Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 20:55:sorry weet niet waar het over heb meisje,maar volgens mij hebje door dat je niet egt goed bezig ben...
ga lekker jezelf vermaken op de lemoen 18
trouwens ik heb altijd geleerd dat je een verhaal aan twee kanten moet bekijken en heb het gevoel dat jij iemand behoorlijk zwart wil maken hier!!!
what the fuck waar is de lemoen??
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 20:57:trouwens ik heb altijd geleerd dat je een verhaal aan twee kanten moet bekijken en heb het gevoel dat jij iemand behoorlijk zwart wil maken hier!!!
ah jij weet best waar we het over hebben en je word zo toch wel verwijderd dus tot ziens
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 20:58:ja die was het er verder mee eens maar ja dit forum gaat zo sluiten omdat het te ver gaat blijkt wel en jij kan er niks aan doen maar die famillie meld zich aan onder verschillende fakers accounts
oh oké, nou jammer.. het was best interessant aan het begin.
oh oké, nou jammer.. het was best interessant aan het begin.
ja dat was het zeker en ja ik kan verder niemand iets kwalijk nemen kijk als zij hun verhaal kwijt willen moeten ze een ander forum openen met het verhaal daar in maar niet in dit forum een beetje jammer en we hebben bewijs we hebben de telefoon gesprekken en alles opgenomen!!!
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 20:57:trouwens ik heb altijd geleerd dat je een verhaal aan twee kanten moet bekijken en heb het gevoel dat jij iemand behoorlijk zwart wil maken hier!!!
Tuurlijk zijn er 2 kanten! En wie loopt wie nou zwart te maken? De familie moet zich ineens er mee bemoeien op de verkeerde manier. Ze wil haar verhaal ff kwijt en steun! Hun lopen gelijk in de verdediging te gaan en dat zegt al genoeg! Laat ze dan hun verhaal vertellen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:01:ja dat was het zeker en ja ik kan verder niemand iets kwalijk nemen kijk als zij hun verhaal kwijt willen moeten ze een ander forum openen met het verhaal daar in maar niet in dit forum een beetje jammer en we hebben bewijs we hebben de telefoon gesprekken en alles opgenomen!!!
Het topic kan toch gewoon opgeschoont worden en verder gaan?
ja misschien heb je wel gelijk macy,maar hun zijn niet zo dat ze alles aan de grote klok gaan hangen...daarom denk ik dat ze juist in de verdeging schieten omdat het niet helemaal waaar is wat ze zegt...en trouwens ik ben niemand van de familie dat is een ding wat zeker is want was het namelijk wel zo had ik niet zo gereageerd!!maar was ik wel 10000x bozer geweest
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:12:ja misschien heb je wel gelijk macy,maar hun zijn niet zo dat ze alles aan de grote klok gaan hangen...daarom denk ik dat ze juist in de verdeging schieten omdat het niet helemaal waaar is wat ze zegt...en trouwens ik ben niemand van de familie dat is een ding wat zeker is want was het namelijk wel zo had ik niet zo gereageerd!!maar was ik wel 10000x bozer geweest
kijk je lult jezelf vast want jij zegt het al het is niet helemaal waar wat ze zegt hahahah dom dom dom kijk zo zie je maar kijk uit met wat je zegt alberties
sorry ik weet egt niet waar je het over hebt ik ben helemaal geen albertie!!!!jezus jammer dat je me niet gelooft maar je mag me na trekken hoor!geen probleem heb nix te verbergen voor jou!en lees is goed ik zeg:daarom DENK IK DAT ZE JUIST IN DE VERDEGING SCHIETEN OMDAT HET NIET HELEMAAL WAAR IS WAT ZE ZEGT!maar als je me niet gelooft hier heb je magme wel bellen hoor!
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:12:ja misschien heb je wel gelijk macy,maar hun zijn niet zo dat ze alles aan de grote klok gaan hangen...daarom denk ik dat ze juist in de verdeging schieten omdat het niet helemaal waaar is wat ze zegt...en trouwens ik ben niemand van de familie dat is een ding wat zeker is want was het namelijk wel zo had ik niet zo gereageerd!!maar was ik wel 10000x bozer geweest
Nee zij ook niet want er is veel meer! En als je niet schuldig bent hoef je je ook niet te verdedigen hier op PF! Is geen rechtzaal! En LB of je familie bent of niet, ik geef mijn mening hier en denk aan het belang van het kind! Heb er voor gestudeerd en bepaalde dingen wat hier wordt gezegd door een aantal mensen keur ik niet goed! Zijn erg egoistische bezig!
nou ik ben dus echt geen familie en heb het zelf vroeger ook mee gemaakt dat ik van mn moeder van mn vader werd af gehouden..daarom wordt ik denk ik zo pissed.laten we voor op stellen dat het hier om een kind gaat..Mijn vader was vroeger geen lekkere en daarom mocht ik hem niet van mn moeder zien.En nu ben ik daar zo boos over want hij is overleden..ik had hem graag leren kennen..dus vandaar mn frustratie haaha
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:28:nou ik ben dus echt geen familie en heb het zelf vroeger ook mee gemaakt dat ik van mn moeder van mn vader werd af gehouden..daarom wordt ik denk ik zo pissed.laten we voor op stellen dat het hier om een kind gaat..Mijn vader was vroeger geen lekkere en daarom mocht ik hem niet van mn moeder zien.En nu ben ik daar zo boos over want hij is overleden..ik had hem graag leren kennen..dus vandaar mn frustratie haaha
Nou dat kan ik me goed voorstellen maar bij ons was het niet voor altijd als je goed leest hierboven is het VOORLOPIG ja en ik vind het sbeu voor je normaal ben ik er ook geen voorstander van
ja maar als ik het dus goed grijp heeft hij gedrags problemen..die zelfde problemen heb ik ook gehad...onbewust voel je toch getouw trek tussen je ouders want egt vrienden ben je met je ex niet..maar wat is verlopig...dat zei mij moeder ook altijd en vervolgens zag ik hem dus nooit meer.heb mn vader voor het laats gezien toen ik 5 was..ben nu 21 en hij is helaas niet meer onder ons
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:34:o ja en btw het kan namelijk ook van de klomp afkomen he hahahaha ip adressen zijn makkelijk na te trekken geen probleem hoorlaatste aanpassing 7 november 2005 21:34
haha dussssssssss..........
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:40:maar als ik het dus goed grijp heeft hij gedrags problemen..die zelfde problemen heb ik ook gehad...onbewust voel je toch getouw trek tussen je ouders want egt vrienden ben je met je ex niet..maar wat is verlopig...dat zei mij moeder ook altijd en vervolgens zag ik hem dus nooit meer.heb mn vader voor het laats gezien toen ik 5 was..ben nu 21 en hij is helaas niet meer onder ons
Ja maar ik heb hem altijd laten gaan kijkiedereen maakt fouten ik heb ook fouten gemaakt maar daar leer je van en als ik iets zeg dan kom ik dat na dus ook over dat voorlopig!!!Het gaat nu even om jonah en pepijn want dielijd er net zo onder hoor besef dat wel dat is gewoon zielig!!
wacht even jullie denken nog steeds dat ik familie ben?dan heb ik geen zin om hier mn verhaal tegaan doen..wil alleen helpen..en kan soms nogal temprament vol zijn..zit in mn bloed
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:41:Het enige wat ik wil en ga zeggen:
Kop op!
Je slaat je hier wel doorheen!
Thankss femmie echt lief ja ik red het wel maar voel me nu zo hulpeloos want het gaat om twee kids
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:45:wacht even jullie denken nog steeds dat ik familie ben?dan heb ik geen zin om hier mn verhaal tegaan doen..wil alleen helpen..en kan soms nogal temprament vol zijn..zit in mn bloed
ja dat kan ik sluit niks uit hoor je mag best je verhaal doen en over temprament vol hahaha nou dan heb je aan mij een goeie dat zit in mijn familie dusss
maar waar hij hij last van nachtmerries enz heeft hij daar last van als hij bij zn vader is geweest?
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 21:53:maar waar hij hij last van nachtmerries enz heeft hij daar last van als hij bij zn vader is geweest?
hij had last van nachtmerries ja en zei dat hij niet wilde gaan en piepijn(zo noemt hij hem) niet alleen wil laten en ik mocht niet weg gaan hij was gewoon heel erg bang dat ik hem in de steek ging laten en dat doet pijn
weet je wat het is hij heeft zowieso last van verlatings angst als hij bij jou is mist hij zn vader en is bang dat hij jou ook kwijt raakt maar dat is meestal ook visa versa
hij wil dan niet naar zn vader omdat hij daar jou weer mist maar hij mist zn vader ook weer snap je...en daar bij is hij nog zo jong om alles een plaats te geven dus gaat ie dromen of wordt agressief
hij wil dan niet naar zn vader omdat hij daar jou weer mist maar hij mist zn vader ook weer snap je...en daar bij is hij nog zo jong om alles een plaats te geven dus gaat ie dromen of wordt agressief
dat heb ik nog steeds...dat komt omdat mijn oders vel verbaal geweld gebruikte dus als iemand zn stem verheft kruip ik terug...
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 21:31:Nou dat kan ik me goed voorstellen maar bij ons was het niet voor altijd als je goed leest hierboven is het VOORLOPIG ja en ik vind het sbeu voor je normaal ben ik er ook geen voorstander van
Voorlopig klinkt in ieder gevalal een stuk beter? Om een hoe lange periode gaat het dan?
ja maar ik weet ook dat mijn vader het niet leuk vond dat ik er niet was met de feest dagen...en ik weet dat mijn moeder diep in haar hart er onwijs spijt van heeft gehad...
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 22:04:weet je wat het is hij heeft zowieso last van verlatings angst als hij bij jou is mist hij zn vader en is bang dat hij jou ook kwijt raakt maar dat is meestal ook visa versa
NEEEEEE klopt niet dit kind is juist helemaal niet agresief is juist veel ste lief en sociaal hij is juist heel erg veranderd de laatste tijd en een geliefd kind bij iedereen en dat geld ook voor pepijn maar hij zegt dingen over zn vader waar ik me hier verder niet over uit laat en dat mischien ook niet klopt omdat kinderen nou eenmaal een rijke fantasie hebben maar dat zal de tijd uitwijzen bij de therapie!!!
Maar sommige dingen die hij erover zegt blijven terug komen en dat is vreemd en hier praat hij nooit over zijn vader terwijl ik er wel met hem over wil praten en tegen hem zeg dat iedereen heel veel van hem houd!!!
Maar hij wil dr niks van weten kijk ik zie hem 7 dagen pw en 24 upd en ken hem als de beste heb 9 maanden helemaal alleen met hem geleefd echt alleen en ik ben zn beste maatje in die zin dat we overal over kunnen babbelen en alle daagelijkse dingetjes met elkaar doornemen en zo hoort dat ook hij is gewoon heel erg gesteld op mij en tja volgens de andere kant zeggen ze dat ook over zijn vader maar daar laat hij niks van merken juist het tegenovergestelde maar ik weet het niet de tijd moet het gewoon leren kan daar nu nog niet over oordelen hij heeft nu gewoon even rust nodig en geen getouw trek!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:11:Dat kan je niet zeggen, ligt aan het kind hoe lang hij de tijd nodig heeft om dingen te verwerken en alles een plek te geven! Wanneer hij er zelf aan toe is!
Ja duh dat snap ik ook wel. Maar het lijkt me ook dat als je in de weer gaat met psychologen en dergelijke dat je je dan ook wel verdiept in de duur van iets.
Je maakt een verandering waarvan je hoopt dat het verschil zal gaan maken. Dan neem je meestal een bepaalde periode ( dat doen psychologen en dergelijke ook) waarin je verbetering moet zien want anders heeft het geen effect
ja maar zo went hij nooit aan de situatie en hou je hem eigelijk bewust weg van zn vader...hoevaak ziet je ex hem eigelijk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:11:ik ben zn beste maatje in die zin dat we overal over kunnen babbelen en alle daagelijkse dingetjes met elkaar doornemen en zo hoort dat ook hij is gewoon heel erg gesteld op mij en tja volgens de andere kant zeggen ze dat ook over zijn vader maar daar laat hij niks van merken juist het tegenovergestelde
Weet je niet of hij het wel over jou heeft als hij daar is? Zou dat zo zijn dan houd hij zich gewoon meer bezig met de ouder waar hij op dat moment bij is of iets dergelijks...zou kunnen toch?
Uitspraak van funky aapje op maandag 7 november 2005 om 22:14:ja maar zo went hij nooit aan de situatie en hou je hem eigelijk bewust weg van zn vader...hoevaak ziet je ex hem eigelijk.
Hij zag hem 1 keer in de twee weken 2 dagen hey mensen we hebben het over twee kids hoor niet over 1 kij zelf dan!!!!!!!!!!!!!
het zijn er twee en ja nu hou ik hem zeker even bewust weg van zn vader en dat is alleen maar goed ook(voorlopig)en over tijd praat ik niet deden zij vorig jaar ook niet en ik nu ook niet!!!
Weet je niet of hij het wel over jou heeft als hij daar is? Zou dat zo zijn dan houd hij zich gewoon meer bezig met de ouder waar hij op dat moment bij is of iets dergelijks...zou kunnen toch?
ja de ouders van mnex zeggen van wel maar het gaat ook om zn broertje mensen ooo jeetje
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:19:ja de ouders van mnex zeggen van wel maar het gaat ook om zn broertje mensen ooo jeetje
Maar dat is toch ook iets wat besproken kan worden? De vader zal zo zijn redenen hebben daarvoor. Ik zeg niet dat ik het goed vind dat hij m niet ziet maar toch. Misschien valt dat wel te veranderen? Wie weet ligt hij zelf al enorm met zichzelf i.d. knoop hierover oid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 22:18:Dat is voor elk kind anders! Kan weken, maanden tot zelfs jaren duren!
Dat kan, maar met een drastische maatregel zoals het contact verbieden met een van de ouders hebben ze vast wel de verwachting dat er op korte termijn vorderingen zullen zijn. Anders doe je niet zoiets.
ik herken het en ben ook verlaten in de zwangerschap door mijn ex.
als je ergens over wilt praten dan mag je me een persoonlijk bericht sturen.
mijn advies betreft je ex...neem de tijd voor jezelf en laat hem je niet teveel beinvloeden.
jij bent de moeder en hebt alles zelf gedaan.
je ex is alleen de verwekker en jij en je nieuwe vriend zijn nu de verantwoordelijke ouders.
je kind is beter af zonder een man die zelf niet eens weet hoe het voelt om van je eigen kind te houden.
hij is het niet waard om nog enige energie in te steken.
als je kind hem later wil zien dan kun je de keus aan het kind laten als het oud genoeg is om het te begrijpen.
als je ergens over wilt praten dan mag je me een persoonlijk bericht sturen.
mijn advies betreft je ex...neem de tijd voor jezelf en laat hem je niet teveel beinvloeden.
jij bent de moeder en hebt alles zelf gedaan.
je ex is alleen de verwekker en jij en je nieuwe vriend zijn nu de verantwoordelijke ouders.
je kind is beter af zonder een man die zelf niet eens weet hoe het voelt om van je eigen kind te houden.
hij is het niet waard om nog enige energie in te steken.
als je kind hem later wil zien dan kun je de keus aan het kind laten als het oud genoeg is om het te begrijpen.