Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
­ Nederland
 
Werkzaam bij Partyflock
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 6 september 2009 om 12:48:
't is wel een hype inderdaad, iedereen moet en zal met Nikkita samenwerken.

zonde ja, ik moet wel zeggen dat ze er echt een stem voor heeft :jaja:

maarja dit is track nummero 20 ofzo waar ze al in meewerkt? keep it original ;)



Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 12:40:
..afgrijselijke plaat trouwens (n)

ja deze is echt slecht inderdaad.. zit lekker in elkaar maar zo cheesy heb ik ze al effe niet meer gehoord gelukkig 8)


Uitspraak van Nightmare Dj op zondag 6 september 2009 om 12:53:
Predator's anthem of Syndicate:

in die intro hoor ik op de een of andere manier Legend iets terug of wil ik dat gewoon horen!?
laatste aanpassing
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 12:59:
zit lekker in elkaar maar zo cheesy heb ik ze al effe niet meer gehoord

Kom op zeg, alle Project Hardcore anthems zijn zo erg geweest (behalve die van Promo misschien) en dat is ook precies de bedoeling; mainstreamer dan Project Hardcore wordt het niet.
 
Dat cheesy valt ook wel mee hoor
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 6 september 2009 om 13:05:
Kom op zeg, alle Project Hardcore anthems zijn zo erg geweest (behalve die van Promo misschien) en dat is ook precies de bedoeling; mainstreamer dan Project Hardcore wordt het niet.

uuuh? waar heb je het over? ik vond dat alle P.h anthems gewoon vette mainstreamers waren, maar echt niet cheesy ofzo behalve die World's Greatest Project & Come As One..

vooral die van Nosferatu,The Viper & Endymion was erg vetjes toen! zowel de Pro Evolution mix als die Anthem mix vond ik echt vet
schande ;)
Ik vind die nieuwe PH-anthem echt heel vet :D En eindelijk een Mc, die geen nederlandse accent heeft 8)
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 6 september 2009 om 13:05:
Kom op zeg, alle Project Hardcore anthems zijn zo erg geweest (behalve die van Promo misschien)

Ik vind die van Promo juist de slechste anthem. Hij kan zo veel beter.
Uitspraak van actief op zondag 6 september 2009 om 13:09:
Dat cheesy valt ook wel mee hoor

idd :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 12:17:
Preview van het nieuwe Project Hardcore Anthem:

er staat evil activities ft nikkita maar kasparov zou het anthem toch maken?
Uitspraak van Luchèl :bier: op zondag 6 september 2009 om 12:54:
Preview van het nieuwe Project Hardcore Anthem:

Ik vind hem aardig tegenvallen eigenlijk..

Maargoed eerst maar eens wat vaker horen..

Uitspraak van Nightmare Dj op zondag 6 september 2009 om 12:53:
Predator's anthem of Syndicate:

http://www.youtube.com/watch?v=XKZ0dHA9Lzs

Vind deze zeker wel aardig (Y)

Uitspraak van Tha Rippah op zondag 6 september 2009 om 13:37:
Ik vind die van Promo juist de slechste anthem.

X 2

Voor de rest zijn de anthems van project bijna altijd vette tracks geweest vind ik :yes:
laatste aanpassing
Nosferatu - Intimidation is ook echt tering vet, doet me een beetje denken aan Cold as me.

http://www.youtube.com/watch?v=A6_IfsPhAmM
 
Artiest Saigon
vind er ook bitter weinig aan eigenlijk, vooral de vocals :nee:
Artiest Reload
Vind die melodie erg tof, alleen die laatste 4 zwarte noten verpesten het een beetje

Van de PH Anthem dus, niet intimidation :9
laatste aanpassing
de vocals vind ik het enige vette eigenlijk :P die melodie is opzich leuk hoor vergis je niet alleen dan had One Of These Days niet moeten bestaan.. nu leid het zo erg af dat ik het storend vind :$


Uitspraak van Tha Rippah op zondag 6 september 2009 om 13:37:
Ik vind die van Promo juist de slechste anthem. Hij kan zo veel beter.

:jaja: volgens mij bedoelt opperstamper dat ook hoor ;)
ik zei alleen dat die niet cheesy was, verder vond ik het ook gewoon een kutanthem hoor :P
 
Uitspraak van Lost In Music op zondag 6 september 2009 om 13:49:
Predator's anthem of Syndicate:

weer zo'n -rechtoerechtaan- masters plaatje... heb ik 't echt mee gehad :nosmile:
Vind die Syndicate anthem ook niet zo super, melo is niet echt pakkend (en zeker niet voor een anthem)
 
Artiest Metz
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 12:17:
Preview van het nieuwe Project Hardcore Anthem

Opzich is de kick wel tof en de melodie pakt opzich ook wel. Vind alleen dat 100% hardcore, your part of the project blabla echt verschrikkelijk!
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
gister vette nieuwe track van negative gehoord - so real

helaas is me opname op de telefoon niet gelukt
wtf :vaag: laatst hadden ze het er hier over dat Walking The Line een slap aftreksel was van The Outside World.. check dit dan eens:

 
word er ook 1 wakker :/
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:01:
check dit dan eens:

Das togh gewoon Spacer van Frontliner? Dies al best oud...
 
Artiest {SHOWLIST artist 34392, 21864}
Uitspraak van Reload op zondag 6 september 2009 om 02:31:
It means 'I've created/written the vocals myself'

Hoi hoi,

Ik wil hier even van de gelegeheid gebruik maken om Nikkita te bedanken. Uiteraard heeft zij de vocalen ingesproken en meegeholpen met de teksten. Behalve dat ze een toffe stem heeft is ze ook nog super muzikaal. Respect! Ik had dit ook zeker in het interview moeten aankaarten!!! bij deze :-)
o sorry wist niet dat als je hardstyle niet volgt je het er ook niet over mag hebben, zwaar op de teentjes getrapt gelijk :lol:
 
Denk eerder dat jij op je teentjes bent getrapt dat ik het heilige Walking the Line een rip off melodie van Outside World vond hebben en dat jij nu een wazige vergelijking gaat zoeken ( die overigens al heel lang bekend is ) :D
nee hoor ik zat gewoon kansloos filmpjes te kijken op youtube om in de mood te komen voor volgende week, kwam ik dit tegen dus toen moest ik eraan denken dat laatst de discussie over Walking The Line en Outside World aan de gang was dus ik poste dat filmpje krijg je gelijk zo'n domme reactie daar ging het om, net of ik hardstyle volg? kanslozer als hardstyle is bijna niet te vinden, het is echt een grote uitzondering als ik een hardstyle track vet vind :jaja: :)
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:24:
kanslozer als hardstyle is bijna niet te vinden

Dit vind ik wel meteen erg grof in de mond, ik ben er geen fan van... maar o.a. shit van Crypsis & Noisecontrollers kan ik goed waarderen:)
early hardstyle is nog wel vetjes opzich bijvoorbeeld Motherfuck van The Donkeyrollers en dan de Zany Remix die vind ik wel vet en oudere Dj Duro's en The Prophets vind ik nog wel te doen maar nu is het echt helemaal niks meer dan overgewaardeerde bagger :D


Uitspraak van Jorg op zondag 6 september 2009 om 17:28:
Dit vind ik wel meteen erg grof in de mond

8)
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:30:
8)

Grof op je toetsenbord dan! Haha, nee maar you get my point;) Kanslozer dan hardstyle, hardstyle komt het meest in de buurt bij hardcore dan alle andere genre's dus om het meteen kansloos te noemen...
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:24:
kanslozer als hardstyle is bijna niet te vinden

:nee: Donkey rollers :cheer:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van actief op zondag 6 september 2009 om 17:18:
Denk eerder dat jij op je teentjes bent getrapt dat ik het heilige Walking the Line een rip off melodie van Outside World vond

Vind walking the line ook geen echte topper, maar ben het er echt niet mee eens dat h et een outside world rip off is.
Uitspraak van Tio op zondag 6 september 2009 om 17:55:
Donkey rollers :cheer:

Anders ben je af;)
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:24:
kanslozer als hardstyle is bijna niet te vinden

Was gister nog op een latin/house feestje, dan doe je een moord voor hardstyle:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Jorg op zondag 6 september 2009 om 17:53:
Kanslozer dan hardstyle, hardstyle komt het meest in de buurt bij hardcore dan alle andere genre's dus om het meteen kansloos te noemen..

vind ik wel meevallen hoor..

ik vind de meeste hardstyle ook behoorlijk kansloos.. hardcore is echt 100x zo breed
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 17:57:
Was gister nog op een latin/house feestje, dan doe je een moord voor hardstyle

Hehe:P
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 17:57:
Was gister nog op een latin/house feestje

daar kies je dan zelf voor ;) als ik op een festival als bijv. Decibel loop en ik loop langs/over de mainstage dan stoor ik me echt aan hardstyle en moet ik echt heel snel wegwezen :$


Uitspraak van Lenny Bee op zondag 6 september 2009 om 18:20:
hardcore is echt 100x zo breed

:jaja:
Uitspraak van Lenny Bee op zondag 6 september 2009 om 18:20:
ik vind de meeste hardstyle ook behoorlijk kansloos.. hardcore is echt 100x zo breed

helemaal mee eens
ik moet zeggen dat de lijn tussen hardstyle en mainstream hardcore toch wel aan het vervagen is hoor.
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 17:30:
early hardstyle is nog wel vetjes

Italiaanse reversed bass :respect:
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 6 september 2009 om 18:58:
ik moet zeggen dat de lijn tussen hardstyle en mainstream hardcore toch wel aan het vervagen is hoor.

:no: vooral de drive in de track en het kick gebruik lijkt in geen velden of wegen op elkaar (Y)


Uitspraak van r_OY op zondag 6 september 2009 om 19:32:
Italiaanse reversed bass :respect:

bijvoorbeeld :jaja:
Uitspraak van Mike..- op zondag 6 september 2009 om 19:41:
vooral de drive in de track en het kick gebruik lijkt in geen velden of wegen op elkaar

Idd, ook het tempo van de mainstream Hardcore ligt tegenwoordig terug een stuk hoger(tussen 170-180 bpm)..
Uitspraak van Reptoid op zondag 6 september 2009 om 20:14:
ook het tempo van de mainstream Hardcore ligt tegenwoordig terug een stuk hoger(tussen 170-180 bpm)..

Dat is toch niet nieuw? Zo is het altijd al geweest.
Uitspraak van Krauser op zondag 6 september 2009 om 20:29:
Dat is toch niet nieuw? Zo is het altijd al geweest.

De laatste jaren wel, maar periode 2001-2005 lag het tempo toch gemiddeld een stuk lager hoor, toen begonnen setjes nog wel eens aan 150 bpm, nu beginnen 90% van de mainstream setjes al aan 170 bpm..
laatste aanpassing
inderdaad, terwijl een "normale" hardcore tracks 3 jaar geleden nog 160 bpm was, is dat nu al boven de 170
wat word er nou eigenlijk allemaal als beat gerekend? daar ben ik wel eens benieuwd naar.. is dat alleen de snelheid van de track of het aantal malen dat de kick zich afspeelt per minuut ofzo? ik snap 'm niet helemaal :$
ja maar waar is die snelheid uit opgebouwd dan?
ff wat twitter dingetjes (weet niet of het al gepost was)

predator 1 sept:
Ready to continue on the track with Hellsystem, hope to finish it this week.

catscan 2 sept:
Allmost finished the track. Tim e for a new Catscan track....thing its going to be HARD :)

neophyte records 3 sept:
Today the studio's are being used for 100% ;Neophyte Records All Stars working on a new track and Evil Activities & The Viper doing a remix