Partyflock

Forumonderwerp · 818134

Hallo,

Ik heb eens een wat ouder nummer van mezelf uit de kast gehaald en ben die ingrijpend gaan veranderen omdat ik nog lang niet tevreden was en ik vond dat die veel meer in z'n mars had. Ik ben er dus vandaag mee opnieuw aan de gang gegaan.
Dit is het resultaat geworden:

http://www.mitsj0l.com/psychoforze/Psycho%20Forze%20-%20Taken%20by%20dark%20powers.mp3

Ik ben benieuwd wat de PF-ers ervan vinden. :)
laatste aanpassing

Hey, hallo!

Het is inderdaad heel wat anders dan je gewend bent. Ik heb zowiezo al een tijdje niks meer gemaakt in de gebruikelijke psycho forze style :P Ben druk bezig met expirimenteren met allerlei dingen. Maar daarnaast ook heel veel inspiratieloze weken. Ook heb ik niet altijd even veel zin in produceren. Dat gekloot met al die knopjes enzo heb ik vaak totaal geen zin in en bij moet altijd alles perfect en goed gaan anders word ik geïrriteerd en laat het het laatste jaar nou ook vaker kut dan goed gaan, dus vandaar dat ik er af en toe de plezier een beetje in verlies.. Ik maak ook niet meer zo vaak muziek. Misschien dat het ooit nog goed komt... :)
Dus echt veel zal ik die gekke Jeppsson ook niet te bieden hebben denk ik aangezien het qua inspiratie drama is.. :(

Ik heb er ook trouwens al lang niks meer van gehoord. Ik zal binnenkort weer eens op de site gaan kijken.. :)

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible
ja zet de zwaai lampen maar vast aan

tututututuuuuuuuuuut geen ouwe koeien uit de sloot halen he :P

M'n FTP doet het niet meer:(
ow das toevallig ik heb er nooit 1gehad

:aai:

Ga slapen joh, boer!
ja joh wat een domme boer laat die gast op bed gaan helemaal mee eens