Partyflock
 
Forumonderwerp · 821501
 
Wat hehben ze nu weer in petto voor de trouwe abonee?

Als ik anar www.google.nl ga

Kom ik op een CHELLO site terecht :o

Uw chello service installeren.

Klik op "start" om door te gaan.


Iemand die dit bekend voorkomt?

Flauwe grapjes weer, maar wel moeten betalen :X
 
Uitspraak van Jeff London op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:05:
Als ik bij Google naar niks zoek dan krijg ik alsnog zoek resultaten


:vaag:
 
Rebooten (y)

Had het vorige week ook, het blijft dus terugkomen

Het hoort niet.. daar gaat het mij om hehe beter vallen ze iemand anders lastig
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:09:
bellen duurt ook weer een eeuw


afgezien daarvan € tjingggggggg €
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:11:
Had het vorige week ook, het blijft dus terugkomen


Heb het zelf gelukkig nog maar 1 keer gehad. Opmerkelijk is trouwens dat de enige site die het nog deed Partyflock was :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:07:
k dacht dat we grapjes kregen over de [upc] leden van hier......

daar hoopte ik ook op eigenlijk ... wat een kut topic


Idd...
Uitspraak van John G. op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:05:
k dacht dat we grapjes kregen over de [upc] leden van hier......


ik ook :(
effe opnieuw stappenplan doorlopen en inloggen wil ook wel helpen
 
Ach ik heb helemaal nergens zin in, ik maak me er echt niet druk om maar het is gewoon triest, de producten van UPC

Is het niet je telefoon die ze opeens afsluiten waardoor je 2 maanden niet bereikbaar bent op je huistelefoon, dan is het wel gezeik met het internet...... en vervolgens een klantenservice die slecht bereikbaar is,. en idd ook nog geld kost :@

Maar goed dat ik geen Digital TV heb :X
 
jeff :respect:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:11:
Rebooten

Had het vorige week ook, het blijft dus terugkomen

Het hoort niet.. daar gaat het mij om hehe beter vallen ze iemand anders lastig


Je moet gegevens opnieuw invoeren.

Ik heb het ook gehad.

Gewoon alles opnieuw invoeren en dan moet het goed zijn.
Uitspraak van GMX op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:11:
Heb het zelf gelukkig nog maar 1 keer gehad. Opmerkelijk is trouwens dat de enige site die het nog deed Partyflock was


:yes:
 
ik heb het ook gehad... gewoon je stappenplan opnieuw doorlopen wat er net gezegd is en dan opnieuw opstarten...

bij ons werkte die gelijk weer... appeltje eitje!!
Artiest DanM
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:01:
Wat hehben ze nu weer in petto voor de trouwe abonee?

Als ik anar www.google.nl ga

Kom ik op een CHELLO site terecht


Uw chello service installeren.

Klik op "start" om door te gaan.

Iemand die dit bekend voorkomt?

Flauwe grapjes weer, maar wel moeten betalen


Komt mij redelijk bekend voor, heb ruim een jaar Chello en ben tevreden over de diensten die ze verlenen, in mijn geval interpret en Telefonie....
De laatste tijd, laten we zeggen in 2 weken tijd, heb ik er 3x uitgelegen....:[ precies wanneer dat nou net niet uitkomt...geen grappen.....:/

Dat Chello paginatje geeft aan dat je geen verbinding hebt met het internet, mij is verteld dat dat je modem is...:/
Je zou als het weer gebeurt ff de stekker van je modem uit de muur moeten trekken voor 30 secondjes ofzo...werkt hiero 9/10....(Y) behalve dan de afgelopen 2 weken....t is dat ik er nog 9 maanden aan vast zit....ik ga overstappen...:yes:
 
ugh dat komt wel is voor moet ik alles weer instellen router ern modem ressetten voordat ik weer internet heb:S
ook moet ik zo en zo vaak me router resetten is niet leuk meer:(
 
UPC is kut :yes:


Vaak als je de service opnieuw moet installeren wordt je ip-adres constant vernieuwd, die fout zit bij UPC maar die geven ze niet toe :/


Als je iedere keer je service opnieuw moet installeren even je modem resetten en via de ip-configuratie je ip ophalen, bij mij heeft dat toen geholpen, anders weet ik het ook neit
 
als je die pagina krijgt is er iets verandert in het MAC adres .
waardoor die opnieuw geinstaleerd nmoet worden .
upc registreerd als veel andere providers je NIC (network interface card ) als die verandert moet j opnieuw reggen .

kan komen door , drivers instaleren (vooral bij onboard NIc van je mainboard)

e.d.
als je registreerd ga naar je netwerk instellingen en schrijf je fysiek adres op . krijg je die pagina kijken of hij verandert is en ewoon keer doorlopen modempie opnieuw opstarten en herstarten werkt gewoon .
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:01:
Wat hehben ze nu weer in petto voor de trouwe abonee?

Als ik anar www.google.nl ga

Kom ik op een CHELLO site terecht


Heb ik de laatste weken ook een paar keer gehad.
Volgens mij is dat gewoon een storing van chello :(

Meestal is dat in het weekend.
Een klant belde de UPC-helpdesk op met de mededeling "Mijn computer doet het niet".
Dus de helpdesk-medewerker: "Kunt u even achter uw pc gaan zitten"
Dus de klant doet dit.
De helpdesk-medewerker: "Wat ziet u nu?"
Klant: "Ja, allemaal kabels enzo"


B)
 
Uitspraak van Jeff London op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:05:
Als ik bij Google naar niks zoek dan krijg ik alsnog zoek resultaten


hahaha (y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 08:02:
UPC is kut :yes:


al 3 jaar gebruiker van chello...
nog nooit problemen mee gehad
en ik geloof in 3 jaar tijd maar 2x ff een half uurtje geen interpret gehad...
klantenservice is zeker niet langzamer dan van andere providers...
jullie zeiken maar lekker:jaja:
ik vind het prima zo
Volgens mij is er momenteel een chello storing in zuidholland :(
Ik kan me mail niet bekijken met webmail.
http://www.chello.nl/Webmail/

Hij geeft aan verkeerde gebruikers naam.
En ik heb het echt goed ingetypt.

Ook via outlook expres kan ik me mail niet bekijken.
geeft de melding dat me wachtwoord niet klopt :[

En natuurlijk is nergens te lezen op de chello site dat er een storing is.
http://www.chello.nl/Support/Storingen/Zuid_Holland/

Ik ga dus niet bellen met chello :no:
Want dan krijg je te horen dat er een storing is.

En dat telefoontje kost je minstens 1 euro per minuut :[
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op woensdag 21 december 2005 om 11:57:
Overdrijven is ook een vak

0900 15 80 (€ 0,10 per minuut)


Dat is echt niet overdreven.
Er komen ook nog de kosten van je telefoon bij :(
en als je prepay belt kost het extra duur.

heb jij al gebelt dan.
laatste aanpassing
ligt aan de dns server. FF modem stekker eruit minuutje wachten weer drin naar je pc lopen start -> uitvoeren :Cmd ipconfig /renew en als het goed is kan je weer internetten :)
Uitspraak van Family guy op woensdag 21 december 2005 om 12:06:
en als je prepay belt kost het extra duur.


Kosten van je telefoon? prepaid... dat doe je zelf he, das je eigen probleem :)
Uitspraak van Family guy op woensdag 21 december 2005 om 12:06:
heb jij al gebelt dan.


Ik heb geen chello, ben niet gek :p
laatste aanpassing
 
UPC (N) Echt een klote aanbieder, ik heb er gewerkt en je wilt niet weten hoeveel klachten er op een dag binnenkwamen!
Echt niet normaal...TIP: Switch van aanbieder ;)
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op woensdag 21 december 2005 om 12:54:
Kosten van je telefoon? prepaid... dat doe je zelf he, das je eigen probleem


Jah als je chello hebt kan je beter geen prepay telefoon hebben.
Ik denk dat ik maar gauw een abbonnement neem ;)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:00:
UPC Echt een klote aanbieder, ik heb er gewerkt en je wilt niet weten hoeveel klachten er op een dag binnenkwamen!
Echt niet normaal...TIP: Switch van aanbieder


Zit er ook hard over te denken om gauw over te stappen.
Vandaag heb ik toch maar gebelt met chello.
Met de telefoon van me ouders ;)

Heb ik hun vertelt dat ik me email niet meer kan lezen en niet meer kan versturen ;)
Wat blijkt nou. Ze hebben per ongeluk mijn email accound verwijderd. (komt door een opruim aktie bij chello) :(

Ze werken er nu aan.
En hopelijk werkt hij weer binnen enkele dagen.
En ik zou ook nog een brief van chello krijgen.

Ben benieuwt hoelang dit geintje gaat duren :[
laatste aanpassing
Het is ongelooflijk maar me Email werkt weer bij chello :)


Hopelijk blijft het zo.
En gaan ze bij chello niet weer me account wissen.
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op donderdag 22 december 2005 om 19:41:
Goeie actie


van Pearl


Zeker een goeie aktie van Chello.
Ik had nooit verwacht dat ik zo snel weer email had.
Goeie dat ze zomaar je account verwijderen. Professioneel bedrijf hoor
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op donderdag 22 december 2005 om 20:06:
Goeie dat ze zomaar je account verwijderen. Professioneel bedrijf hoor


Dat was inderdaat GEEN professionele actie van hun.
Maar ik ben allang blij dat ik weer email heb ;)

voor de rest ga ik me er niet druk om maken.
als jullie nou allemaal UPC eruit flikkeren dan kan ik die 1 mB/s nog een keer gaan halen ! :D
Lukt hier makkelijk :D 960-980 kb/sec :D