Partyflock

Forumonderwerp · 825684

Onderwerp is dubbel!

Zie "Robbie Williams in de arena :D" voor eenzelfde onderwerp.

Mijn held komt in juni naar Nederland voor een aantal concerten in de Arena!! Ik kan er verder nog niks over vinden maar ben benieuwd wanneer de voorverkoop begint, ik pak mijn luchtbedje alvast om bij het postkantoor te overnachten (Y)

Wie gaan er ook?!
kutewijf :[
(L)

;) just kidding

wij gaan vrijdag stappen tot een uur of 4 en dan met zn alle voor t postkantoor liggen
ver-schrik-ke-lijk

maar je moet er iets voor over hebben (L)
een vriendin van mij werkt bij het postkantoor , duss dat scheelt weer een nachtje voor het postkantoor:P

je moet het slim aan pakken. In de rij staan bij het postkantoor is zinloos, want als de tent open gaat is niet de eerste aan de beurt, maar de sterkste. Koop een ak47 ofzo :P

maareh ff ontopic: ik vind hem de natuurlijke opvolger van Freddy Mercury.

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 21:06:
ik vind hem de natuurlijke opvolger van Freddy Mercury.

Haha wat een vergelijking, dit is totaal geen vergelijking. Nouja als jij dat vind!! Ik vind het in ieder geval absoluut geen vergelijking. Het zijn twee totaal andere mensen met een totaal andere muziekstijl!!
Beide super goed natuurlijk!! Maar ik zie Robbie zeker niet als opvolger van Freddy Mercury.
Schaam je :P ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 15:42:
Weet niet of er meer leden zijn van www.robbiewilliams.com.....maar ALS je dat bent, kun je nu al VOOR de kaartverkoop kaarten bestellen!!!

Dat kost toch 25 euro ongeveer ???
laatste aanpassing

Jeeeej ik hoop dat ik ook kaarten krijg :D :cheer:

Nou ik kon nog 2 kaarten kopen maar dan zaten we niet mnaast elkaar..
Gekkenhuis bij t postkantoor!! Laat maar lekker, koop de dvd wel voor dat geld :9