Partyflock

Forumonderwerp · 827044
Artiest {SHOWLIST artist 82360, 122339, 26703}
Politie houdt veiligheidscontrole bij discotheek

Nijmegen 13-11-2005 - (07)

De politie heeft zaterdagavond een uitgebreide veiligheidscontrole gehouden bij discotheek de Matrixx in Nijmegen. Deze geplande controle werd in overleg met het management van de discotheek gehouden met als doel het terugdringen van drugsgebruik en het dealen ervan.

Omdat zowel de politie als de directie van de Matrixx het idee hebben dat drugsgebruik aan het toenemen is, hebben zij in gezamenlijkheid besloten deze controle te houden. Hiervoor werden ook diverse politiemensen in burger ingezet.

De politie startte om 23.00 uur met de controle en stopte ermee rond 5 uur zondagmorgen. Er waren toen acht mensen aangehouden voor drugsgebruik of het dealen ervan. Alle aangetroffen drugs zijn in beslag genomen. Bij een persoon werd een grote hoeveelheid XTC-pillen aangetroffen, die bedoeld was om te verkopen. Eén persoon werd aangehouden voor baldadigheid. Er werd binnen in de discotheek gecontroleerd, maar ook buiten, rondom het pand.

Er wordt overlegd of dergelijke controles vaker gehouden gaan worden. De politie en de directie van de Matrixx willen hiermee bereiken dat het uitgaanspubliek veilig kan uitgaan

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 17:03:
De Matrix is echt de grootste kutclub die ik ken......

misschien word het tijd dat je er nu wel weer eens een keertje na toe gaat .. ik vind het de laatste tijd beter als 2 jaar geleden .. :yes:

als ze zoiets doen op een avondje als xxlerator......

dan zijn de rapen gaar:D

Gaan er mensen wegblijven hierdoor denk je dan?????

Ik denk het wel ja!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 20:49:
door dit soort acties zal de matrixx nooit worden waar een echte houseliefhebber van houd...

Ik denk niet dat de XX hier een vrije keus in heeft hoor. De gemeente en politie bepalen zelf waar ze wanneer gaan controleren. Dan kun je beter meewerken om de gemeente en politie te vriend houden.

Werkzaam bij Vier
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:48:
Ik denk niet dat de XX hier een vrije keus in heeft hoor. De gemeente en politie bepalen zelf waar ze wanneer gaan controleren. Dan kun je beter meewerken om de gemeente en politie te vriend houden.

idd altijd handig voor vergunningen..
zoals zomerfeeste , emporium en wat er nog mag kome in de toekomst.

matriXX :respect: