Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:41:hebt t of je hebt t niet... de topic opener heeft t duidelijk niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:41:de topic opener heeft t duidelijk niet
ho ho ho even
dat kan later pas bepaald worden he!
dit was MET piercing
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:43:zou ik ook zeggen als ik niet kon zuigen laatste aanpassing 16 oktober 2005 23:43
zeg jij maar beter nix komt alleen maar onzin uit
Tijd voor een slotje op dit kansloze schijt topic 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:46:zegt iemand met n 10000000 keer dubbel topic over pijpen met n tongpiercing
ach ja
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:46:wat ben ik goed voor je he Don?!
en daar wordt ik om benijd door velen
al willen ze dat miss. openlijk niet toegeven....
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:48:lijkt hier net kienderklas... ik zwier jou is net kienderklas
en dat zeg jij ?
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:48:lijkt net n allochtoon
daar is zo'n tongpiercing nou goed voor die hebben eeld op hun lul
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:46:lijkt hier net kinderklas.
welcome to the real life van PF
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:50:toekomstig echtgenootje
wanneer krijg ik nou eindelijk s mn trouwring
we gaan nog even een keertje samen naar de winkels daarvoor lieverd
je moet er wel bij zijn als we onze namen erin laten slijpen
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:54:miesschien wiel Nattie jou wel peipen miet tongpircing
ga hem zelf pijpen ofzo
we gaan nog even een keertje samen naar de winkels daarvoor lieverd
wat ben je toch lief voor me!
ga hem zelf pijpen ofzo
jij wilt toch zo graag weten wat mannen ervan vinden om met n tongpiercing gepijpt te worden?! je bent zelf niet goed genoeg en daarom overweeg je n tongpiercing te nemen als uit dit topic blijkt dat mannen t hot vinden
Maar ik 27cm wieldvleisch hebbe
niet in mondje passen
ik stoer zijn
niet in mondje passen
ik stoer zijn
jij bent heel stoer
maar nattie moet niet zouren, maar gewoon peipen! gewoon douwen dan vanzelf ien mondje gaan passen!
Uitspraak van GeitenBreier op zondag 16 oktober 2005 om 23:58:dat wijf gaat zo over haar nek....
moet je voor de gein maar s in de zoekengine die hebt intypen: ghetto gaggers
gore shit haha
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:59:jij wilt toch zo graag weten wat mannen ervan vinden om met n tongpiercing gepijpt te worden?! je bent zelf niet goed genoeg en daarom overweeg je n tongpiercing te nemen als uit dit topic blijkt dat mannen t hot vinden
whahahahaha volgens mij ben jij de leukste thuis of niet !!!???!!!!
ga bij de moppentrommel zitten ofzo whahahaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:59:maar nattie moet niet zouren, maar gewoon peipen! gewoon douwen dan vanzelf ien mondje gaan passen
whahahahaha vet grappig ja..
dat jij jan en alleman pijp oke tot daar aantoe maar ga dan niet mij met jou werk opzadelen !!