Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
"Strangers with this kind of honesty make me go a big rubbery one."
mja, wel erg voor je...sterkte
mja, wel erg voor je...sterkte
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:10:Wie heeft zoiets meegemaakt of zit er nog in?!!
Ik heb het dus net zo meegemaakt, alleen was ik het kind!
ook veel heeft gedreigd dat hij mij of de kids of mn vriend wat aan doet of ons kappot gaat maken op welke manier dan ook!!
Kun je mee naar de plolitie gaan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:10:maar kom niet met van die afzeik opmerkingen want daar word ik ook niets wijzer van!!
Dan moet je gewoon op de vlopjes klkken
Met dit soort dingen zijn de admins heel streng
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 6 november 2005 om 19:15:Met dit soort dingen zijn de admins heel streng
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 6 november 2005 om 19:15:Dan moet je gewoon op de vlopjes klkken
Met dit soort dingen zijn de admins heel streng
oke dank jewel
maar jij was dus het kind in die situatie dat is heel erg hoor ik snap het niet dat dit soort dingen gebeuren maar helaas het gebeurt wel en veel vaker dan je denkt
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:16:als je problemen krijgt dan mail je me maar ff.
zet dan wel het adres van je ex erbij en jou telefoon nummer dan neem ik wel kontakt met je op.
ahh wel super lief van jullie voel me nu echt heel erg verdrietig en dan leg ik net mn pukke op bed en dan voel je het heel erg
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:16:Laat hem maar komen Dit soort gedrag toont al duidelijk aan dat hij niet in staat is om zijn kinderen op te voeden én jij bent de moeder, dus heb je veel meer recht op de kids
met meer recht ben ik t nie eens.. in dit geval misschien wel.. maar soms verbied een moeder de vader om de kinderen te zien uit wraak en dan heeft dat niks met recht te maken
ps.. heel veel sterkte..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:16:als je problemen krijgt dan mail je me maar ff.
zet dan wel het adres van je ex erbij en jou telefoon nummer dan neem ik wel kontakt met je op.
ik ga met je mee
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 6 november 2005 om 19:13:Ik heb het dus net zo meegemaakt, alleen was ik het kind!
same 4 me...
sterkte ermee wijffie
Uitspraak van stampbitch op zondag 6 november 2005 om 19:24:maar soms verbied een moeder de vader om de kinderen te zien uit wraak en dan heeft dat niks met recht te maken
nee hoor heb het elke keer toegelaten en aan de kids gedacht nou ja kids 1 maar want de jongste wil die niet zien!En volgens het concultatie bureau bewijst dit al genoeg dat hij weigerd zn andere kind te leren kennen maar wel de oudste en dat hij geen verantwoordelijk heden kent!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:27:sterkte ermee wijffie
Thankss hoor ben echt blij met mensen zoals jullie die begrip tonen
Mijn vader heeft dan nu geen losse handjes meer (hij is geloof ik bang van me vanwege mn strafblad
), maar hij is ook zon klootzak als de man die je net beschreven hebt.
Ik heb nog een tweelingbroer, en toen hij mijn moeder verliet was ze zwanger en waren mijn broertje en ik 6 ofzo.
Hij maakte allemaal afspraken en kwam ze niet na ook over mij en mijn broertje.
Mijn zusje is een keer bij hem geweest, maar wil dat niet eens meer.
Nu heeft hij nog een gezin gesticht, nog twee heel jonge kinderen en is hij weer gaan scheiden.
Ik heb hem laatst gezegd dat ie nu toch echt op kan rotten (ik bezocht m wel altijd maar mn exstiefmoeder had heel losse handjes, was gestoord, bedreigde hem onder mijn kleuterogen met messen en dergelijke, voerde sambal als we iets fout deden etc)
Maar nu komt het leuke, namelijk;
Hij moest mij de afgelopen jaren persoonlijk alimentatie geven, maar heeft dat nooit gedaan.
Nu ga ik die DUIZENDEN euro's van hem innen, ik heb al zin om die kutblik in zijn harses te zien
Defeat
Ik heb nog een tweelingbroer, en toen hij mijn moeder verliet was ze zwanger en waren mijn broertje en ik 6 ofzo.
Hij maakte allemaal afspraken en kwam ze niet na ook over mij en mijn broertje.
Mijn zusje is een keer bij hem geweest, maar wil dat niet eens meer.
Nu heeft hij nog een gezin gesticht, nog twee heel jonge kinderen en is hij weer gaan scheiden.
Ik heb hem laatst gezegd dat ie nu toch echt op kan rotten (ik bezocht m wel altijd maar mn exstiefmoeder had heel losse handjes, was gestoord, bedreigde hem onder mijn kleuterogen met messen en dergelijke, voerde sambal als we iets fout deden etc)
Maar nu komt het leuke, namelijk;
Hij moest mij de afgelopen jaren persoonlijk alimentatie geven, maar heeft dat nooit gedaan.
Nu ga ik die DUIZENDEN euro's van hem innen, ik heb al zin om die kutblik in zijn harses te zien
Defeat
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:28:nee hoor heb het elke keer toegelaten en aan de kids gedacht nou ja kids 1 maar want de jongste wil die niet zien!En volgens het concultatie bureau bewijst dit al genoeg dat hij weigerd zn andere kind te leren kennen maar wel de oudste en dat hij geen verantwoordelijk heden kent!
misschien verkeerd neer gezet.. bedoelde niet in jou geval..maar bedoelde over het algemeen gezien..
Uitspraak van stampbitch op zondag 6 november 2005 om 19:33:misschien verkeerd neer gezet.. bedoelde niet in jou geval..maar bedoelde over het algemeen gezien..
Dat valt reuze mee hoor.
Meestal is het de vader die niet naar het kind omkijkt.
Ik heb, helaas, ook een moeilijke omgang met mijn ex wat mijn kids betreft. Ik moet mij aan haar regels houden. Doe ik dat niet dan mag ik mijn kids niet zien, dit ook tot groot verdriet bij mijn dochters
. Het is schandalig dat kinderen er altijd de dupe van worden. Momenteel heb ik minimaal contact met mijn ex maar doe mijn best om mijn meiden zoveel mogelijk te zien.
Ik schrik er van dat jouw ex dreigt met geweld......te ziek voor woorden!
Al is de relatie met mijn ex niet goed.....als moeder kan ik haar niets verwijten. Ik vind niet alles goed maar weet wel dat ze hen al haar liefde geeft.
Ik heb het echt met jouw kids te doen
Heel veel sterkte
Ik schrik er van dat jouw ex dreigt met geweld......te ziek voor woorden!
Al is de relatie met mijn ex niet goed.....als moeder kan ik haar niets verwijten. Ik vind niet alles goed maar weet wel dat ze hen al haar liefde geeft.
Ik heb het echt met jouw kids te doen
Heel veel sterkte
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:38:Ik heb het echt met jouw kids te doen
Heel veel sterkte
Dank jewel ja ik heb ook heel erg veel verdriet om mn jochies dit verdienen ze echt niet ze zijn zo sociaal en lief en uhh ik voel me nu gewoon heel erg down voor pepijn vind ik het ook heel erg sneu(de jongste)omda hij gewoon geweigerd werd dat is toch raar dat hoort toch niet dat is toch voortrekkerij en voor Jonah is het juist heel erg door wat hij allemaal heeft gezien in die relatie en zo met hem getrokken werd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:43:dit verdienen ze echt niet ze zijn
Meissie......bekijk het vanuit een ander optiek. Die lul van een ex verdient jouw lieve en mooie kiddo's niet!!!!! Laat je niet gek maken!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:47:Meissie......bekijk het vanuit een ander optiek. Die lul van een ex verdient jouw lieve en mooie kiddo's niet!!!!! Laat je niet gek maken!
Nee dat weet ook wel maar ben heel erg bang dat hij wat gaat flikken of als mn huidige vriend en ik gezamelijke voogdij aanvragen want daar zijn we mee bezig (mn ex heeft namelijk helemaal geen gezag)dat hij dan rare dingen gaat doen of weet ik veel en dat kan ik niet aan heb al zo hadr gevochten om te bereiken wat ik nu heb en wilk gewoon eens geen ongeluk en gelukkig zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:47:Meissie......bekijk het vanuit een ander optiek. Die lul van een ex verdient jouw lieve en mooie kiddo's niet!!!!! Laat je niet gek maken!
Nee hij verdiend ze idd niet en hij zal ze ook niet krijgen!!! Never nooit niet!!!
Ik weet natuurlijk niet hoe "gek" jouw ex is maar ik zou een soort van dagboek bij houden wat er allemaal gezegd of gedreigd wordt. Maak een afspraak met maatschappelijk werk bij jou in de buurt en vertel wat er allemaal speelt. M/s kan je ook iemand van de politie (wijkagent ofzo) inlichten hoe jullie situatie er uit ziet. Maak gebruik van alle kanalen zodat je er altijd sterker voorstaat. Als ik het goed begrijp heb je nu een vriend, en dat zie ik in je profiel, die voor jou maar ook voor jouw kids gaat
. Je staat sterk meissie!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 20:08:Ik weet natuurlijk niet hoe "gek" jouw ex is maar ik zou een soort van dagboek bij houden wat er allemaal gezegd of gedreigd wordt. Maak een afspraak met maatschappelijk werk bij jou in de buurt en vertel wat er allemaal speelt. M/s kan je ook iemand van de politie (wijkagent ofzo) inlichten hoe jullie situatie er uit ziet. Maak gebruik van alle kanalen zodat je er altijd sterker voorstaat. Als ik het goed begrijp heb je nu een vriend, en dat zie ik in je profiel, die voor jou maar ook voor jouw kids gaat . Je staat sterk meissie!
thankss DLNY L5 ik hoop ook dat het allemaal goed gaat komen zonder rare gebeurtenissen en hoop dat onze kids is alle rust lekere speelse kids kunnen zijn en natuurlijk de drie r Rust,rijnheid en regelmaat in een stabiel gezin zonder rare taferelen
Tsja...errug lastig... Ben zelf ook een opnieuw getrouwde vader met 3 kids uit een eerdere relatie. Ik zou er niet aan moeten denken om mijn kids niet meer te zien maar daarintegen betaal ik wel alimentatie en nog meer trouwens.
Als ik jouw verhaal zo hoor dan zit er eigenlijk maar 1 ding op en dat is de rechter. Helaas is hij degene die hierover wettelijke afspraken over mag maken. Ook eventuele alimentatie word dan door hem opgelegd aan de vader.
Je hebt in ieder geval een advocaat nodig en die mag je zelf uitzoeken. Een advocaat kan in sommige gevallen weinig kosten. Dit hangt van jouw draagkracht af.
Ik wens je heel veel sterkte met dit k** probleem want hier is helemaal niemand bij gebaat.
Hou in iedre geval altijd je verstand erbij en laat je nooit leiden door emoties want dan gaat het heel vaak verkeerd.
Succes....
Als ik jouw verhaal zo hoor dan zit er eigenlijk maar 1 ding op en dat is de rechter. Helaas is hij degene die hierover wettelijke afspraken over mag maken. Ook eventuele alimentatie word dan door hem opgelegd aan de vader.
Je hebt in ieder geval een advocaat nodig en die mag je zelf uitzoeken. Een advocaat kan in sommige gevallen weinig kosten. Dit hangt van jouw draagkracht af.
Ik wens je heel veel sterkte met dit k** probleem want hier is helemaal niemand bij gebaat.
Hou in iedre geval altijd je verstand erbij en laat je nooit leiden door emoties want dan gaat het heel vaak verkeerd.
Succes....
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 20:23:thankss DLNY L5 ik hoop ook dat het allemaal goed gaat komen zonder rare gebeurtenissen en hoop dat onze kids is alle rust lekere speelse kids kunnen zijn en natuurlijk de drie r Rust,rijnheid en regelmaat in een stabiel gezin zonder rare taferelen En ik wens jou ook het aller beste samen met je dochtertjes en geniet er maar heel veel van
Thanks
laatste aanpassing
Dat is ook pcies de reden dat ik het alleen ga doen... ik weet dat mijn ex, ook zo is, en dat ik dit soort taferelen ook ga krijgen. Daarom kies ik er voor om het helemaal alleen te doen. Ik weet dat de kleine en ik beter af zijn... op iemand die zijn kind niet wil erkennen, of er voor wil zorgen, en al niet eens normaal met mensen om kan gaan of zich aan afspraken of verantwoordelijkheden kan houden zit ik niet te wachten....
En sja... door zich zo op te stellen... verspeelt hij in mijn ogen ook de rechten om als hij er zin in heeft, wel een mooi-weer-papa te gaan spelen!!
(en het kan me niet schelen dat sommige mensen dan roepen van ja maar hij is TOCH de vader.... je ziet, waartoe dat soort dingen kan leiden hierboven... daar heb ik geen zin in
)
En sja... door zich zo op te stellen... verspeelt hij in mijn ogen ook de rechten om als hij er zin in heeft, wel een mooi-weer-papa te gaan spelen!!
(en het kan me niet schelen dat sommige mensen dan roepen van ja maar hij is TOCH de vader.... je ziet, waartoe dat soort dingen kan leiden hierboven... daar heb ik geen zin in
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 22:51:Dat is ook pcies de reden dat ik het alleen ga doen... ik weet dat mijn ex, ook zo is, en dat ik dit soort taferelen ook ga krijgen. Daarom kies ik er voor om het helemaal alleen te doen. Ik weet dat de kleine en ik beter af zijn... op iemand die zijn kind niet wil erkennen, of er voor wil zorgen, en al niet eens normaal met mensen om kan gaan of zich aan afspraken of verantwoordelijkheden kan houden zit ik niet te wachten....
(en het kan me niet schelen dat sommige mensen dan roepen van ja maar hij is TOCH de vader.... je ziet, waartoe dat soort dingen kan leiden hierboven... daar heb ik geen zin in )
O maar je kan het denk ik ook heel goed alleen!!
En als je nu al weet dat je kindje beter af is zonder hem dan kan je het ook beter houden zo!!
Want je hebt niks aan een vader die alleen maar zin heeft in een kind als het hem uitkomt!!!
succes en gefeliciteerd met je zwangerschap
heb mijn post al aangepast, ik ben nog niet helemaal wakker sorry
Hoe het werkt en hoe mensen hierover denken enzo. Vind ik interessant om te lezen
Een vriendin van me had het andersom, die mocht haar moeder nniet zien van haar vader. Was ook erglaatste aanpassing 7 november 2005 11:21
ooo ja nee dat is echt heel erg kijk van mij mocht hij ze allebij juist zien maar het is niet alleen 1 kind hij heeft er twee leek wel of hij een voorkeur had vandaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 11:22:ooo ja nee dat is echt heel erg kijk van mij mocht hij ze allebij juist zien maar het is niet alleen 1 kind hij heeft er twee leek wel of hij een voorkeur had vandaar
Maar als jullie al zo snel na de geboorte van de jonste uit elkaar gegaan zijn dan kan ik me best voorstellen dat hij wat meer op heeft met de oudste.
Maar als jullie al zo snel na de geboorte van de jonste uit elkaar gegaan zijn dan kan ik me best voorstellen dat hij wat meer op heeft met de oudste.
Nou nee hoor dan had hij zn pik maar niet in die ander moet douwen ja klinkt heel grof maar ja tis de waarheid en vlak na de geboorte van de oudste heeft hij ook negen maanden niet naar hem omgekeken en vorig jaar zomer omdat hij zonodig lol wilde gaan maken met zn vrienden terwijl hij allebij de kids zou hebben en ik een vakantie had geboekt samen met mn vriend liet hij het een dag voor dat we gingen afweten!!!!
Is ie vreemdgegaan? Lijkt me erg. Is ie nu dan nog samen met haar? lijkt me erg als je kids om het weekend bij 'die andere vrouw' zouden komen...
Nee hij is niet bij haar daar was ze te dik voor en loog gewoon in mn zwangerschap daarover maar kwam er toch achter en dat was de druppel en heb hem toen de deur gewezen!!!En hij woont bij zn ouders dus dat maakt me niks uit als het een goeie vader was die voor zn kinderen zorgde en er voor ze zou zijn dan maakte mij het niet uit natuurlijk maar hij doet er geen zak voor!!voor geen van beide nou dan ben je gwoon geen goeie vader punt uit!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 17:01:Nee hij is niet bij haar daar was ze te dik voor en loog gewoon in mn zwangerschap daarover maar kwam er toch achter en dat was de druppel en heb hem toen de deur gewezen!!!En hij woont bij zn ouders dus dat maakt me niks uit als het een goeie vader was die voor zn kinderen zorgde en er voor ze zou zijn dan maakte mij het niet uit natuurlijk maar hij doet er geen zak voor!!voor geen van beide nou dan ben je gwoon geen goeie vader punt uit!!!!!!
Maar al die dingen uit het verleden hebben er nu toch niets meer mee te maken?
Maar al die dingen uit het verleden hebben er nu toch niets meer mee te maken?
Nee zeg ik dat dan maar jij vroeg wat dus daar gaf ik antwoord op maar het heeft zeker wel meegespeeld zou jij een vader voor je kinderen willen die altijd huiselijk geweld heeft gepleegd dan?Nee dat dacht ik al maar ja het heeft met nu te maken!!En kijk als ik voor 3 weken terug zn zoon ging brengen en wij bellen aan en meneer doet niet open terwijl hij op zn bed ligt tja dat is niet best!!
En Jonah wilde ook niet meer gaan en de vader van mn ex zei zelf dat mn ex er nooit was als jonah op zaterdag kwam!!!
En nog wat bepaalde dingen spelen zeker wel hij heeft de kans gehad om zn jongste zoon te leren kennen maar dat deed hij niet en liet het ook vaak zat afweten dus dat speelt wel degelijk mee het is niet iets tussen mij en hem maar tussen hem en de kinderen dat bewijst al genoeg lijkt mij!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 17:20:!En kijk als ik voor 3 weken terug zn zoon ging brengen en wij bellen aan en meneer doet niet open terwijl hij op zn bed ligt tja dat is niet best!!
En Jonah wilde ook niet meer gaan en de vader van mn ex zei zelf dat mn ex er nooit was als jonah op zaterdag kwam!!!
Een keer verslapen kan gebeuren, vind ik dan. En lijkt me sterk dat je ex-schoonvader dingen over zijn zoon zou zeggen die in zijn nadeel zouden zijn dus.. heb je ooit gevraagd waarom hij er op zaterdag niet was?
Een keer verslapen kan gebeuren, vind ik dan. En lijkt me sterk dat je ex-schoonvader dingen over zijn zoon zou zeggen die in zijn nadeel zouden zijn dus.. heb je ooit gevraagd waarom hij er op zaterdag niet was?
Ja een heel verhaal nou als ik zeg dat mijn ex schoonvader dat heeft gezegd dan is dat zo en heb nog een vrij goeie band mijn mijn ex schoonouders we comuniseren goed!!!
Maar ik kan jou wel alles gaan vertellen maar je lijkt het toch allemaal goed te keuren wat hij doet!!En het gaat om het geluk van beide kinderen hij kan gewoon niet voor 1 kind kiezen en voor de ander niet zo werkt dat niet !!dussss
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 17:52:Ja een heel verhaal nou als ik zeg dat mijn ex schoonvader dat heeft gezegd dan is dat zo en daar is een rede voor alleen niet de goeie dat vond mijn ex ook dus vandaar!!
Ik bedoelde ook niet dat ik dacht dat je ex-schoonvader dat niet gezegd heeft.Ik bedoelde meer te zeggen dat een vader niet zo snel iets ten nade levan zijn zoon zou zeggen
Als je ex bijvoorbeeld opde zaterdag moet werken dan is het toch helemaal niet zo raar dat hij er niet is. Zou hij zijn kids dumpen om iets onbenulligs dan kan ik me weer wel voorstellen dat je dat niet erg leuk vind.
Ik zeg niets over goedkeuren of afkeuren. Maar de redenen die jij noemt waarom je geen contact meer toestaat zijn best vaag. (bijvoorbeeld het bovenstaande)
Ik zeg ook niet dat het goed is dat hij alleen contact wou met 1 kind maar misschien zit hij daar zelf ook wel over in de knoop
laatste aanpassing
Ik bedoelde ook niet dat ik dacht dat je ex-schoonvader dat niet gezegd heeft.Ik bedoelde meer te zeggen dat een vader niet zo snel iets ten nade levan zijn zoon zou zeggen
Als je ex bijvoorbeeld opde zaterdag moet werken dan is het toch helemaal niet zo raar dat hij er niet is. Zou hij zijn kids dumpen om iets onbenulligs dan kan ik me weer wel voorstellen dat je dat niet erg leuk vind.
Ik zeg niets over goedkeuren of afkeuren. Maar de redenen die jij noemt waarom je geen contact meer toestaat zijn best vaag. (bijvoorbeeld het bovenstaande)
Ik zeg ook niet dat het goed is dat hij alleen contact wou met 1 kind maar misschien zit hij daar zelf ook wel over in de knooplaatste aanpassing 7 november 2005 17:59
Andere mensen die dit gelezen hebben krijg ik helemaal niet zulkde reacties van zoals die van jou ik krijg alleen hun steun en dat heb ik nodig !!Ik ga mn ex ook verder niet zwart lopen maken en alle voor en nadelen hier opnoemen want daar bereik ik verder niks mee het draait puur om de kids!!!
Ik snap het niet sommige hoef je maar een klein deel van het verhaal te vertellen en die begrijpen je meteen en mensen zoals jij willen gelijk alle details weten kijk en daarvoor heb ik dit forum niet geopend!!!
Het enigste wat ik wil is steun en begrip van mensen en niet mensen die uit zijn op een spannend verhaal!!
Mijn ex HAD ook zijn goeie kanten maar heeft daar de laatste tijd weinig van laten zien of laat ik zeggen de laatste 4 jaar!!
En de de gene die dat allemaal weten is mijn familie mensen uit mijn omgeving etc etc die weten allemaal hoe hij was en is en dat ga ik hier helemaal niet uit de doeken doen ik denk aan mijn gezin>punt< En er is niks vaags aan mijn verhaal en als jij zelf in zo'n situatie zou zitten hoop ik voor je dat jij ook voor je kids kiest in plaats voor je rust want zo komt dat wel over!!
Ten eerste, als je een topic opent op een forum dan weet je dat er mensen zijn die het niet met je eens kunnen zijn. Waarschijnlijk zoek je alleen maar steun en begrip omdat je goedkeuring wilt voor wat je doet.
Toevallig weet ik zelf erg goed wat het is om in een dergelijke situatie te verkeren
Maar sowieso, er zijn altijd twee kanten aan het verhaal. Jouw kant dus en die van je ex. Feit dat je niet verder uit wilt wijden en alleen maar wilt horen dat je het allemaal perfect doet zegt ook een hoop
Jij noemt als reden dat je zoon zijn vader niet meer mag zien de volgende dingen; dat hij zich verslapen had, dat hij er op zaterdag een paar keer niet was en dat hij amper contact heeft gehad met zijn jongste zoon. Dat zijn niet 3 rampzalige dingen hoor! Oké het feit dat hij de jongste niet wil zien staat misschien niet zo netjes maar dat kan je ook gewoon met hem bespreken? Een keer verslapen,kom op zge.. dat is menselijk....
Toevallig weet ik zelf erg goed wat het is om in een dergelijke situatie te verkeren
Maar sowieso, er zijn altijd twee kanten aan het verhaal. Jouw kant dus en die van je ex. Feit dat je niet verder uit wilt wijden en alleen maar wilt horen dat je het allemaal perfect doet zegt ook een hoop
Jij noemt als reden dat je zoon zijn vader niet meer mag zien de volgende dingen; dat hij zich verslapen had, dat hij er op zaterdag een paar keer niet was en dat hij amper contact heeft gehad met zijn jongste zoon. Dat zijn niet 3 rampzalige dingen hoor! Oké het feit dat hij de jongste niet wil zien staat misschien niet zo netjes maar dat kan je ook gewoon met hem bespreken? Een keer verslapen,kom op zge.. dat is menselijk....
Ten eerste, als je een topic opent op een forum dan weet je dat er mensen zijn die het niet met je eens kunnen zijn. Waarschijnlijk zoek je alleen maar steun en begrip omdat je goedkeuring wilt voor wat je doet.
tssss jij denkt echt dat je slim bent mij een beetje hier gaan zitten veroordelen niet normaal zeg als ik een forum had geopend over stem op mij of op mn ex had ik dat wel geroepen HET GAAT HIER OM DE KIDS jeetje niet normaal meer!!!Kijk al die punten die ik opnoemde zijn kleine dingen van het grote verhaal!!huiselijk geweld zegt genoeg dacht ik en een zoon die thuis komt en zegt dat zn vader dingen gedaan heeft die niet kloppen kom op zeg ALSOF IK UIT BEN OP GOEDKEURING!!!Denk na het enigste wat ik vroeg was begrip niet een keuze maar begrip en wat jij doet is alleen maar betweten als je het zo goed weet bemoei er dan ook niet mee ja !!!!En wat er ook duidelijk staat is of er mensen zijn die in een soortgelijke situatie zitten of zaten thats it HUISELIJK GEWELD EN EEN KIND DAT OM DE HAVERKLAP OVERSTUUR IS dat zegt zatttt!!!Wat zou jij voor moeder wezen maak me nu al zorgen om je toekomstige kinderen zeg :{
Moet je horen wie wat zegt. Dat jochie is gewoon overstuur omdat hij zijn vader mist, lijkt me niet zo vreemd. En dat hij na een bezoek aan zijn vader aangeslagen is lijkt me ook niet raar. Een kind went daar niet zo makkelijk aan hoor. Je kan beter proberen de situatie te verbeter als je het er niet mee eens bent dan je kind zijn vader af te nemen. Een vader die van zijn kind houd en het beste voor hem wil en hem geenkwaad doet kan je zijn kind niet afnemen om van die onbenullige redenen.
Je hoeft niet meteen op je teentjes getrapt te zijn als je een keer wat minder negatieve reacties krijgt. Als je daar al niet tegen kan moet je ook geen topics openen...
Je hoeft niet meteen op je teentjes getrapt te zijn als je een keer wat minder negatieve reacties krijgt. Als je daar al niet tegen kan moet je ook geen topics openen...
Moet je horen wie wat zegt. Dat jochie is gewoon overstuur omdat hij zijn vader mist, lijkt me niet zo vreemd. En dat hij na een bezoek aan zijn vader aangeslagen is lijkt me ook niet raar. Een kind went daar niet zo makkelijk aan hoor. Je kan beter proberen de situatie te verbeter als je het er niet mee eens bent dan je kind zijn vader af te nemen. Een vader die van zijn kind houd en het beste voor hem wil en hem geenkwaad doet kan je zijn kind niet afnemen om van die onbenullige redenen.
Weetje wat het rare is waar maak jij je zo druk om het lijkt wel of jij mn ex kent heel raar dat noem ik pas VAAG!!
je knet nog geen eens het hele verhaal dan kun je dat toch ook niet zo zeggen!!