Partyflock

Forumonderwerp · 823737
De line-up is weer bekend voor Sounds of Hardcore op vrijdag 25 november in de Waakzaamheid:

11-12 Elimination Project
12-1 Ominous vs. Sequence
1-2 C-Kay
2-3 Cold Days
3-4 Miss Zelda
4-5 Scrooge
5-6 Angernoizer

Tickets kosten wederom 10 euro aan de deur.
laatste aanpassing door een beheerder
de vorige editie gaan we gewoon overtreffen hoe goed die ook was :yes:

de talenten draaiden op de vorige editie foutloos dus bij deze editie verwachten we dat ook ;)

dit wordt weer vet zeker weten :yes:

vorige keer was geweldig met Speedvitamine dus aankomende editie zal ook weer top worden :bounce:

jaja heb er zeker veel zin in, Miss Zelda draait vaak in de Waakzaamheid en Angernoizer op het einde wordt hard :yes:

ok dan dat wordt weer vet in de Waakzaamheid, Sounds of Hardcore altijd goed geweest ;)
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
altijd goeie feesten :yes:
Ominous en Sequence :D:D
Ziet er lekker uit, kom ook maar eens langs :).
laatste aanpassing
dat is wel een lekkere warming up voor die dag erna..de zaterdag "Bassrulezz" :yes:

misschien dat ik deze sounds of hardcore er ook wel ben
laatste aanpassing

ben er ook weer bij, super zo'n line up :D
Ziet er cker lekker uit

wordt top, Paul regel het net zo goed als de vorige keer (Y)

jaaaaaaaa los gaan we zeker samen met Laurens en Paul :yes:
leuke line-up
maar hou die spammers aub bij jullie
zijn zeer relaxe feesten zeker weten :yes:

Wat tof dat er alweer een nieuwe editie komt, ben zeker weer aanwezig, Angernoizer en Miss Zelda :respect:
Werkzaam bij Cuup.nl
Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 3 november 2005 om 01:02:
leuke line-up
maar hou die spammers aub bij jullie

Haha, ja niet weer van 3 verschillende personen berichtjes dat je gastenlijstplekken hebt "gewonnen" :D

Deel die kaartjes dan gewoon uit op een feest i.p.v. de hele dag spam berichtjes versturen..
laatste aanpassing
Uitspraak van Cupido op donderdag 3 november 2005 om 11:05:
Haha, ja niet weer van 3 verschillende personen berichtjes dat je gastenlijstplekken hebt "gewonnen"

Deel die kaartjes dan gewoon uit op een feest i.p.v. de hele dag spam berichtjes versturen..laatste aanpassing 3 november 2005 11:06

:no: das dus niet waar, wij doen aan een vipactie waarbij mensen hun voor- en achternaam kunnen doormailen naar soundsofhardcore@hotmail.com en die mensen krijgen dan bericht via e-mail of ze gewonnen hebben en nooit via partyflock. Weet bij god niet waar je die onzin vandaan hebt Cupido dat wij zo te werk gaan.

Ik ben altijd aanwezig op sounds of hardcore erg gezellig En de dag erna Bassrulezz edition #1:d

wordt dus weer een weekendje waakzaamheid :yes:
laatste aanpassing
ik hoor zoveel goede verhalen over dit feest en een vriend van mij was vorige keer VIP dus die was wel positief hahahaha
Artiest {SHOWLIST artist 42257, 122324, 18938}
Ominous & Sequence :respect:
Angernoizer :kwijl:

zeker leuk feesie (Y) ben er bij :jaja:

Heb er zin in, altijd goede feesten, Cold Days :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van berros op donderdag 3 november 2005 om 11:19:
das dus niet waar, wij doen aan een vipactie waarbij mensen hun voor- en achternaam kunnen doormailen naar soundsofhardcore@hotmail.com en die mensen krijgen dan bericht via e-mail of ze gewonnen hebben en nooit via partyflock. Weet bij god niet waar je die onzin vandaan hebt Cupido dat wij zo te werk gaan.

Tot nu toe heb ik voor elke editie spam-berichtjes gehad.. Zelfs nadat ik terug stuurde dat ik al op de lijst stond ;)
Uitspraak van Cupido op vrijdag 4 november 2005 om 16:06:
Tot nu toe heb ik voor elke editie spam-berichtjes gehad.. Zelfs nadat ik terug stuurde dat ik al op de lijst stond ;)

Zullen we wedden van niet :) Of er moeten dj's onder een andere naam mensen hebben zitten werven om te kunnen imponeren dat ze een grote gastenlijst kunnen maken.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 00:28:
hey we geven voor Sounds of Hardcore weer 100 vrijkaarten weg dus als je snel je voor- en achternaam doorstuurt naar soundsofhardcore@hotmail.com dan zet ik je op de gastenlijst

https://partyflock.nl/news/5535

Gr. Joris

Ik krijg altijd dit soort berichtjes ;)

heb er weer zin in :D:D:D
Uitspraak van Cupido op zaterdag 5 november 2005 om 19:20:
Ik krijg altijd dit soort berichtjes

ik ken nog iemand die dat krijgt O:)

maarrr wel vet(Y)

Wordt een mooi weekend met Sounds of Hardcore xxxtra hardness en Bassrulezz :yes:
citeer 6 november 2005 17:21

en dit is maar een van de goede recentie's die ik las over Zelda, ik moet zeggen dat ik er geen woorden voor heb wat die griet gisteren neerzette:respect:

donateur! Zelda: In één woord: FANTASTISCH. Die meid heeft uitstraling, heeft er lol in, staat compleet idioot te doen, kan een best potje draaien en beschikt over skills. Daar kan menig vrouwelijk bekende DJ nog van leren. Rammen was haar devies, of je het nou wat vond of niet ...

AMEN! Wat draaide zij een party goed zeg! OOk echt vet om te zien idd hoeveel lol ze er in had. Het leek wel gewoon een feestganger achter de draaitafel, en zo hoort het!
Ook heel erg vet dat ze een aus aan had en d'r haar in een hoge staart. Echt een ouderswets gabberwijffie! Super...daar kunnen idd heel wat vrouwelijke DJ's nog wat van leren. Ze beschikte ook echt over een goede techniek en een heerlijke platenkeuze

dus ik ben zeker in de Waak weer aanwezig(y)
zo word dus al knalle zo vroeg op de avond met Elimination project:yes:
11-12 Elimination Project
12-1 Ominous vs. Sequence
1-2 C-Kay
2-3 Cold Days
3-4 Miss Zelda
4-5 Scrooge
5-6 Angernoizer

Dat is dus de volledige line-up ;)

Ik heb er zin in, nog maar 8 dagen :bounce:

dit wordt vet inderdaad, ben er zeker bij, ook met kerst natuurlijk :bounce:
wordt er weer lekkere terror gedraaid?

Angernoizer sluit af maar dat staat niet in het forumonderwerp, die draait namelijlk van 5-6 uur :yes:
heeft iedereen er een beetje zin in? Reken maar dat het net zoals de vorige keer wordt en het geluid is nu veel beter ;)

ja vond het geluid vorige keer velen malen beter dan in de zomervakantie. Hebben ze wat veranderd daar dan?
ze hebben geen nieuwe geluidsinstallatie, wel voor de dj maar niet in de zaal maar ze hebben het geluidslimiet uitgezet en daarom mag de volume harder ;)

ik merkte het al op bij Smurfenland op vrijdag 28 oktober inderdaad, echt veel beter was het :yes:

ze zijn lekker die feesten, hoorde dat Sounds of Hardcore misschien wel elke maand gegeven gaat worden.
ik heb idd het een en ander verandert.
nieuw monitors voor de dj,s
compressor op de main instalatie
en een aantal frequenties uitgeruist en verandert die de overlast naar de buren veroorzaakte.

als de djs zich gewoon gedragen en niet proberen de boel te oversturen ,klinkt het hard en zuiver.
ok dan beter :D:D voorheen was het idd minder hard, nu is het top gewoon!