Kijk ook even op de website van PETA, daar laten ze zien hoe die lieve beestjes worden ontdaan van hun velletje. Iedereen die echt bont draagt zou ook zo gevilt moeten worden!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 00:30:commerciele .......
zulle we da wel zegge?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:36:Dit zijn die van mij..
Ooh die zijn wel leuk zeg
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 28 oktober 2005 om 10:01:zulle we da wel zegge?
k weet niet..anders worde ze misschien boos..
jij mag kieze
Uitspraak van 100% ANGEL op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:59:vriendinnetje van me heeft een echte (konijnen bont).
we zullen jou eens vermoorden en van je huid een jasje ofzo maken, eens zien hoe leuk jij het vindt...
Uitspraak van [terror]Neophyte op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:05:we zullen jou eens vermoorden en van je huid een jasje ofzo maken, eens zien hoe leuk jij het vindt...
idd of we snijden gewoon die silliconen eruit zonder verdoving.
BONT
laatste aanpassing
nee doe maar niet,
och och kijk hier dat is wel zielig eh, maar ondertussen rund, varken, kip vreten
, dus die dieren mogen van jullie wel vermoord worden maar mensen mogen geen bond dragen ik vind t allemaal zo krom, ook het bond wordt gemaakt van gefokte dieren dus allemaal nie zo lulle
Uitspraak van [terror]Neophyte op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:05:we zullen jou eens vermoorden en van je huid een jasje ofzo maken, eens zien hoe leuk jij het vindt...
och och kijk hier dat is wel zielig eh, maar ondertussen rund, varken, kip vreten
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:37:och och kijk hier dat is wel zielig eh, maar ondertussen rund, varken, kip vreten, dus die dieren mogen van jullie wel vermoord worden maar mensen mogen geen bond dragen ik vind t allemaal zo krom, ook het bond wordt gemaakt van gefokte dieren dus allemaal nie zo lulle
De dieren die voor bont gebruikt worden sterven aan een dood die gewoon afschuwelijk is de meeste worden levend gevilt , die lijden zo ontzettend veel pijn !!
en koeien kippen etc , worden "meestal" gedood op een manier dat ze niet veel pijn lijden !
Uitspraak van [terror]Neophyte op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:05:
we zullen jou eens vermoorden en van je huid een jasje ofzo maken, eens zien hoe leuk jij het vindt...
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:37:och och kijk hier dat is wel zielig eh, maar ondertussen rund, varken, kip vreten, dus die dieren mogen van jullie wel vermoord worden maar mensen mogen geen bond dragen ik vind t allemaal zo krom, ook het bond wordt gemaakt van gefokte dieren dus allemaal nie zo lulle
juistem..of je moet egt kunnen aantone dat je vegetarier bent..maar dat geloof ik niet..
De dieren die voor bont gebruikt worden sterven aan een dood die gewoon afschuwelijk is de meeste worden levend gevilt , die lijden zo ontzettend veel pijn !!
en koeien kippen etc , worden "meestal" gedood op een manier dat ze niet veel pijn lijden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:40:http://www.peta2.com/TAKECHARGE/t-wetseal-moratorium.asp
wat jullie zien is natuurlijk alleen maar het topje van de ijsberg...alleen voor eten wordt er niet op gelet maar er zullen in genoeg landen ook de dieren op een pijnlijke manier vermoord worden
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:24:wat jullie zien is natuurlijk alleen maar het topje van de ijsberg...alleen voor eten wordt er niet op gelet maar er zullen in genoeg landen ook de dieren op een pijnlijke manier vermoord worden
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 28 oktober 2005 om 13:26:er wordt dus ook heus wel echt bont op een diervriendelijke manier geproduceerd en wat jullie zien is idd erg maar dat zijn ook uiterste gevallen
ok, maar ik vond dat filmpje wel heel ziekelijk
Ik vind het bij schoenen ook niet leuk.. bji jasjes enz weer wel 
En nepbont hoeft niet persee, zolang het beestje een fatsoenlijk leven heeft gehad en het bont anders toch weg gegooid werd vind ik het niet erg.
Kan dr niet tegen als beestjes worden doodgeknuppeld enz.. dan wordt ik boos.
Maar ja nou genoeg gezegd anders krijg je weer zo'n ellenlange nutteloze discussie en daar heb ik geen zin in.
En nepbont hoeft niet persee, zolang het beestje een fatsoenlijk leven heeft gehad en het bont anders toch weg gegooid werd vind ik het niet erg.
Kan dr niet tegen als beestjes worden doodgeknuppeld enz.. dan wordt ik boos.
Maar ja nou genoeg gezegd anders krijg je weer zo'n ellenlange nutteloze discussie en daar heb ik geen zin in.
laatste aanpassing

Kom op, daar ga je toch niet op lopen? echt VERSCHRIKKELIJK gewoon
achja het is maar wat je leuk vind..
ik weet niet of dit echt bont is,maar als die beesten hiervoor worden 'GESLACHT' dan is dat wel heel erg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 15:38:Volgens mij is het "bont" van dat plaatje hardstikke nep, dus ik begrijp niet dat je je zo druk maakt
whaha had mn post ook al gewijzigt, wist indd niet of het nou echt of nep was.
maargoed ook al is het nep, ze blijven ontzettend lelijk
haha ik zie het ja 
true
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 15:38:maargoed ook al is het nep, ze blijven ontzettend lelijk
true
Er is geen reden om echt bont boven nep bont te verkiezen, maar de meeste hier zijn wel hypocriet, maar ik zet zelf ook graag mijn tanden in een sappig stukje vlees hoor.
Waar haal je het vandaan dat 'de meeste' levend worden gevild? In die filmpjes op internet gebeurt dat ja, maar dat zegt niets over die andere gevallen. Andere dieren die mensen houden voor hun vlees/eieren/whatever hebben niet zo'n best leven en ik betwijfel of zij wel op een 'diervriendelijke' manier aan hun eind komen.
och och kijk hier dat is wel zielig eh, maar ondertussen rund, varken, kip vreten, dus die dieren mogen van jullie wel vermoord worden maar mensen mogen geen bond dragen ik vind t allemaal zo krom, ook het bond wordt gemaakt van gefokte dieren dus allemaal nie zo lulle
en koeien kippen etc , worden "meestal" gedood op een manier dat ze niet veel pijn lijden !
Waar haal je het vandaan dat 'de meeste' levend worden gevild? In die filmpjes op internet gebeurt dat ja, maar dat zegt niets over die andere gevallen. Andere dieren die mensen houden voor hun vlees/eieren/whatever hebben niet zo'n best leven en ik betwijfel of zij wel op een 'diervriendelijke' manier aan hun eind komen.
Heb echt een hekel aan bont, koop het zelf niet en zal er ook nooit in gaan lopen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
Het schijnt dat hier gister iets over op tv is geweest. Heb het zelf niet gezien maar wel dingen over gehoord. Het gebeurd dus wel (nog steeds) echt.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 11:52:Waar haal je het vandaan dat 'de meeste' levend worden gevild? In die filmpjes op internet gebeurt dat ja, maar dat zegt niets over die andere gevallen. Andere dieren die mensen houden voor hun vlees/eieren/whatever hebben niet zo'n best leven en ik betwijfel of zij wel op een 'diervriendelijke' manier aan hun eind komen.
Het schijnt dat hier gister iets over op tv is geweest. Heb het zelf niet gezien maar wel dingen over gehoord. Het gebeurd dus wel (nog steeds) echt.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 11:52:Andere dieren die mensen houden voor hun vlees/eieren/whatever hebben niet zo'n best leven en ik betwijfel of zij wel op een 'diervriendelijke' manier aan hun eind komen.
dat gebeurt meestal ook niet al te 'vriendelijk'
Varkentjes worden soms erg 'gemeen' afgemaakt voor hun vlees.
maargoed dat vinden ze dan weer niet erg.. bont vinden ze allemaal verschrikkelijk, maar ze weten niet hoe dat 'lekkere stukje vlees' nou UITEINDELIJK op hun bord terecht is gekomen
ik vind bont erg, maar wat er soms gebeurt bij het afslachten met de dieren voor hun vlees is ook erg. vandaar dat ik vlees ook zoveel mogelijk probeer te 'ontwijken'
dat heb ik ook gezien op tv ja! met georgina verbaan enzo.
zag je dat ze 'nertsen' of hoe heten die beesten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:54:zag je dat ze 'nertsen' of hoe heten die beesten levend aan het villen waren, dat ze de huid er zo aftrokken en dat het beestje nog leefde en met zn oogjes knipperde. echt zo zielig om te zien.. maar wel BETER dat ze het laten zien vind ik, mensen mogen best wel eens weten wat er allemaal met die dieren gebeurt voordat het aan hun JAS hangt!
Mijn moeder vertelde me dit en ben dus blij dat ik het zelf niet gezien heb!
Vind dat zo zielig altijd
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 27 oktober 2005 om 23:34:vind ze echt lelijk en je ziet ze deze winter zeker bij 75% van de vrouwen dus een hoop: ach het is in laat ik ze ook maar kopen....
Ik vind ze ook echt lelijk (die schoenen)...
Maarja ik hoef er ook niet mee te lopen, degene die ze wel leuk vinden moeten ze lekker aantrekken...
Mijn moeder vertelde me dit en ben dus blij dat ik het zelf niet gezien heb!
Vind dat zo zielig altijd Ik snap zoiezo niet dat iemand het aandoet maar ze moeten het zelf maar weten.
ik zou zelf ook willen dat ik dat stukje niet had gezien, want ik werd er enorm woest om maar vond het ook diep triest om te zien. dr waren nog meer flimpjes die ze lieten zien maar had hem weggeklikt nadat ik dat filmpje had gezien, schrok er namelijk nogal van
snap echt niet dat de mensen die dat doen , DAT over hun hart kunnen verkrijgen.
heb het ook gezien, echt vreselijk!! hoe kun je dat doen, diertjes levend villen, en nekjes breken en dan laten spartellen op de grond tot dat ze dood zijn, alleen maar om ons, mensen, te voorzien van jassen!!!! echt grrrrr..
en mensen die bond dragen, echt vreselijk!!!!! dat je dat over je hart krijgt..
en nep bont vind ik ook NOT
en mensen die bond dragen, echt vreselijk!!!!! dat je dat over je hart krijgt..
en nep bont vind ik ook NOT
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:54:Uitspraak van SuperSan op zaterdag 29 oktober 2005 om 11:55:
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Zoiets toevallig? Die is echt te erg...
laatste aanpassing

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)