Partyflock

Forumonderwerp · 824330

Net gehaald :D (46,71 bart smit mooie prijs ;-)

ben benieuwd of het weer zo vet word als de echte resident evil-series en niet zoals outbreak.

Ik heb de gamecube versie niet gespeeld maar gew8 op de PS2 versie
moet ik toch nog eens doen om de remake van RE 1 te spelen of zou die ooit ook op PS2 uitkomen?
vind jou meer het type voor NintenDogs
heb hem ook gehaald, hele vette game:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:48:
ben benieuwd of het weer zo vet word als de echte resident evil-series en niet zoals outbreak.

de andere resident evil delen zijn niets vergeleken met deel 4... ik vind het de beste game ooit :YES:

vind jou meer het type voor NintenDogs

ik zie waar je woont, dus ik zal hier verder maar niet op ingaan

Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op vrijdag 4 november 2005 om 22:06:
Heb m op de Gamecube gespeeld

me 2 kben benieuwd hoeveel slechter re4 er op de ps2 uitziet in vergelijking met de cube
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 14:56:
me 2 kben benieuwd hoeveel slechter re4 er op de ps2 uitziet in vergelijking met de cube

valt als het goed is best mee. heb hem op de ps2 ziet er heel mooi uit. heb die van de cube nooit gezien, maar jah er zijn wat textures minder. wat minder scherp en de omgevingen zijn wat korreliger.

giganties verschil, minder details zoals bomen alles wat nog gebleven is uit minder polygones gemaakt, veel effecten zijn weg.
bv die baas in dat meer op de GC versie heeft die soort slangachtige beweegende tong wat het nog scarier maakt, al dat is redelijk moeilijk te zien in screenies maar als ik naar de ps2 versie kijk of movie zie dan zie ik zo wat ze verminderd hebben of hellemaal weggehaald hebben.
maar goed dat was te verwachten ps2 is nauw een stuck ouder dan de GC, en ps2 users die denken dat de ps2 net zo veel aan kan zijn verwaand, maar goed het belangrijkste is de speelbaarheid die niet verslecther is natuurlijk, de bonus missie is stuk langer en er is nog een gung aantoegevoegd.

als een ps2 en een GC hebt moet zeker voor de GC versie gaan
schijt aan de GC versie. Heb hem nu 2 dagen en is echt een freaky spel!!!

Uitspraak van Decibel op donderdag 10 november 2005 om 16:02:
schijt aan de GC versie. Heb hem nu 2 dagen en is echt een freaky spel!!!

hmz kdenk datik ook maar eens aan een 4e keer uitspelen begin:D
Dit is echt een superwreed spel! :yes: :yes: :yes: (y) (y)
Ben helemaal verslaafd aan de Resident Evil games dus deze heb ik zonder enige twijfel gehaald
Zeker omdat het zulke hele hoge cijfers behaalde op internet en in gamesmagazines
laatste aanpassing

Tering, ben achtervolgd door een dorp gekken en onthoofd door een leatherface met kettingzaag :D (y)

(en ja ik ben een trage gamer, weinig tijd :p)
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 07:00:
en ps2 users die denken dat de ps2 net zo veel aan kan zijn verwaand,

?????

Wat heeft die gedachten nou met een verwaande persoonlijkheid te maken?

MAare ik vind RE4 op de ps2 iig goed te pruimen. Heb de cube versie ook gespeeld..maar het is echt niet zo dat de ps2 versie zwaar onderdoet.

Tziet er goed + strak uit. En het belangrijkste.. de framerate is goed!! :P

tuurlijk doet die wel onder, verschil tussen dacht en light kwa grahics, maar game belangrijkste is gameplay en daar doet die zeker niet onder wegens extra's is er zelfs meer gameplay, je zouw kunnen zeggen wat die kwa grahics verliest maakt die goed met extra gameplay

die extra gameplay hbeben ze er ingedouwd om dat ps2 bezitters anders te lang moeten wachten
langer wachten op wat?

Uitspraak van McHammer op zaterdag 12 november 2005 om 14:44:
langer wachten op wat?

moesten
bedoel ik omdat de cube versie al 3/4 jaar in de winkel ligt
ooh op die manier;)
Deel 4 is er amper of deel 5 komt volgend jaar voor de Playstation 3

4 is echt gruwlijk. Gister voor het eerst gespeeld. Game Play is iets anders vergeleken met de vorige versies. Viond deel 1 SUPER, de andere delen allemaal wat minder, maar dit wordt weer een topper!

moet ik toch nog eens doen om de remake van RE 1 te spelen of zou die ooit ook op PS2 uitkomen?

je klunt gwoon PS1 spellen spelen op de PS2

ben benieuwd, iemand screenshots ??

remake is alleen op de cube uitgekomen, en is toch anders dan deel1, niet alleen veel moooier maar ook veel extra content
alweer 2x uitgespeeld + separate ways en asignment ada. en moet zeggen dat ie op de cube er mooier uitziet. in het dorp merk je het verschil niet echt maar zodra je in het kasteel komt merk je een aardig groot verschil qua details en reflecties en licht. bovendien zijn de cut-scenes op de cube in-game en op de ps2 is het fmv (merk je pas als je de xtra costumes vrijgespeeld hebt). Ik vind wel dat de besturing op de ps2 beter is dan op de cube, maar dat kan komen omdat ik al een jaar of 8 aan die controller gewend ben. wat me ook opviel wasdat de cube versie geen 16 : 9 ondersteunt en de ps2 versie wel. maar het is idd een topspel. ik weet niet of dit de beste RE is, want de RE feeling is wel een beetje weg in dit spel (vind ik) maar verder echt top! ook op de PS2.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:37:
remake is alleen op de cube uitgekomen, en is toch anders dan deel1, niet alleen veel moooier maar ook veel extra content

kga de remake van 1 op de ds kopen:D
Het is gewoon een heerlijk spel, dat strompelend lopen is gelukkig een stuk minder geworden, en het hele spel loopt gewoon lekker door. Niet te makkelijk, maar ook niet frustrerend moeilijk.

Vooral het mercenaries gedeelte vind ik leuk om te doen, lekker chaotisch knallen :9 .

heb al een monster in zee verslagen en een of andre reus :p
gaat me nog goed af :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 11:32:
heb al een monster in zee verslagen en een of andre reus
gaat me nog goed af

dat vond ik 1 van de vetste stukjes en t einde chapter 5... daar komen voor t eerst redelijk angstaanjagende beesten

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:06:
dat vond ik 1 van de vetste stukjes en t einde chapter 5... daar komen voor t eerst redelijk angstaanjagende beesten

die ranzige hijg beesten die je ut snelst dood hebt met de infrared-scope op je rifle, dat zij echt nasty suckahz idd

hoeveel chapters zijn er?
ik ben nu bij 2-2 geloof ik...
5-4 uit mijn hoofd, maar daarna begint de lol pas echt :9

hij gaat tot 5-5 maar t ene hoofdstuk gaat tot 3 andere tot 4 of 5
ik heb er de eerste keer 15 uur over gedaan geloof ik 2e keer 7 en derde keer ook zoiets....
Had ik het toch bijna goed :(

15 uur doe je best goed, ik zat op de 21.

dan heb ik gelukkig nog ff ;)
Ben nu bezig die dochter van de president mee te nemen, maar is nog best lastig...

ja die moet je nog 3 keer redden ofzo
Die dochter is behoorlijk irritant, met haar lopen is best vermoeiend, gelukkig kan je haar vaak in containers e.d. stopppen zodat je ff wat minder last van haar hebt...

lol wanneer je naar haar staart of bij een trap omhoog kijkt...... maar goed haar tieten hebben wat minder polygones op de ps2 dus zal je haar eerder irritant vinden ofzo........hehe
Die dochter is behoorlijk irritant, met haar lopen is best vermoeiend, gelukkig kan je haar vaak in containers e.d. stopppen zodat je ff wat minder last van haar hebt...

als je het spel uitspeelt is ze onverslaanbaar. want dan draagt ze een ridderpak. kan je eventueel haar gebruiken als bait of schild
laatste aanpassing

Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op maandag 28 november 2005 om 11:51:
als je het spel uitspeelt is ze onverslaanbaar. want dan draagt ze een ridderpak. kan je eventueel haar gebruiken als bait of schild

oh? is dat een ps2 exclusive op de cube heeft ze alleen andere kleding aan (ziet er wel leuker uit) maargoed...
ja = ps2 excl.

op ps2 heb je 2 nieuwe wapens, leon extra pakje, ashley extra pakje en die separate ways dan van Ada. en nog wat wapenverschillen en prijsverschillen t.o.v de GC versie
laatste aanpassing

okeej nou ja tisz niet een reden om er een ps2 voor aan te schaffen:P
Eerste keer uitgespeeld. Bruut spel, wel erg vaak gekilled. Eindelijk weer eens een echt goede RE.

bruut spel hoor, beetje jammer dat er soms wat minder spanning in zit de nadruk ligt wel erg op de aktie

de wapenhandelaar is wel mooi gedaan, leuk shoppen :yes:

mm nu bij chapter 5-3 dus er zit schot in , toch ook maar een ouwe GC gekocht omdat daar de remake en RE 0 op uit zoijn die ik dus gemist hep

Ga ik wel kopen denk ik, eindelijk weer eens wat vets voor de PS2 (y)
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op maandag 28 november 2005 om 17:12:
ja = ps2 excl.

dacht het toch even niet!

De Ps2 versie komt volgens geruchten ook naar de Gamecube! dus alle extras naar de cube voor een prijsje van 30 euro :o

:cheer:

Uitspraak van Roelatie op dinsdag 20 december 2005 om 11:59:
dacht het toch even niet!

in die reclame staat dat ie ps2 exclusive is maar dat is enkel voor die paar kleine extraatjes:S

Ik heb de gamecube versie niet gespeeld maar gew8 op de PS2 versie

gamecube versie speelt beter en ziet er mooier uit

zit nu tewachter op Resident Evil voor de Nintendo DS (begin volgend jaar)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 01:40:
zit nu tewachter op Resident Evil voor de Nintendo DS (begin volgend jaar

ik heb deel 1 nog nooit gespeeld dus op de ds ga ik em maar halen