heb hem ook gehaald, hele vette game
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:48:ben benieuwd of het weer zo vet word als de echte resident evil-series en niet zoals outbreak.
de andere resident evil delen zijn niets vergeleken met deel 4... ik vind het de beste game ooit
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op vrijdag 4 november 2005 om 22:06:Heb m op de Gamecube gespeeld
me 2 kben benieuwd hoeveel slechter re4 er op de ps2 uitziet in vergelijking met de cube
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 14:56:me 2 kben benieuwd hoeveel slechter re4 er op de ps2 uitziet in vergelijking met de cube
valt als het goed is best mee. heb hem op de ps2 ziet er heel mooi uit. heb die van de cube nooit gezien, maar jah er zijn wat textures minder. wat minder scherp en de omgevingen zijn wat korreliger.
giganties verschil, minder details zoals bomen alles wat nog gebleven is uit minder polygones gemaakt, veel effecten zijn weg.
bv die baas in dat meer op de GC versie heeft die soort slangachtige beweegende tong wat het nog scarier maakt, al dat is redelijk moeilijk te zien in screenies maar als ik naar de ps2 versie kijk of movie zie dan zie ik zo wat ze verminderd hebben of hellemaal weggehaald hebben.
maar goed dat was te verwachten ps2 is nauw een stuck ouder dan de GC, en ps2 users die denken dat de ps2 net zo veel aan kan zijn verwaand, maar goed het belangrijkste is de speelbaarheid die niet verslecther is natuurlijk, de bonus missie is stuk langer en er is nog een gung aantoegevoegd.
als een ps2 en een GC hebt moet zeker voor de GC versie gaan
bv die baas in dat meer op de GC versie heeft die soort slangachtige beweegende tong wat het nog scarier maakt, al dat is redelijk moeilijk te zien in screenies maar als ik naar de ps2 versie kijk of movie zie dan zie ik zo wat ze verminderd hebben of hellemaal weggehaald hebben.
maar goed dat was te verwachten ps2 is nauw een stuck ouder dan de GC, en ps2 users die denken dat de ps2 net zo veel aan kan zijn verwaand, maar goed het belangrijkste is de speelbaarheid die niet verslecther is natuurlijk, de bonus missie is stuk langer en er is nog een gung aantoegevoegd.
als een ps2 en een GC hebt moet zeker voor de GC versie gaan
schijt aan de GC versie. Heb hem nu 2 dagen en is echt een freaky spel!!!
Dit is echt een superwreed spel!

Ben helemaal verslaafd aan de Resident Evil games dus deze heb ik zonder enige twijfel gehaald
Zeker omdat het zulke hele hoge cijfers behaalde op internet en in gamesmagazines
Ben helemaal verslaafd aan de Resident Evil games dus deze heb ik zonder enige twijfel gehaald
Zeker omdat het zulke hele hoge cijfers behaalde op internet en in gamesmagazines
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 07:00:en ps2 users die denken dat de ps2 net zo veel aan kan zijn verwaand,
?????
Wat heeft die gedachten nou met een verwaande persoonlijkheid te maken?
MAare ik vind RE4 op de ps2 iig goed te pruimen. Heb de cube versie ook gespeeld..maar het is echt niet zo dat de ps2 versie zwaar onderdoet.
Tziet er goed + strak uit. En het belangrijkste.. de framerate is goed!!
langer wachten op wat?
ooh op die manier
Deel 4 is er amper of deel 5 komt volgend jaar voor de Playstation 3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:48:moet ik toch nog eens doen om de remake van RE 1 te spelen of zou die ooit ook op PS2 uitkomen?
je klunt gwoon PS1 spellen spelen op de PS2
alweer 2x uitgespeeld + separate ways en asignment ada. en moet zeggen dat ie op de cube er mooier uitziet. in het dorp merk je het verschil niet echt maar zodra je in het kasteel komt merk je een aardig groot verschil qua details en reflecties en licht. bovendien zijn de cut-scenes op de cube in-game en op de ps2 is het fmv (merk je pas als je de xtra costumes vrijgespeeld hebt). Ik vind wel dat de besturing op de ps2 beter is dan op de cube, maar dat kan komen omdat ik al een jaar of 8 aan die controller gewend ben. wat me ook opviel wasdat de cube versie geen 16 : 9 ondersteunt en de ps2 versie wel. maar het is idd een topspel. ik weet niet of dit de beste RE is, want de RE feeling is wel een beetje weg in dit spel (vind ik) maar verder echt top! ook op de PS2.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:37:remake is alleen op de cube uitgekomen, en is toch anders dan deel1, niet alleen veel moooier maar ook veel extra content
kga de remake van 1 op de ds kopen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 11:32:heb al een monster in zee verslagen en een of andre reus
gaat me nog goed af
dat vond ik 1 van de vetste stukjes en t einde chapter 5... daar komen voor t eerst redelijk angstaanjagende beesten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 18:06:dat vond ik 1 van de vetste stukjes en t einde chapter 5... daar komen voor t eerst redelijk angstaanjagende beesten
die ranzige hijg beesten die je ut snelst dood hebt met de infrared-scope op je rifle, dat zij echt nasty suckahz idd
Die dochter is behoorlijk irritant, met haar lopen is best vermoeiend, gelukkig kan je haar vaak in containers e.d. stopppen zodat je ff wat minder last van haar hebt...
als je het spel uitspeelt is ze onverslaanbaar. want dan draagt ze een ridderpak. kan je eventueel haar gebruiken als bait of schild
laatste aanpassing
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op maandag 28 november 2005 om 11:51:als je het spel uitspeelt is ze onverslaanbaar. want dan draagt ze een ridderpak. kan je eventueel haar gebruiken als bait of schild
oh? is dat een ps2 exclusive op de cube heeft ze alleen andere kleding aan (ziet er wel leuker uit) maargoed...
ja = ps2 excl.
op ps2 heb je 2 nieuwe wapens, leon extra pakje, ashley extra pakje en die separate ways dan van Ada. en nog wat wapenverschillen en prijsverschillen t.o.v de GC versie
op ps2 heb je 2 nieuwe wapens, leon extra pakje, ashley extra pakje en die separate ways dan van Ada. en nog wat wapenverschillen en prijsverschillen t.o.v de GC versie
laatste aanpassing
Eerste keer uitgespeeld. Bruut spel, wel erg vaak gekilled. Eindelijk weer eens een echt goede RE.
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op maandag 28 november 2005 om 17:12:ja = ps2 excl.
dacht het toch even niet!
De Ps2 versie komt volgens geruchten ook naar de Gamecube! dus alle extras naar de cube voor een prijsje van 30 euro
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:48:Ik heb de gamecube versie niet gespeeld maar gew8 op de PS2 versie
gamecube versie speelt beter en ziet er mooier uit
zit nu tewachter op Resident Evil voor de Nintendo DS (begin volgend jaar)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 01:40:zit nu tewachter op Resident Evil voor de Nintendo DS (begin volgend jaar
ik heb deel 1 nog nooit gespeeld dus op de ds ga ik em maar halen