| Betreft: | evenement: Sounds of Hardcore, vrijdag 25 november 2005 om 23:00 |
ja Cold Days weet wel hoe je moet draaien, vooral erg duistere shit 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 13:08:wat dachten jullie van Miss Zelda
Ja man wat een top vrouw is dit, leuke persoonlijkheid ook net zoals Scrooge
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 13:20:Ik heb nooit van C-Kay gehoord, hoe is hij dan?
Heeft ook wel eens eerder gedraaid op Sounds of Hardcore, hij draait best wel main.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 13:23:Heeft ook wel eens eerder gedraaid op Sounds of Hardcore, hij draait best wel main.
Ik dacht juist dat hij industrial draaide maar dan heb ik het mis, Cold Days namelijk wel in ieder geval
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 14:33:Miss Zelda kan wel lekker raggen
Zij weet zeker hoe dat moet
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 17:20:Zal Angernoizer het dak eraf raggen?
dat weet ik wel zeker!!!
Superknits jij was ook top vorige keer trouwens 
Uitspraak van Sparkling Paul op vrijdag 18 november 2005 om 19:33:Superknits jij was ook top vorige keer trouwens
Laser Chaser
inderdaad samen met Dante was top 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 20:12:van mij mag het elke maand zijn dit feest
Mee eens
Uitspraak van hardcoredennis op zaterdag 19 november 2005 om 13:30:hey Dj Sequence wat kunnen we van jou en Ominous verwachten?
Reken maar dat dat goed komt
Ik ben erg benieuwd naar Angernoizer trouwens.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 november 2005 om 18:08:mizzor draait ook lekker trouwens
Deze keer als ik kom C-Kay aanmoedigen
laatste aanpassing
Tot nu toe was iedere editie meer dan geslaagt, dus deze editie zal ook wel weer gruwelijk vet worden!! 
Denk dat ik ook wel even langskom!!
Check ook dit feest even... zeker de moeite waard:
Underground Shock meets SQ-E
Denk dat ik ook wel even langskom!!
Check ook dit feest even... zeker de moeite waard:
Underground Shock meets SQ-E