Partyflock

Forumonderwerp · 821277

k sprak net op soulseek iemand uit Italie, stuurt ie mij een filmpje, hoe het er daar aan toe gaat in een discotheek tijdens een hardcore party!

Volgens hem kan je daar niet eens normaal naar een hardcore feest gaan, door de constante vechtpartijen en agressie :S Ze zouden daar eens hak-cursussen moeten geven :p

Ben ik blij dat ik in Nederland woon :D als je dit filmpje ziet, zou je er toch écht niet tussen willen staan!!!

Hier klikken voor 't filmpje

tis wel duidelijk dat ze daar niet kunnen hakken in Italie :S

Hier een optreden van the horrorist & dj skinhead in Italie! Gaat er ook lekker aan toe :S

Nog wat filmpjes van Number One! deze zijn wat duidelijker!! Vooral filmpje 3 gaat t aardig hard!!! :S Rare mensen die Italianen! :nee:
Number one (05-1999) 1
Number one (05-1999) 3
Number one (05-1999) 4

Deel 2 werkte niet, ik kijk of ik 'm ergens anders kan vinden ! :)

Lekkere sfeer daar in Italie zeg!
laatste aanpassing
Uitspraak van Noxa op dinsdag 25 oktober 2005 om 19:29:
Dit komt uit de Hardcore en metal scene. Niet uit de hardcore dance scene.

Wat als ik nou zeg dat NL meer een uitzondering is dan de regel op dat gebied eigenlijk? ;)
Hmm bij mij doet ie het niet :\

Had wel even willen zien hoe het er daar aan toe gaat... Maja ben helemaal geen liefhebber van pogo! Doe maar lekker hakkuh (Y):D

Uitspraak van Janet :cheer: op dinsdag 25 oktober 2005 om 20:35:
Hmm bij mij doet ie het niet

Had wel even willen zien hoe het er daar aan toe gaat... Maja ben helemaal geen liefhebber van pogo! Doe maar lekker hakkuh

welke doet t niet dan?
whahahaha wat een mafkezen de eem die gaat bij de andere op ze nek zitten ofzo en de rest probeert er ook op te klimmen ofzo :vaag: wazige manier om te feesten in die club numer one club of mischien doen ze dat overal zo in italie ;P
bij mij doet die eerste het ook niet!
die andere filmpjes wel!
k had m wel willen zien ;)
maar zoals ik al bij dat ene filmpje zie moete we er maar blij mee zijn dat er bij ons een dansstijl is voor hardcore :P haha
ziet der echt niet uit! beetje rondspringe enzo!
maarja.....

nu doet ie t denk ikw el :)
k hoor alleen geluid :(

edit: hij doet t toch :)
laatste aanpassing
Number one was the Best!!! :-p

now the parties, are shit :vaag:
Aantal keren gedraaid in Number One en het was daar inderdaad altijd een gekkenhuis. Je werd door de security
door de zaal heen geleid want ze trokken de kleren zowat van je lichaam. Gasten die te dicht bij kwamen kregen ook gewoon rake klappen, ongelofelijk. Het bouwen van de menselijke toren gebeurde idd altijd op het eind als Claudio Lancinhouse er een flinke beukplaat ingooide. Was erg bizar om te zien. Na een politie-inval een tijdje terug worden er nu geen HC party's meer gegeven volgens mij :-(
Ik wil ook wel is zo'n hoopie maken :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 01:25:
DJ Jappo vs. Lancinhouse - Are We Fuct??? Yes We Are!!! :D

:yes:

Komprex vertelde trouwens dat als hij daar ergens een set moet geven dat zijn laptop bijna onder z'n neus weggejat wordt.
i come (not imigrate) in holland because the parties are good. :-)
Uitspraak van Ferror op woensdag 26 oktober 2005 om 11:41:
Komprex vertelde trouwens dat als hij daar ergens een set moet geven dat zijn laptop bijna onder z'n neus weggejat wordt.

lekker dan :S
Niet echt.

Number one was the Best!!! :-p

now the parties, are shit

Why?? The Music?? The people?? The atmossfere??

Tell us.. :P
the people are shit!!!
the atmosphere is shit!!!

the music is good, sometimes :-)

for me, only Holland party!!! :-p
wat een stelletje mongolen haha
dat ze nog niet dood zijn kanker5 debielen:D

HOLLAND BLIJFT HET BEST!!!

ga binnenkort maar x met bus naar z'n party lijkt me leuk hardcore feest, zijn die feesten nog steeds zo????

Wanneer gaan we ? Ziet er wel gek uit ja ... count me in.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 18:10:
whehe, zo zie je maar weer: hardcore haha
conclusie: beter technovolk of ravers

et technovolk is in Italie ook gajes denk ik zo...
maar idd die italiaanse gabbers:s vreemd volk
laatste aanpassing
hehe ik wil ook zker nog keertje naar speedcore feest in italie... hoop goeie producers/dj's komen er vandaan :)

et technovolk is in Italie ook gajes denk ik zo...

dit komt omdat de perceptie met betrekking tot "techno" in Italie (en ook veel andere landen) gewoon heel anders ligt dan dat het zou moeten...
wat een nerds zeg!!!! haha en die mc wat een mongool!

Ben zelf in Florida geweest, een mega-hardcore tent in het noorden van italie. Die gabbers daar lopen erbij, niet meer normaal. En ontzettend agressief. De knokkerij daar gaat er inderdaad hard op daar. Die gasten sporen echt niet.. Maar wel super muziek en goed volume...
Vond die toren bouwen er eigenlijk nog wel grappig uitzien... zou er alleen niet tussen willen staan. Ben ook ooit in Rimini geweest en kregen toen ook te horen van de Nederlanders die daar werkten dat we beter niet naar die hardcore tent konden gaan ivm rellen enz.
heb dit wel vaker gezien en gehoord, echt ziek daar

wij waren in Rimini op vakantie. we hebben daar ook zo,n hardcore party bezocht in discotheek Ecu.pffffff wat een psychopaten. gasten met korte broek,auststralian polo,stropdas en petje op. wauw wat een vette combinatie... :vaag: dat moesten dan die extreem linkse warriors voorstellen ofzoiets.
best een gespannen sfeertje toen ze ons nuchtere nederlanders zagen hahaha.
laatste aanpassing

ja eigenlijk toch echt allemaal belachelijk, je komt toch allemaal voor dezelfde muziek???

maja, daar in Italie snappen ze het niet helemaal. Misschien een beetje te vergelijken hoe het hier eerst in NL was met de voetbalhooligans op partys?
Italianen zijn vreemd.
Paar jaar geleden party op een strand vlakbij de camping. Begonnen ze ook hoopjes te bouwen :s

Zin ze te bang voor een echte mosh-pit zoals bij goeie metal concerten? En voelen ze zich weer te goed om te pogoën?

Gewoon lekker hakke voelt iedereen zich toch goed bij? :bounce: Ook de volgende dag wat minder blauwe plekken / kneuzingen enzo :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 20:05:
dat moesten dan die extreem linkse warriors voorstellen ofzoiets.

Warriors zijn de mensen met een punk kapsels enzo...van die dikke punten rechtomhoog naar boven...eventueel wat zilverfolie ter decoratie...veel leer...en veel felle kleuren (fel roze en fel groen vooral)...oorlogsstrepen enzo op hun gezicht...
Daarom heten ze denk ik warriors... :p
laatste aanpassing
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:15:
whahahaha wat een mafkezen de eem die gaat bij de andere op ze nek zitten ofzo en de rest probeert er ook op te klimmen ofzo wazige manier om te feesten in die club numer one club of mischien doen ze dat overal zo in italie

staat ook op die dvd van neophyte maar daar lukt ie wel aardig goed:D maar moe er nie aan denke dat je eronder zit:S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 01:04:
Volgens hem kan je daar niet eens normaal naar een hardcore feest gaan, door de constante vechtpartijen en agressie

wat een onzin zeg! je ziet 1 filmpje en trekt meteen conclusies..
ik ben naar een 4-daags feest in italie geweest waar o.a speedcore werd gedraaid en daar heb ik geen 1 vecht partij gezien..

op NL feesten word ook vaak genoeg gevochten.. als daar video beelden van zijn dan zeg je toch ook niet meteen jesus in nederland.. etc..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:30:
ik ben naar een 4-daags feest in italie geweest waar o.a speedcore werd gedraaid en daar heb ik geen 1 vecht partij gezien..

idd:D

ik wil ook echt nog wel keertje naar italtie toe:D alleen moe er dan wel ff goed feest komme:D en als ze zo'n hoop make dan doe ik wel mee:d

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:30:

Gefeliciteerd!"
't is gewoon een feit dat de sfeer daar heel anders is, dat zeggen de gabbers uit Italie zelf ook!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:32:
op NL feesten word ook vaak genoeg gevochten.. als daar video beelden van zijn dan zeg je toch ook niet meteen jesus in nederland.. etc..

De jezus-bus heeft toch een hele andere functie? :frusty:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:13:
De jezus-bus heeft toch een hele andere functie?

denk dat ie bedoelde dat het op sommige filmjes eruit ziet of hier ook ruzie is en andere dinge...en dat huh dat dan oppakke zoals wij dat ook doen...en jesus is meer een verdikkering van:D niet de jesus bus:D ga naar house:D
wa een zaaadfeestje

Dat is waar, maar uit Italie hoor je meer negatieve dingen dan positieve dingen....
Nederland velt reuze mee qua agressiviteit! (Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 158092, 61540, 458}
ik heb het daar ook een paar keer live mogen meemaken
en ik vond het wel cool hoe ze dat deden..
naderhand werd iedereen van de grond afgeraapt en begonnen
ze weer gewoon opnieuw. Het was echt geen gevecht maar
meer een strijd om wie het hoogste in de toren kon komen.
Wel leuk dat je invloed hebt op die 'toren' met de keuze van platen :P Lukt het bijna, mix je weer ff wat terror in en ligt de hele zooi weer in de kreukels op de dansvloer :P

Heb het een keer van een afstandje ergens gezien, maar ik hoop toch zo dat dit niet onze kant opwaait.

Strijd voor het hoogst in de toren? Wat mij opviel was dat het als normaal wordt beschouwd. Ook door beveiliging. Die stonden daar alleen voor de sier :P , leek het wel :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:13:
dat zeggen de gabbers uit Italie zelf ook!

dan moet je naar een feest gaan waar geen gabbers heen gaan O:)
Uitspraak van Cliffie op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:07:
ik wil ook echt nog wel keertje naar italtie toe

in de zomer zal vast wel weer sunexplosion zijn..

Uitspraak van Cliffie op zaterdag 29 oktober 2005 om 00:06:
denk dat ie bedoelde dat het op sommige filmjes eruit ziet of hier ook ruzie is en andere dinge...en dat huh dat dan oppakke zoals wij dat ook doen...en jesus is meer een verdikkering van niet de jesus bus ga naar house

ja, snap t wel :) was meer sarcastisch bedoeld ;p
Een andere sfeer is toch niet meteen bij voorbaat slechter? :)

In andere landen gaan ze gewoon op een andere manier met de muziek om...in Amerika kom je bijvoorbeeld dikke moshpits tegen...
Deze torentjes bijvoorbeeld zijn velen in Italie toch stiekem echt wel trots op hoor... ;)

Ze klagen veelal over de extreem-rechtse figuren daar die vechten en de sfeer verpesten...goh...waar doet me dat aan denken? :)

Uitspraak van Screamcore op donderdag 27 oktober 2005 om 17:12:
hehe ik wil ook zker nog keertje naar speedcore feest in italie

hehe je had dit jaar kenne gaan ;)