| Betreft: | evenement: Sounds of Hardcore, vrijdag 25 november 2005 om 23:00 |
Uitspraak van ELIMINATION PROJECT op woensdag 2 november 2005 om 18:23:maar dat word Angernoizer
dat wordt echt knalle....net als smurfenland....
super geil
Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 3 november 2005 om 01:02:leuke line-up
maar hou die spammers aub bij jullie
Haha, ja niet weer van 3 verschillende personen berichtjes dat je gastenlijstplekken hebt "gewonnen"
Deel die kaartjes dan gewoon uit op een feest i.p.v. de hele dag spam berichtjes versturen..
laatste aanpassing
Haha, ja niet weer van 3 verschillende personen berichtjes dat je gastenlijstplekken hebt "gewonnen"
Deel die kaartjes dan gewoon uit op een feest i.p.v. de hele dag spam berichtjes versturen..laatste aanpassing 3 november 2005 11:06
das dus niet waar, wij doen aan een vipactie waarbij mensen hun voor- en achternaam kunnen doormailen naar soundsofhardcore@hotmail.com en die mensen krijgen dan bericht via e-mail of ze gewonnen hebben en nooit via partyflock. Weet bij god niet waar je die onzin vandaan hebt Cupido dat wij zo te werk gaan.
Tot nu toe heb ik voor elke editie spam-berichtjes gehad.. Zelfs nadat ik terug stuurde dat ik al op de lijst stond
Tot nu toe heb ik voor elke editie spam-berichtjes gehad.. Zelfs nadat ik terug stuurde dat ik al op de lijst stond
Zullen we wedden van niet
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 oktober 2005 om 00:28:hey we geven voor Sounds of Hardcore weer 100 vrijkaarten weg dus als je snel je voor- en achternaam doorstuurt naar soundsofhardcore@hotmail.com dan zet ik je op de gastenlijst
https://partyflock.nl/news/5535
Gr. Joris
Ik krijg altijd dit soort berichtjes
citeer 6 november 2005 17:21
en dit is maar een van de goede recentie's die ik las over Zelda, ik moet zeggen dat ik er geen woorden voor heb wat die griet gisteren neerzette
donateur! Zelda: In één woord: FANTASTISCH. Die meid heeft uitstraling, heeft er lol in, staat compleet idioot te doen, kan een best potje draaien en beschikt over skills. Daar kan menig vrouwelijk bekende DJ nog van leren. Rammen was haar devies, of je het nou wat vond of niet ...
AMEN! Wat draaide zij een party goed zeg! OOk echt vet om te zien idd hoeveel lol ze er in had. Het leek wel gewoon een feestganger achter de draaitafel, en zo hoort het!
Ook heel erg vet dat ze een aus aan had en d'r haar in een hoge staart. Echt een ouderswets gabberwijffie! Super...daar kunnen idd heel wat vrouwelijke DJ's nog wat van leren. Ze beschikte ook echt over een goede techniek en een heerlijke platenkeuze
dus ik ben zeker in de Waak weer aanwezig
en dit is maar een van de goede recentie's die ik las over Zelda, ik moet zeggen dat ik er geen woorden voor heb wat die griet gisteren neerzette
donateur! Zelda: In één woord: FANTASTISCH. Die meid heeft uitstraling, heeft er lol in, staat compleet idioot te doen, kan een best potje draaien en beschikt over skills. Daar kan menig vrouwelijk bekende DJ nog van leren. Rammen was haar devies, of je het nou wat vond of niet ...
AMEN! Wat draaide zij een party goed zeg! OOk echt vet om te zien idd hoeveel lol ze er in had. Het leek wel gewoon een feestganger achter de draaitafel, en zo hoort het!
Ook heel erg vet dat ze een aus aan had en d'r haar in een hoge staart. Echt een ouderswets gabberwijffie! Super...daar kunnen idd heel wat vrouwelijke DJ's nog wat van leren. Ze beschikte ook echt over een goede techniek en een heerlijke platenkeuze
dus ik ben zeker in de Waak weer aanwezig