Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op donderdag 3 november 2005 om 18:06:rest my case, wat een kneus..
Heb je het nu over jezelf?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 13:30:Nu ben ik het feesten enzo een beetje verleerd....
Het feesten was ik niet verleerd, maar het feesten als single wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 19:28:Gewoon gaan, je leert het snel weer bij haha (is mijn ervaring)
Dit weekend maar eens proberen dan in de Bridge! Ik heb er wel zin aan!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 09:45:luister maar niet naar iedereen op de deze site hoor.
ga maar gewoon lekker zaterdag naar de bridge en dan komt alles wel goed .
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 08:19:Dit weekend maar eens proberen dan in de Bridge!
Lucky you, daar gaan wij ook waarschijnlijk heen...
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 13:37:ja inderdaad Gozer!
Wordt druk in de Bridge
Zoek je mij op of moet ik jou opzoeken
DAt meen je niet!
Kimmetje op PF !! En dat geeneens effe melden..
Spreek je marvin of patrick nog wel eens?? Want die hebben nog steeds DVD's van mij bij hun thuis liggen....
Verder alles goed met je?
Ken jij haar?
Bastard, en niks vertellen! Jij bent niet de vrijgezel hier!!!!!
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 4 november 2005 om 15:28:Ken jij haar?
Bastard, en niks vertellen! Jij bent niet de vrijgezel hier!!!!!
Vergeet het maar kerel
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 15:30:Vergeet het maar kerel
Geen kans denk je?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 13:30:Na een lange relatie ben ik eindelijk weer single
Nu ben ik het feesten enzo een beetje verleerd....
Tips are welcome!!
Kim
je kunt toch ook feesten als je een relatie hebt
DAt meen je niet!
Kimmetje op PF !! En dat geeneens effe melden..
Spreek je marvin of patrick nog wel eens?? Want die hebben nog steeds DVD's van mij bij hun thuis liggen....
Verder alles goed met je?
Hey wouter
Wat leuk, lang niet gesproken
Ik wist niet dat je hier op zat joh!
Met mij alles goed hoor, met jou ook dan?
Ik pb je het nummer van marvin wel ff
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:58:Ik pb je het nummer van marvin wel ff
Pb mij ff of je mij komt zoeken, of dat ik jou zoek
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:27:of dat ik jou zoek
Je hebt haar al gevonden ja dombo (N)
Lekkere gozer ben jij, gaat ze waarderen dit denk ik
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 16:31:Je hebt haar al gevonden ja dombo
Lekkere gozer ben jij, gaat ze waarderen dit denk ik Heb je haar gevonden, blijf je verder zoeken alsof je haar niet ziet staan...pfff
Je verwacht toch niet dat ik hier serious op in ga he...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:33:Je verwacht toch niet dat ik hier serious op in ga he...
je verwacht toch niet dat zij jou serieus gaat pb'en hè? ook al hoop je er stiekem wel op
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 16:44:je verwacht toch niet dat zij jou serieus gaat pb'en hè? ook al hoop je er stiekem wel op
Tuurlijk denk ik dat ze me gaat pb-en..
Maar ff voor mijn beeldvorming, wat is jouw rol in dit topic.. De jaloerse ex ofzo?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:55:Maar ff voor mijn beeldvorming, wat is jouw rol in dit topic..
Is niet interessant voor jou
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 17:08:Is niet interessant voor jou
Ik ben blijkbaar wel interessant voor jou, dus dat maakr jou weer interessant voor mij...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:19:ik ben pas interessant
Ik blijkbaar ook al voor jou
Zit je me alweer te stalken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:22:Ik blijkbaar ook al voor jou
Zit je me alweer te stalken
uhm nee... wilde alleen ff melden dat ik errug interessant was
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:27:uhm nee... wilde alleen ff melden dat ik Gozer XXVI interessant vindt
Sweetttt girly
Zulke acties waardeer ik dan wel weer van je
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:29:Sweetttt girly
Zulke acties waardeer ik dan wel weer van je
bijna n rol van mn stoel moment... maar nog niet helemaal
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:29:bijna n rol van mn stoel moment... maar nog niet helemaal
Jammer weer dat je mij weer moet kopieren
Maar we kunnen van elkaar leren heb ik al ontdekt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:14:Ik ben blijkbaar wel interessant voor jou, dus dat maakr jou weer interessant voor mij...
Ik vind je helemaal niet interessant
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 23:36:Ik vind je helemaal niet interessant
Blijkbaar interssant genoeg om 4 keer op mij te reageren..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 23:31:Jammer weer dat je mij weer moet kopieren
Maar we kunnen van elkaar leren heb ik al ontdekt
je op je voorhoofd(mijn eerste die ik jou geef
jij kopieert van mij
n kusje op mn voorhoofd
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 19:14:Jammer genoeg geen bekenden van hier gezien
die zullen jou vast wel gezien hebben....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 13:30:Na een lange relatie ben ik eindelijk weer single
Nu ben ik het feesten enzo een beetje verleerd....
Tips are welcome!!
Kim
Single heeft ook zeker zn voordelen, waarom ben ik toch ooit aan een relatie begonnen 
Kan t me niet voorstellen, zo'n mooie meid als jij!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 21:12:ik ben altijd single
Kan t me niet voorstellen, zo'n mooie meid als jij!