje heeft gezeten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 11:25:Was het echt een (oldskool)hardcore disotheek?
Was idd ja
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 11:25:Was het echt een (oldskool)hardcore disotheek?
Wees daar maar zeker van ...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 15:19:club-x 't was nix. barocci in zundert was stukken beter!
hehehe
Tja,smaken verschillen hé
Naam: Discotheek Club-X te koop
Datum: woensdag 9 april 2003
Krant: Het Laatste Nieuws <http://www.hetlaatstenieuws.be>
Buurtbewoners van de omstreden Club X uit Wuustwezel kunnen opgelucht adem halen. De voormalige danstempel staat te koop. De huidige eigenaars, de NV Centenary, die plannen hadden om in het gebouw opnieuw een dancing te beginnen, hebben besloten om naar Nederland uit te wijken. Ze moesten nog een milieuvergunning krijgen om de omstreden club
uit te baten, maar blijkbaar lukte dat niet echt.
Het gemeentebestuur van Wuustwezel heeft zich fel gekant tegen de heropening. Drie jaar geleden werd de dancing, die vooral door onze noorderburen bezocht werd, gesloten op basis van herhaaldelijke geluidsoverlast, drugsvondsten en vechtpartijen. Met het vertrek van de huidige eigenaars lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat een nieuwe eigenaar het gebouw aan de Bredabaan nog zal kopen met de idee om er een
discotheek te openen. De gemeente en de buurtbewoners hebben dus blijkbaar hun slag thuisgehaald.
Datum: woensdag 9 april 2003
Krant: Het Laatste Nieuws <http://www.hetlaatstenieuws.be>
Buurtbewoners van de omstreden Club X uit Wuustwezel kunnen opgelucht adem halen. De voormalige danstempel staat te koop. De huidige eigenaars, de NV Centenary, die plannen hadden om in het gebouw opnieuw een dancing te beginnen, hebben besloten om naar Nederland uit te wijken. Ze moesten nog een milieuvergunning krijgen om de omstreden club
uit te baten, maar blijkbaar lukte dat niet echt.
Het gemeentebestuur van Wuustwezel heeft zich fel gekant tegen de heropening. Drie jaar geleden werd de dancing, die vooral door onze noorderburen bezocht werd, gesloten op basis van herhaaldelijke geluidsoverlast, drugsvondsten en vechtpartijen. Met het vertrek van de huidige eigenaars lijkt het vrij onwaarschijnlijk dat een nieuwe eigenaar het gebouw aan de Bredabaan nog zal kopen met de idee om er een
discotheek te openen. De gemeente en de buurtbewoners hebben dus blijkbaar hun slag thuisgehaald.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 18:02:In welk jaar +- en waarom was club X in Wuustwezel eigenlijk gestopt?
Mei 2000 en waarom heb ik al eerder uitgelegd.
Uitspraak van PUSSY M@GNET op zaterdag 19 november 2005 om 18:11:elke keer hetzelfde invallen maar bijna nooit is er wat gevonden
Nogmaals eris een inval geweest
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 19:11:Mei 2000 en waarom heb ik al eerder uitgelegd.
Klopt ik lees het bedankt
Toch al weer 5 jaar geleden voor jullie
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 19:19:Toch al weer 5 jaar geleden voor jullie
Dikke 5 jaar en herinner het me nog als de dag van gisteren.
Maar gelukkig zien we nog regelmatig oude klanten van ons op feestjes.
Uitspraak van PUSSY M@GNET op zaterdag 19 november 2005 om 23:20:jij de ingang zat en bo bij de parkeerplaatsen liep
Idd, die Bo die heeft wat afgelopen, binnen en buiten de boel in de gaten houden.
Maar da´s alweer een tijdje geleden hoor.
Bij Lady X
Bestaat ze eigenlijk nog wel.
Het laaste wat ik van haar gezien heb is dat ze samen met Yves draaide op In Qontrol 2004.
Maar nondeju zeg, die ouwe X tijd daar kan ik echt een boek overschrijven, mensen die daar nooit geweest zijn is het moelijk om aan uit te leggen. Heel speciale sfeer altijd. Zonde dat het weg moest, was mijn beste staptijd daar
geweldig, kan nie anders zeggen!!!
heb daar toch wel mijn beste tijd van het stappen meegemaakt, maar zat toen ook in de 'bloei' van mijn staptijd. Jammer dat die tijd nooit meer terug zal komen. Maar ik weet zeker dat ik op mijn 80ste nogsteeds kippevel van de "clubX-knallers" krijg!!!
Wuustwezel was altijd wel tof..... maareh daarvoor was het Barocci in Zundert en dat was nog net iets toffer toen.
Daarnaast was er nog Q in Brasschaat waar je ook lekker koekwaus kon zijn.
Ik kan me de tijden van Barocci nog wel herinneren dat ze van zaterdag avond tot een uur of 12 zondag middag doorgingen.
Later was het anders..... rond een uur of 05:00 dicht en dan was het snel in de auto en zorgen dat je 3 kwartier later bij Parkzicht voor de deur stond om daar nog ff verder te kunnen gaan.
Daarnaast was er nog Q in Brasschaat waar je ook lekker koekwaus kon zijn.
Ik kan me de tijden van Barocci nog wel herinneren dat ze van zaterdag avond tot een uur of 12 zondag middag doorgingen.
Later was het anders..... rond een uur of 05:00 dicht en dan was het snel in de auto en zorgen dat je 3 kwartier later bij Parkzicht voor de deur stond om daar nog ff verder te kunnen gaan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 23:14:Heel lang gedaan ja
Hmmm,dan denk ek dat ik weet wie je bent,als ik de juiste voorheb hé
Ben je is tegengekomen op een paar Mysterylands als ik het goed voor heb
Wij stonden altijd boven voor de bar aan de trapjes op de rechterbalkon...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 18:50:Ik vond er niks aan