Partyflock

Forumonderwerp · 827375

Volgens The Independent heeft FC Barcelona belangstelling in Arjen Robben. Eerder wist Martin Jol aan deze site als te melden dat Tottenham Hotspur bereid was een bod uit te brengen op de Chelsea-aanvaller.

Robben heeft veel te kampen met blessureleed en zou bovendien een slechte verstandsverhouding hebben met coach José Mourinho. Robben zou samen met Thierry Henry, die komende zomer zo goed als zeker Arsenal verlaat, de aanval van de Catalanen moeten gaan versterken.

Bron: www.voetbalzone.nl
Uitspraak van Db. op vrijdag 18 november 2005 om 12:02:
hier ben ik het ook niet mee eens, ik vind dat Arjen nog teveel voor eigen succes gaat... ik vind Duff echt een teamspeler die effectief speelt en vind dat van Robben nog niet helemaal, hijs nog erg jong en kan nog heel veel leren alleen denk ik dat hij te vroeg zijn buitenlandse club heeft gekozen

Helemaal mee eens :yes:
Het is een hele goeie voetballer arjen , maar hij moet is een x proberen niet te janken na een overtreding :/
Beetje volwassener gedragen :D
Het scheelt dat hij ook maar één schop per wedstrijd krijgt. Ik vind het overtrokken om hem een jankerd te noemen.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Een club hoeft niet mooier te zijn als ie meer prijzen heeft gewonnen....
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 18 november 2005 om 12:32:
Het scheelt dat hij ook maar één schop per wedstrijd krijgt

8) soms struikelt ie over z'n eigen voeten :D
en geeft ie de tegenpartij de schuld :P heheh
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 18 november 2005 om 12:27:
Ben het er niet mee eens dat hij te vroeg naar een buitenlandse club is gegaan. Bij PSV onderscheide hij zich wekelijks, dan praat je over de absolute top van Nederland

daar heb je idd gelijk in dat hij zich elke week onderscheide toen was het ook een genot om naar te kijken :yes: maar meer ervaring op doen bij een team waar hij zich thuis voelde en hij nog veel van kon leren (Hiddink, Cocu) had ik persoonlijk nog een jaar gebleven.... de druk die in Engeland op je schouders rust is op een jonge leeftijd gewoon lastig om mee om te gaan!
Uitspraak van Db. op vrijdag 18 november 2005 om 12:02:
Uitspraak van COÑO op woensdag 16 november 2005 om 13:44:
een club met en mooie history

best jammer dat die history vandaag de dag niet meer telt en dat ze gewoon een drama ploeg hebben, ik zeg opschonen dat elftal meer jonge spanjaarden kopen...

Daar ben ik t dus helemaal mee eens hoor...van mij mogen al die ego sterren ook opzouten, dat ze maar gemotiveerde madrilenen uit de eigen jeugd opstellen die WEL willen vechten ipv lopen sjokken over t veld....
Uitspraak van COÑO op vrijdag 18 november 2005 om 12:45:
Daar ben ik t dus helemaal mee eens hoor...van mij mogen al die ego sterren ook opzouten, dat ze maar gemotiveerde madrilenen uit de eigen jeugd opstellen die WEL willen vechten ipv lopen sjokken over t veld....

wordt ook niet vrolijk van dit team, als je een aantal jaren terug kijkt toen ze nog met Raul en Morientes voorin speelden en volgens mij alleen Zidane nog maar gekocht hadden was het ook veel leuker om naar te kijken...

raar vindt ik het wel, misschien weet jij dat misschien als Real-fan? is die President door de suporters gekozen die de uitspraak heeft gedaan van; "als ik President wordt zal ik veel sterren naar Real halen"? of is dat door Real zelf beslist?
laatste aanpassing
President wordt gekozen oa door supporters....soort van presidentsverkiezingen haha....en die uitspraak is mede de oorzaak dat die gast nu aan t roer staat plus dat t een man is met veel geld en macht oa in de Spaanse politiek
pffff dus daar komen ze niet snel vanaf? :P

daarmee is het wel zo dat eigenlijk de supporters ook gekozen hebben voor de situatie die er nu in Madrid is.. :(

dus jullie hebben nu zoiets van, we willen wel een paar sterrren aantrekken maar niet ZOVEEL! :O ;p
ik denk dat chelsea wel de hoofdprijs wil
Uitspraak van COÑO op vrijdag 18 november 2005 om 11:12:
Hier zijn de argumenten

ok jij hebt gewonnen ;)

Uitspraak van Da Phool op donderdag 17 november 2005 om 12:15:
Je hebt ook nog goeie verdedigers naar het schijnt.
Alhoewel ik Van Bronckhorst een waardeloze speler vind.laatste aanpassing 17 november 2005 12:15

Van Bronckhorst is ook gewoon een middenvelder die misbruikt wordt op de linksback plaats.