Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 24 december 2005 om 20:38:maar binnekort komt hij er weerop ....
hahahaha gaan ze weer ouwe hoeren
Daantje, zeg mij dan eens wat ik zou moeten doen met mijn borsthaar bijvoorbeeld. Kijk, al het haar weg zou ik best lekker vinden. Maar je blijft shceren dan. Ik hou het allemaal mooi kort met tondeuze, en zak is glad. Erboven dus heel kort. Dat vind ik mooier dan dat ik het erboven ook glad heb, wetende dat er ook borsthaar aanwezig is.
Moet dat dan ook helemaal weg? Dan wordt het harsen, want anders kan ik elke dag mijn hele borst/buik scheren. Niet te doen.
Moet dat dan ook helemaal weg? Dan wordt het harsen, want anders kan ik elke dag mijn hele borst/buik scheren. Niet te doen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 20:05:zo me vent helemaal kaal?
dat vind ik pas gatver! beetje haar mag best zolang kort en netjes
als ie zijn oksels gaat scheren schop ik hem de homobar in!
kerel hoort haar op zijn borst etc te hebben.
anders ook geen echte kerel
ja precies dat vind ik nou ook...en borsthaar vind ik nog sexy ook...bij mn vriendje dan
Durven jullie zelf het dan niet bij de persoon in kwestie in een mooi streepje te scheren? Is leuk hoor!
ik laat het effe eenpaar week groeien dan mag jij mij scheren.
en dan scheer ik jou poesje wel effe lekker glad (of met streepje) wat jezelf maar wil
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 21:14:lastig, scheer je je oksels bij de enige word je weggetrapt en doe je het niet bij de andere is het ook weer niet goed
Zorg je er toch voor dat je altijd een scheermes bij je hebt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:11:ik hoef bij een kerel ook geen bos haar aan te treffen
Nee, lekker kort is lekker...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 januari 2006 om 12:59:ik hoef bij een kerel ook geen bos haar aan te treffen
Nee, lekker kort is lekker...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 00:11:ik hoef bij een kerel ook geen bos haar aan te treffen
Nee idd