Partyflock

Forumonderwerp · 823761

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Op zaterdag 4 februari 2006 zal organisatie Q-dance de eerste Belgische editie van Qlimax organiseren in de Ethias Arena te Hasselt, na het grote succes van de stage hosting op het ID&T evenement Tomorrowland en het recordtempo waarin Qlimax in Nederland dit jaar uitverkocht, was dit het juiste moment.

Q-dance is ondermeer bekend van grootschalige dance evenementen zoals het outdoor dance festival Defqon 1 (40.000 bezoekers), het groots opgezette indoorfestival In Qontrol in de Amsterdam Rai (35.000 bezoekers), haar vaste hosting van de drukst bezochte stage op Mysteryland en uiteraard het spektakel evenement Qlimax (25.000 bezoekers).

Q-Dance is de dochterfirma van ID&T. Waar ID&T zich binnen zowat alle genres van dance muziek profileert, richt Q-Dance zich specifiek tot de hardere genres van dance.

De evenementen van Q-Dance zijn in Nederland enorm populair en meestal ruim op voorhand uitverkocht. Succes ingrediënten zijn, de meest tot de verbeelding sprekende producties, line up die binnen het segment steeds de wereldtop bevat, krachtige online communicatie via de fantastische event websites.

Q-Dance:

”Tomorrowland was voor ons echt een eye opener. Onze area was vanaf opening tot het eind van het evenement afgeladen en de reacties van het publiek waren overweldigend. Ook na afloop werd er op de diverse websites en in party reports uitvoerig over ons gesproken. We hadden reeds langer het vermoeden dat nu ook België klaar is voor een grootschalig hardstyle evenement en dat werd op Tomorrowland ruimschoots bevestigd.

België kan op zaterdag 4 februari dus een hoogstandje op evenementen gebied gaan verwachten?

Q-dance:

“Qlimax is ons absolute parade paardje op show en entertainment gebied. In Nederland vond dit evenement reeds 10 maal plaats, eerst op kleinere locaties, maar het evenement was zo populair dat we steeds naar grotere locaties op zoek moesten. Uiteindelijk vindt Qlimax nu reeds 3 jaar plaats in Gelredome te Arnhem voor 25.000 bezoekers. (de locatie waar oa. ook ‘Tiësto In Concert’ plaatsvond nvdr.)

Het evenement is uitgegroeid tot één van de populairste dance evenementen, de 25.000 beschikbare kaartjes vliegen dan ook de deur uit. Meer dan een maand voor het evenement is Qlimax steeds uitverkocht. Tijdens Qlimax trekken we echt alles uit de kast, de productie in de Ethias Arena zal dan ook niet onder doen voor het Nederlandse broertje”

Hoe zien jullie de programmatie voor België

Q-dance:

“Er wordt op dit moment druk aan de ultieme line up gewerkt. We gaan ons niet inhouden voor het Belgische publiek, het wordt een originele, knallende Q-dance line up waarin alle stijlen aan bod zullen komen, van hardtrance over jump naar hardstyle tot het hardere werk. Uiteraard zal Qlimax niet blindelings van Nederland naar België gekopieerd worden, maar wordt het evenement en Q Dance met een Belgische visie en in samenwerking met Belgische mensen in de markt gezet. Uiteraard zonder te raken aan de hoofdingrediënten en de kwaliteitsnorm die ons in Nederland gebracht hebben waar we nu (voor) staan.”

De kaartverkoop gaat zowel in België als in Nederland op zaterdag 12 november van start. Alle info over de eerste Belgische editie van Qlimax is binnenkort te vinden op http://www.q-dance.be

Qlimax – Science&Religion
Zaterdag 4 februari 2006
Ethias Arena – Hasselt, België
Time: 21:00 – 07:00
Tickets: € 40,- (ex fee)
Be: http://www.sherpa.be / 070 34 50 50 / Free Recordshop
NL: Ticketonline.nl / Ticketbox / Free Recordshop
More info: http://www.q-dance.be

heb er ook echt zin in! :cheer:

Artiest Mojack
Uitspraak van jill-nmgn op zondag 15 januari 2006 om 21:39:
Pfff tis wel een eind rijden zag ik al...
ach ja hoef gelukkig toch niet te rijden

Wij hebben gewoon een Hotel geboekt :D:D
Niemand gaat rijden..

We gaan Tollen!!! :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:09:
Wij hebben gewoon een Hotel geboekt
Niemand gaat rijden..

(y) altijd beter :D

Ja ik kom nooit op dat idee :D:D
Me maten regelen dat :D
Kost 55 euries per persoon..
DUs waarom zou je het laten niet dan :D
nog 16 :cheer:
heb ook kaartjes binnen, we gaan met een groep van 5. word wel vet :P. wel hope dat er hier wel lkkr bas is
wij gaan met zn 8e:D

had al van iemand die via via of zo stage gelopen heeft bij qlimax, dat we hetzelfde qua show/podium kunnen verwachten. beetje anders denk ik natuurlijk wel! :bounce:
Uitspraak van X-X-X-X-L! op zaterdag 21 januari 2006 om 16:12:
had al van iemand die via via of zo stage gelopen heeft bij qlimax, dat we hetzelfde qua show/podium kunnen verwachten. beetje anders denk ik natuurlijk wel

denk niet dat ze de oude opbouw zomaar weggooien, het is daar ongeveer even groot als gelredome, dus denk dat je idd hetzelfde kan verwachten

Uitspraak van DaanV8X op zaterdag 21 januari 2006 om 17:44:
denk niet dat ze de oude opbouw zomaar weggooien, het is daar ongeveer even groot als gelredome, dus denk dat je idd hetzelfde kan verwachten

Woei!!

Ik kan lekker tolle :D:D
nog 13 daagjes :P

woehoe :cheer:

Me antwoord is weg..boehhhhhhhh..hahah

MAAR IKKE HEB ER ZIN IN...:-)
ye nog maar 13 daagjes en dan is
QLIMAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Kan echt niet wachten
Wordt echt vetjes daar in bels
nog niet uitverkocht maar heb ook nog nix gehoord over dat er kaartjes worden weg gegeven (wat vaak wordt gedaan als er te weinig mensen op komen dagen) dus hopelijk is het toch aardig vol.. Eigenlijk nog relaxter ook heb je tenminste wat meer plaats
wtf vanaf 16 jaar :S

duidelijk minder
Uitspraak van R.on op maandag 23 januari 2006 om 19:51:
wtf vanaf 16 jaar :S

is overal in belgië: reverze en tomorrowland ook:) zullen daar denk ik niet bang zijn dat er iets met te jonge jeugd gebeurt. de wetten zijn er ook anders.
zo slecht zijn ze nog niet in belgie...! haha
precies, tijd dat er wat vaker iets geregeld wordt daar:P

vind ut trouwens wel erg stil op de site van q-dance.be en rond het hele feest zelf... kaart verkoop gaat geloof ik ook niet als een trein, of t moet zo'n boemeltreintje zijn..

zal t nog wel doorgaan:P:P:P

vanmiddag het kaartje gekocht:D dus van de party:D
woeii van mij mag de tijd wel wat sneller gaan :bounce:

19 november in Gelredome geweest!
Dit jaar zeker weer! Duurt alleen
nog ff...
Woehoew kaarten ook binnen ! Met z'n 8en gaan we !
Nog een dag of 12... :bounce:
hmm kom miss nog aan het bob-pen dan:S mja is maar vanuit maastricht, dus komt wel goed:)
Misschien een beetje off-topic, maar ik kan ook bob-pen volgende week zaterdag want heb net m'n rijbewijs gehaald !
In 1x ! Srry maar ben 'r zo blij mee :bounce:

En on-topic, natuuurlijk nog steeds heeeel veel zin in volgende week :P
laatste aanpassing
Uitspraak van R.on op maandag 23 januari 2006 om 19:51:
wtf vanaf 16 jaar

duidelijk minder

Ja inderdaad :/
Uitspraak van Stoux op woensdag 25 januari 2006 om 15:26:
heb net m'n rijbewijs gehaald !
In 1x ! Srry maar ben 'r zo blij mee

Gefeliciteerd!!
Uitspraak van Stoux op woensdag 25 januari 2006 om 15:26:
Misschien een beetje off-topic, maar ik kan ook bob-pen volgende week zaterdag want heb net m'n rijbewijs gehaald !
In 1x ! Srry maar ben 'r zo blij mee

ga jij maar lekker bop-en, het zal je minder gaan bevallen kan ik je melden.

af en toe moet het, maar doe mij maar lekker een biertje in plaats van rijden
laatste aanpassing
Ja dat snap ik, maar iedereen heeft nog zoveel keer van mij tegoed...vind het ook wel zo netjes om een xtje te bob-pen.. :)
laatste aanpassing
K ben 19 november geweest :D
Echt super!
Volgend jaar ben ik ook zeker weer van de partij..
Maar in belgie dus niet aanwezig,
dat is dan wel weer een beetje veel van het goeie haha
Nog maar een weekje en dan kennen we er weer tegen aan
Wordt wel weer een vet feestje volgens mij
Heb er echt zoveel zin in :D:D:D:D:D:D
Dat et maar snel de 4de is:P

gaat een heftig weekendje worden eerst naar Qlimax en dan door naar Rotterdam Feyenoord-Ajakkes
Uitspraak van Stoux op woensdag 25 januari 2006 om 23:15:
Ja dat snap ik, maar iedereen heeft nog zoveel keer van mij tegoed...vind het ook wel zo netjes om een xtje te bob-pen.. laatste aanpassing 25 januari 2006 23:15

Ik vind het af en toe ook wel fijn om te bob-pen, je wordt vooral op z'n avond als qlimax minder moe van de alcohol. (en een lekker cola zorgt voor nog meer energie:P)
Ben wel benieuwd of het anders zal zijn:
Want denken jullie van deze dingen???

- natuurlijk weer lasers maar mijn vraag, denken jullie dat ze anders zijn opgesteld dan in Arnhem ik hoop het wel

- weer zelfde thema, ook zelfde aankondigingen ??? :S:D:P

-Hopelijk wel de zelfde ANTHEM SCIENCE & RELIGION- ZANY :D:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zaterdag 28 januari 2006 om 22:55:
Want denken jullie van deze dingen???

- natuurlijk weer lasers maar mijn vraag, denken jullie dat ze anders zijn opgesteld dan in Arnhem ik hoop het wel

- weer zelfde thema, ook zelfde aankondigingen ??? :S:D:P

-Hopelijk wel de zelfde ANTHEM SCIENCE & RELIGION- ZANY :D:D

lasers, zullen er zeker zijn, vrijwel zeker zelfde opstelling
thema denk ik ook, aangezien het ook science en religion is
anthem dus ook;)

woensdag gaat een vriend van me naar de productie in hasselt, daarna meer info hier;)
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Ben ook benieuwd hoe Q het daar gaat neerzetten :)

Heb het idee dat het Gelredome veel hoger is? iemand al in Hasselt geweest toevallig?
het is iig stuk kleiner, geloof iets van 8/9000 man. we zullen zien, heb er iig zin in!
dat zich uberhaubt mensen druk maken over hoe de lasers geplaatst zijn :S

gaat toch te ver he
Weet iemand toevallig wat de time-table is of waar ik hem kan vinden???
Uitspraak van R.on op maandag 30 januari 2006 om 11:17:
dat zich uberhaubt mensen druk maken over hoe de lasers geplaatst zijn

gaat toch te ver he

Nou echt druk niet maar ik hoop dat het weer zoiets <--- wordt of nog beter :D
Want dat ga ik dubbel uit mijn dak (op muziek en op de show :P:P)
Uitspraak van X-X-X-X-L! op maandag 30 januari 2006 om 11:04:
het is iig stuk kleiner, geloof iets van 8/9000 man. we zullen zien, heb er iig zin in!

Capaciteit: 21600

Vind je het erg als dat mij vrij weinig boeit...ik vind het zat mensen om eerlijk te zijn ! Niet dat ze er zo veel in zullen laten, maar tog...
beter niet te veel mensen zodat je lekker de ruimte hebt en de sfeer er goed in zit dan te veel mensen en allemaal op elkaar gedrukt te staan.
kijk wat ik nu vind:
Minimumleeftijd is 16 jaar. Indien de personen toch jonger zijn dan 16 jaar moet er een schriftelijke toestemming van de ouders zijn, waarin zij verantwoordelijk zijn.

NIET NORMAAL word steeds gekker
laatste aanpassing
Uitspraak van *Celes* op maandag 30 januari 2006 om 15:37:
kijk wat ik nu vind:

Minimumleeftijd is 16 jaar. Indien de personen toch jonger zijn dan 16 jaar moet er een schriftelijke toestemming van de ouders zijn, waarin zij verantwoordelijk zijn.

NIET NORMAAL word steeds gekker

Heeft puur te maken met de Belgische overheid die minder streng is met leeftijden dan in Nederland.
normaal is op elk feestje in belgie gewoon minimum leeftijd 16 nog nooit eerder geweest hoor dit..
wel waar

o.a. op project hardcore...