Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:01:Ohhh, twente staat 12e!
Jullie gedeedl 11e.
Echte 6 puntenwedstrijd dit om een plekje in de play-offs
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:02:Echte 6 puntenwedstrijd dit om een plekje in de play-offs
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 8 november 2005 om 13:04:Voor de strijd om boven de nacompetitie-streep te blijven bedoel je?
Kan ook.
Uitspraak van H4L-speedy-h4L op dinsdag 8 november 2005 om 13:29:1-0 tijd voor weer een overwining dacht ik zo wie scoord maakt niet uit als ze ma winnen
Moet dan wel een eigen doelpunt van Twente zijn, want zelf die bal in het netje schieten lukt de laatste tijd niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:50:Dit weekend gaan we zorgen voor een monsterscore, let maar op!
nee dit weekend niet hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:47:tegen Thun wel
Waarvan 1 eigen goal en 2 maal via het been van een tegenstandert.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:58:Waarvan 1 eigen goal en 2 maal via het been van een tegenstandert.
je meent het
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 13:58:Waarvan 1 eigen goal en 2 maal via het been van een tegenstandert.
Doelpunt is doelpunt, punt uit
Uitspraak van H4L-speedy-h4L op dinsdag 8 november 2005 om 13:57:nee dit weekend niet hoor
Let maar op, ik voel het!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:06:Let maar op, ik voel het!!
dit weekend zijn ze vrij
Uitspraak van H4L-speedy-h4L op dinsdag 8 november 2005 om 14:08:dit weekend zijn ze vrij ned-ita
Dat zeg, wordt een monsterscore!
half ajax staat in oranje
Hmm hier lul ik me lastig uit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:14:Dat zeg, wordt een monsterscore!
half ajax staat in oranje
Hmm hier lul ik me lastig uit Goed volgend weekend bedoel ik
half ajax wissel jaah
Uitspraak van ((Jeroen)) op dinsdag 8 november 2005 om 14:52:ben benieuwd wat 410 in petto heeft
Bandieries en tifo denk ik
Uitspraak van ((Jeroen)) op dinsdag 8 november 2005 om 14:52:2-1 ben benieuwd wat 410 in petto heeft
Ik heb gehoord dat heel 410 met een mega-zakdoek gaat zwaaien.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:54:0-2
twente is uit altijd beter als thuis
geen verschil winne doen ze tog nie
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 8 november 2005 om 14:55:Ik heb gehoord dat heel 410 met een mega-zakdoek gaat zwaaien
Dat zou inderdaad echt een typische ajacieden streek zijn. Als het minder gaat gelijk met zakdoekies zwaaien....
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op dinsdag 8 november 2005 om 15:01:Dat zou inderdaad echt een typische ajacieden streek zijn. Als het minder gaat gelijk met zakdoekies zwaaien....
Dit keer gooien we de zakdoekjes naar het vak naast ons
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 8 november 2005 om 15:26:Wordt een spannende wedstrijd voor Blind zondag
Neej hoor, we maken die boeren gewoon in, niks aan het handje dan!!
besides: Als ze verliezen, dan gaat nu eerst het bestuur maar es weg
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:29:Neej hoor, we maken die boeren gewoon in, niks aan het handje dan!!
besides: Als ze verliezen, dan gaat nu eerst het bestuur maar es weg
Ach ja, laten ze in A'dam hun grote praatjes maar houden, we zullen het wel zien over 2 weken. Hoop op een afstraffing voor Ajax, dan wordt die bek wel iets minder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 8 november 2005 om 15:26:Morten Olsen weg na wedstrijd tegen FC Twente.
Jan Wouters weg na wedstrijd tegen FC Twente.
Co Adriaanse weg na wedstrijd tegen FC Twente.
Wordt een spannende wedstrijd voor Blind zondag
Ze moeten iig die Pienaar en de Jong een doodschop verkopen, zodat ze niet meer van die debiele dansjes kunnen doen. Wat een trieste figueren zeg
Ach gut. Ik kan me nog 1 of andere staatsmongool bij feijenoord herinneren die ook van die nare trekjes had. ObiKOE
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:47:Ach gut. Ik kan me nog 1 of andere staatsmongool bij Feijenoord herinneren die ook van die nare trekjes had.
Bij -10 je shirt uittrekken en met je blote klauwen in het prikkeldraad van het olympisch gaan hangen vergelijken met zo'n oerwouddans??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:49:Bij -10 je shirt uittrekken en met je blote klauwen in het prikkeldraad van het olympisch gaan hangen vergelijken met zo'n oerwouddans??
Man die gast kwam zo uit het oerwoud lopen! En hij hing niet eens in het prikkeldraad!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:47:Ach gut. Ik kan me nog 1 of andere staatsmongool bij feijenoord herinneren die ook van die nare trekjes had. ObiKOE
Whaha, lul niet. Die juichte niet op van die debiele manieren. Die deed gewoon altijd z'n shirt uit en juichte dan 'normaal' of hij sprong in de hekken en haalde z'n klauwen open ofzo
Dat lijkt in de verste verte niet op die vage dansjes van die 020-ers.
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 8 november 2005 om 15:51:Whaha, lul niet. Die juichte niet op van die debiele manieren. Die deed gewoon altijd z'n shirt uit en juichte dan 'normaal' of hij sprong in de hekken en haalde z'n klauwen open ofzo
Dat lijkt in de verste verte niet op die vage dansjes van die 020-ers.
ObiKOE, onsnapte aap uit het oerwoud.
Ook nooit meer wat van gehoord.
Ach gut. Ik kan me nog 1 of andere staatsmongool bij feijenoord herinneren die ook van die nare trekjes had. ObiKOE
en wat interesseert ons f'noord?
(antwoord: minder dan niks)
Waar het om gaat in dit topic is dat Twente een reeële kans heeft om jullie trainer de laan uit gestuurd te laten krijgen. Daarvoor moet gewonnen worden en dat zit er gewoon wel in: 0-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:53:Waar het om gaat in dit topic is dat Twente een reeële kans heeft om jullie trainer de laan uit gestuurd te laten krijgen. Daarvoor moet gewonnen worden en dat zit er gewoon wel in: 0-2
Luister kerel: Trainer gaat de laan niet uit, als er verloren wordt, stapt het bestuur op!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:56:Luister kerel: Trainer gaat de laan niet uit, als er verloren wordt, stapt het bestuur op!
En dan? Dan lopen er nog steeds 11 spelers op het veld die allemaal denken dat ze de beste zijn, een hopeloze trainer die niet meer weet wat hij doen moet en een paar spitsen die niet kunnen scoren...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:56:Luister kerel: Trainer gaat de laan niet uit, als er verloren wordt, stapt het bestuur op!
zelfs dat niet die blijven ijs koud zitte
Uitspraak van H4L-speedy-h4L op dinsdag 8 november 2005 om 15:44:kijk dan niet na ajax
Dat heeft toch niks met voetbal te maken? Als je zo'n slechte wedstrijd speelt tegen een middelmatig clubje, dan behoor je niet zo dom te juichen. Want dat pastte dus absoluut niet bij de wedstrijd, dat doe je maar als je de winnende goal in de CL-finale maakt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 15:53:en wat interesseert ons Feyenoord?
(antwoord: minder dan niks)
Dus jullie gaan niet in ons vuilnis zitten wroeten?
Dan zet ik die GFT bak maar weer in de tuin vanavond.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 16:46:wij (fct) moeten niet te positief zijn, heb vaak gezien dat clubs een hele reeks slecht speelde en dat de ommekeer tegen fct was
dit keer weer ouwe
Uitspraak van H4L-speedy-h4L op dinsdag 8 november 2005 om 16:48:dit keer weer ouwe
we zullen zien, ga geen uitspraken doen van we rollen ajax wel ff op, dan gaat t toch fout
maar geef de fc een hele goede kans