als ik van blowen zou gaan kotsen zou ik gelijk stoppen 
Uitspraak vanheee lekkeeer roxop dinsdag 6 december 2005 om 18:20:
ja die 2e x was voor de marathon ahahhaa
en die eerste x was een xtje op sgool
was wel ff zwaar kutjes
1 keertje op merlinpop. Ik had en bier en medicijnen en wyet en hasj op. Whaha ik was super wit en was tegen mn zus aant bleren dat ze pap en mam niet moesten bellen heb kwatiertje gepit in een auto en ff gekotst toen was ut over.
Heb ook een keer een zwarte vinger gekregen van de wiet
OP SCHOOL ja leg dat maar eens uit.

Heb ook een keer een zwarte vinger gekregen van de wiet
OP SCHOOL ja leg dat maar eens uit.
heleboel mensen zeggen dat jeniet out kan gaan van wiet, maar das dus bullshit want dat kan wel 
Van blowen kan namelijk je suikerspiegel snel dalen en dan kan ff nokkie gaan. Vaak voel je dit wel aankomen ( trillerig, koudzweet, duizelig). Wat dan goed helpt is een paar glazen cola drinken( geen light dus) of iets anders waar veel suiker in zit en snel opgenomen wordt in je bloedbaan. 10 minuutjes later voel je je weer opperbest
Van blowen kan namelijk je suikerspiegel snel dalen en dan kan ff nokkie gaan. Vaak voel je dit wel aankomen ( trillerig, koudzweet, duizelig). Wat dan goed helpt is een paar glazen cola drinken( geen light dus) of iets anders waar veel suiker in zit en snel opgenomen wordt in je bloedbaan. 10 minuutjes later voel je je weer opperbest
Uitspraak vanwat een bullshit, je kan toch altijd TE veel blowen, zelfs voor jouw is er een grens hoorop woensdag 7 december 2005 om 17:44:
Ja inderdaad..
Jezus... out gaan van de wiet? WHAHAHAHAHA
Dat zal ik niet eens kunnen
Ja vast omdat jij nog nooit geblowd heb
Ik ben gelukkig nooit out gegaan van een jonko maar een maat van mij wel, we hadden van die medische wiet geregeld wat heel erg qua uiterlijk op moonlight leek. Het was in de zomervakantie in het wezenlande park hier in Zwolle, we hadden net een half grammetje gerookt met 4 personen (incl. mijzelf). Ik stond op, liep naar me fiets toe en nam afscheid van de andere 2, Freek - een goeie maat van me - liep ondertussen naar zijn fiets, terwijl ik afscheid nam hoorde ik in een keer een vies harde knal. Dus ik draai me om ligt Freek daar met zijn bek vooruit in het gras (met zijn fiets onder zich).
Dus ik kijk die andere twee weer aan met grote oge en zeg "OW FUCK, dit is niet goed", waarop hun even radeloos naar mij keken. Ik scheet hem echt wel ff
Dus ik schop wel drie keer tegen zijn hoofd aan en zeg "Hey Freek, word wakker dän" waarop die bij de derde keer op zijn knieen gaat zitten en zegt "Woooow gek, dat was fucking vet".
Verder heeft hij 2 uur lang op de bank lopen zitten "uitspacen". Hij vertelde dat hij tunnelvisie kreeg, alles groen werd en hij heeft lopen "dromen". Heel apart allemaal
Dus ik kijk die andere twee weer aan met grote oge en zeg "OW FUCK, dit is niet goed", waarop hun even radeloos naar mij keken. Ik scheet hem echt wel ff
Verder heeft hij 2 uur lang op de bank lopen zitten "uitspacen". Hij vertelde dat hij tunnelvisie kreeg, alles groen werd en hij heeft lopen "dromen". Heel apart allemaal
ik ook een keer
had een paffie gevonden maar na 5 hijsies pleurde ik van me fiets af.
waarschijnlijk zat er gewoon tering zooi overheen.
want ik rook minimaal 2 paffies perdag.
had een paffie gevonden maar na 5 hijsies pleurde ik van me fiets af.
waarschijnlijk zat er gewoon tering zooi overheen.
want ik rook minimaal 2 paffies perdag.
kan best,
het was trouwens wel na een kwartiertje ofzo weer uitgewerkt
het was trouwens wel na een kwartiertje ofzo weer uitgewerkt
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 december 2005 om 16:43:yep nadat ik 48 uur wakker was 2 hysjes en ben nog nooit zoo naar de klote geweest ,terwijl ik voor de tijd me nog best lekker voelde
whuhaha
Dan kan je echt nix hebben
In de allerbegin periode van mijn blowtijd (zo'n 18 jaar geleden)gingen we met een groepje naar een koffiesjop in Enschede.
We hadden al flink wat paffies gerookt, aan tafel zaten ook een paar duitsers die een waterpijp rookten, die ging de tafel rond, mijn vrienden rookten er ook van.
Nadat ik flink geinhalleerd had, werd ik helmaal zwaar en draaierig, viel met mijn hoofd out op de tafel.
Ik werd op een bank gelegd, en kotste de bank nog eens onder.
Daar waren ze niet zo blij mee in de black-seasbar, we moesten eruit, en we mochten daar ff niet meer komen.
Achteraf wel lachen eigenlijk, maar toen niet zo
We hadden al flink wat paffies gerookt, aan tafel zaten ook een paar duitsers die een waterpijp rookten, die ging de tafel rond, mijn vrienden rookten er ook van.
Nadat ik flink geinhalleerd had, werd ik helmaal zwaar en draaierig, viel met mijn hoofd out op de tafel.
Ik werd op een bank gelegd, en kotste de bank nog eens onder.
Daar waren ze niet zo blij mee in de black-seasbar, we moesten eruit, en we mochten daar ff niet meer komen.
Achteraf wel lachen eigenlijk, maar toen niet zo
ik ook 1 keer, was echt goed wazig. Ik voelde me in een keer niet goed worden en wou even tegen een muurtje aan gaan staan. Die heb ik nooit gehaald, ben zo met me gezicht op de stoep geklapt... en daarna nergens meer last van gehad.

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)

![[Zwolle] Marcel](/images/user/260845_774383.jpg)